Ja tuon uutisen mukaan lataushybridivoimalinjoja saa myöhemmin ZF:ltä, jos on tarvetta kun kerran kehitys jatkuu. Onhan MB aikoinaan (W112, W113) käyttänyt ZF:n manuaalilaatikoita ja taisi olla muutamissa L-sarjalaisissa hyötyajoneuvoissakin, joten ei aivan uusi yhteistyö olisi - vaikka tuskin tulee toteutumaan.
Luonnollista ja luontevaa, nykytekniikalla pärjää sen n. 10v minkä tarvitseekin.
Hämmästyttävää kyllä, tällä kertaa saksankielinen teksti on uutisoitu oikeassa merkityksessä:
https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/iaa-daimler-entwickelt-plug-in-hybride-nicht-weiter-zf-sieht-zukunft-weit-ueber-2030-hinaus/27585496.html?ticket=ST-771080-BDI39r5KdI0BuquwQIjX-ap3
Aika luontevaa valmistajalta, jolla on jo useampi sadan kilometrin lataushybridi.
Ja tuon uutisen mukaan lataushybridivoimalinjoja saa myöhemmin ZF:ltä, jos on tarvetta kun kerran kehitys jatkuu. Onhan MB aikoinaan (W112, W113) käyttänyt ZF:n manuaalilaatikoita ja taisi olla muutamissa L-sarjalaisissa hyötyajoneuvoissakin, joten ei aivan uusi yhteistyö olisi - vaikka tuskin tulee toteutumaan.