Nissan EV appi eli auton etäsäätö ei toimi

5 kommenttia

Yli kuukauden ajan jo Nissan EV etäsäätö ei ole toiminut. Sähköposteilla vastaavat Nissanilta vain, että asian selvittely on kesken. Tänään kysyin Nissan chatissä onko ongelma vain minulla vai laajempikin? Samalla ihmettelin, etteivät kykene hallitsemaan itse tekemäänsä ohjelmaa/appia.
Vastus oli ympäripyöreä ja siinä vedottiin yrityksen sääntöihin, ettei asioita voi kertoa.
Niinpä kysyn teiltä lukijoilta, onko muilla Nissan Leafin käyttäjillä ongelmia Nissan EV applikaation käytössä?

  
  • @Lukija57706 kirjoitti:
    Yli kuukauden ajan jo Nissan EV etäsäätö ei ole toiminut. Sähköposteilla vastaavat Nissanilta vain, että asian selvittely on kesken. Tänään kysyin Nissan chatissä onko ongelma vain minulla vai laajempikin? Samalla ihmettelin, etteivät kykene hallitsemaan itse tekemäänsä ohjelmaa/appia.
    Vastus oli ympäripyöreä ja siinä vedottiin yrityksen sääntöihin, ettei asioita voi kertoa.
    Niinpä kysyn teiltä lukijoilta, onko muilla Nissan Leafin käyttäjillä ongelmia Nissan EV applikaation käytössä?

    Tällä palstalla ei ole kuin muutama kirjoittaja eikä kellään heistä taida olla Leafiä eikä ylipäätään sähköautoakaan kuin parilla. Eli taitaa olla turha odottaa täältä vastausta. Olisiko Leafilla joku käyttäjäfoorumi? Vaikka facebookissa?

      
  • Täällä on tiukka väittely pituudesta kaikkein tärkeintä... ;)

      
  • On se kummallista, että kun kärsivällisesti asioi Nissanin asiakaspalvelun kanssa, niin asiaa ei saada kuntoon yli kuukauden viivyttelyaikana. Sitten kun tuon tämän asian julkiseksi, alkaa heti tapahtua. Eli nyt appi on korjattu viikonlopun, selvästikin viime yön aikana. Kiitos Tekniikan Maailman julkinen yleisönosasto ja Nissan.

      2
  • Se se vasta on kummallista, jos Nissanilla kavahdettiin TM:n keskustelupalstan kommenttia.

    Tässähän saatetaankin olla ties kuinka mones valtiomahti. Nyt kaikkien boomereiden on todella syytä panna jäitä hattuun. Menee koko valtio vielä sekaisin, kun ottavat virkamiehet vaarin TM:n keskusteluista. Ilmankos tieliikennelakiakin vähän aikaa sitten uudistettiin, kun olivat tietysti ministerit ahkerasti imeneet tietoutta GLE:n ja TeeCee:n keskusteluista.

    Hyvä kuitenkin, että appi saatin toimimaan toivotulla tavalla!

      2
  • @Lukija57706 kirjoitti:
    On se kummallista, että kun kärsivällisesti asioi Nissanin asiakaspalvelun kanssa, niin asiaa ei saada kuntoon yli kuukauden viivyttelyaikana. Sitten kun tuon tämän asian julkiseksi, alkaa heti tapahtua. Eli nyt appi on korjattu viikonlopun, selvästikin viime yön aikana. Kiitos Tekniikan Maailman julkinen yleisönosasto ja Nissan.

    ios15 ?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit