Moottoripyörän ajokurssit 2022

2 kommenttia

Moro, onko kenelläkään vinkkejä moorroripyörän "ruosteenpoistokursseista" keväälle 2022? Kaipaan siis kevään ajoharjoittelukurssitietoa, jos sellaista löytyy joltain.

  
  • Et kertonut paikkakuntaa, joten oletan sen olevan luonnollisesti Oulu.

    JK-Liikennepalvelu järjestää erittäin ammattitaitoista koulutusta alkeista ensimmäisiin ratakierroksiin. On aiemmin tilattu työporukalla koulutuksia isommalle ryhmälle ja olen myös ottanut yksityistunteja tarpeen vaatiessa ja kokemukset ovat hyvät. Jussi ei ole vain leipäpappina kertomassa teoriaa, vaan pystyy myös itse näyttämään miten se teoria toimii käytännössä. Siksi hän myös osaa ottaa kiinni yleisimmät virheet ja tarjota korjaussarjat niihin.

      
  • @740 GLE kirjoitti:
    Et kertonut paikkakuntaa, joten oletan sen olevan luonnollisesti Oulu.

    JK-Liikennepalvelu järjestää erittäin ammattitaitoista koulutusta alkeista ensimmäisiin ratakierroksiin. On aiemmin tilattu työporukalla koulutuksia isommalle ryhmälle ja olen myös ottanut yksityistunteja tarpeen vaatiessa ja kokemukset ovat hyvät. Jussi ei ole vain leipäpappina kertomassa teoriaa, vaan pystyy myös itse näyttämään miten se teoria toimii käytännössä. Siksi hän myös osaa ottaa kiinni yleisimmät virheet ja tarjota korjaussarjat niihin.

    Itse asiassa olen Vantaalta eli pääkaupunkiseudulta...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit