Minulla taitaa olla " viallinen " Mokka 130A8 Innovation Plus vastaavilla lisäherkuilla yksilö kun en löydä kaupunkiajossa mainostettua vikaa voimalinjan toiminnassa. Kun en saa millään nykimään eikä edes ryntäile, eikä edes töki. Toki autoni on vasta alle kaksi tuhatta km ajettu. Jos vaikka muuttaisi myöhemmin tapansa ? Monelta muulta osin on tehty asiallisia huomioita. No ei se ohjauskaan huono ole, mutta voisivat ottaa mallia vaikka Ford Pumasta. Kokonaisuutena hieno ainakin kasin auto, ellei 8,5. Miksi muuten aina tyrkytetään ylisuuria pyöriä kun 17" ovat varmasti mukavammat, talvella 16"
Ihan vaan arvaus, mutta mikäli testaaja ei ole ajanut autoa tarpeeksi kauan voi hän ajaa sitä kuin sitä omaa autoaan. Painaa kaasua ja jarrua eri tavalla kuin sellainen joka ajaa ko. auto kuukaudesta toiseen. Minulla on esimerkiksi ollut ongelmia VW-konsernin autojen kanssa kun sellainen on osunut vuokra-autoksi, mutta jonkun ajan päästä niihin kyllä tottui, ei ne huonoja silti ole.
Suurempi vannekoko on jämäkkä ja komea. Harmittavasti jotkin rengaskoot on sidottu varustepaketteihin, jolloin itselle paras vaihtoehto ei kuitenkaan ole se paras. Vaikka talvirenkaaksi voi valita pienemmän vanteen ja korkeamman profiilin. Suomessa on nastojen käytön vuoksi uraiset tiet, ja kuoppiakin riittää. Silloin ei matala ja leveä rengas edes toimi kuten on suunniteltu.
Tämä on minun vastaukseni, tosin olen vain yksi lehden lukija siinä missä kuka tahansa muu.
Kiinnostaa, lunastaako Mokkasi "Innovation Plus" -nimen? Mitä innovatiivista autossa on ja mitkä niistä innovatiivisistä asioista ovat jopa plussan ansaitsevia?
Lyhyesti kysymyksessä on varusteluratkaisu, itseasiassa Innovaion Plus sisältää 17" aluvanteet ja lisävarusteita perusmalliin nähden. En halunnut GS:n itselleni tarpeettomia mustia kattoja enkä 18" epämukavia pyöriä vaan tilasin Exetuvia vastaavat varusteet ja uskon saaneeni haluamani auton 5.000€ edullisemmin kuin GS:n ...
ok, kiitos infosta