Mitäs mieltä muut on tästä sensaatioliemestä? Mr. Lubehakkiz tuosta videoita tekee ja vaikuttaa vakuuttavalta ja liian hyvältä ollakseen totta. Olen tuota itsekin uteliaisuudesta ostanut ja laitoin 2-sylinteriseen Kawazaki puutarhatraktorin moottoriin. Olin kuulevinani käyntiäänen pehmentymistä, mutta havaintohan voi olla subjektiivinen.
Olen kahteen kertaan laittanut Tekniikan Maailmalle juttuvinkkiä/testipyyntöä, mutta eivät vastaa mitään. Laitoin myös palautetta, että luetteko edes niitä juttuvinkkejä/palautetteita, mutta ei mitään vastausta. Onkohan X-1R jotenkin kielletty aihe??? Outoa on se vastaamattomuus 🤔
Vai sittenkin Xado tai RVS...
Nettisivulta löytyy testiraportteja.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/lue/esitteet-taynna-teknista-holynpolya-huuhaan-ja-huijausten-paljastaja/
Onhan X-1R ollut joskus TM-testissä, mutta pikaisesti ja kauan sitten. Kiinnostais nähdä, toteaisiko TM saman asian tuossa kitkatestissä, mitä tämä Lube Hakkiz esittelee videoissaan vai paljastuisiko jotain muuta. Näitä videoita aineen erinomaisuudesta on esim. YouTube -> Lube Hakkiz x1r
Noista ihmeaineista.
Jos ne oikeasti toimisi, niin miksi Shell, BP, Mobil tai Exxon ei ostanut niihin oikeuksia?
Ois aika makee myydä yksinoikeudella moottoriöljyä mikä korjaisi moottoria...
Ennen vanhaan tuli Nilsiästä kunnon öljyä, mutta sitten aika jätti sheikin. Taisi TM jättää testaamatta senkin.
oliks se se tehoplus öljykattilan pelastaja miinus 30% kulutusväitteellä