Näitä "musta tuntuu, että sitä mallia tehtiin silloin kun..." yms. raapustelijoita riittää aina vaan.
Tarvitseeko jokainen sitä potkua pirusti kun vastapainona on luotettava ja edullinen peruskulkine, jossa ei tarvitse suorittaa jakohihan vaihtosessioita eikä etuakselimurrostalkoita. Ja 0-100 km/h menee varmasti kaikilla 8 sec. nopeammin, mutta joko olette päättäneet mitä tuolla säästyneellä ajalla teette?
W124 oli tuotannossa 85 - 95 ja siinä ajassa monen muun merkin mallin korimalli ehti vaihtua jo pariinkin kertaan. Lienevät olleet niin huonoja, että piti ehtimiseen vaihtaa...
W123:ssa oli 200 D 60-luvun tekniikkaan (kuten muutkin ao. korimallin dieselit) perustuvaa ja tehot kevääseen -79 55 hp ja siitä eteenpäin 60 hp. Tehokkain oli 300 D ensin 80 hp ja sitten 88 hp. Ahdettuna 125 hp.
W124:ssä ollut 2-litrainen diesel esiteltiin malliin W201 vuonna -83.
Tämä tieto siis näille mutu -miehille/naisille.
Savutusta en ole omassani huomannut, mutta 670000 Km lienee liian vähän.
Syy Saksasta näiden tuomiseen lienee mallin haluttavuus. Mutta miksi tullin tilastoissa ei näy Camry 1,8 td -autoja. Tai näitä taksipiireissä aikoinaan kohuttuja Datsun 280 C / Nissan Cedric -malleja tai Nissan Laurel -malleja. Liekö syynä niiden muuttuminen rautaoksideiksi jo aikoja sitten...
Miksi moinen puolustuspuhe W124:le? Oma, uudesta saakka ollut 200 D -91 (670000 km ilman koneen avaamista, ketju täytyy kohta vaihtaa) on hyvä auto rauhalliseen ajoon. Siihen kiireempään on olemassa nimimerkistä tunnistettavissa oleva perheemme toinen neliovinen sedan. Hyvä sekin samoin kuin sitä ennen olleet lukuisat muutkin japsit. Mutta kyllä W124 on oikea auto, mulkaiskoot siitä ohiajavasta Lagunasta se toppatakkinen myyntipäällikkö vaikka kuinka pahasti.
Syy Saksasta näiden tuomiseen lienee mallin haluttavuus. Mutta miksi tullin tilastoissa ei näy Camry 1,8 td -autoja. Tai näitä taksipiireissä aikoinaan kohuttuja Datsun 280 C / Nissan Cedric -malleja tai Nissan Laurel -malleja. Liekö syynä niiden muuttuminen rautaoksideiksi jo aikoja sitten...
Camry V6:ia on tuotu Saksasta, Cedriciä ei ole ikinä Saksassa myytykään eikä juuri muuallakaan Euroopassa Suomea, Norjaa ja Englantia lukuunottamatta. Laurelia on joskus parikymmentä vuotta sitten Saksassa myyty mutta taitaa olla nykyään aika vaikea löytää.
Näitä "musta tuntuu, että sitä mallia tehtiin silloin kun..." yms. raapustelijoita riittää aina vaan.
Tarvitseeko jokainen sitä potkua pirusti kun vastapainona on luotettava ja edullinen peruskulkine, jossa ei tarvitse suorittaa jakohihan vaihtosessioita eikä etuakselimurrostalkoita. Ja 0-100 km/h menee varmasti kaikilla 8 sec. nopeammin, mutta joko olette päättäneet mitä tuolla säästyneellä ajalla teette?
W124 oli tuotannossa 85 - 95 ja siinä ajassa monen muun merkin mallin korimalli ehti vaihtua jo pariinkin kertaan. Lienevät olleet niin huonoja, että piti ehtimiseen vaihtaa...
W123:ssa oli 200 D 60-luvun tekniikkaan (kuten muutkin ao. korimallin dieselit) perustuvaa ja tehot kevääseen -79 55 hp ja siitä eteenpäin 60 hp. Tehokkain oli 300 D ensin 80 hp ja sitten 88 hp. Ahdettuna 125 hp.
W124:ssä ollut 2-litrainen diesel esiteltiin malliin W201 vuonna -83.
Tämä tieto siis näille mutu -miehille/naisille.
Savutusta en ole omassani huomannut, mutta 670000 Km lienee liian vähän.
Syy Saksasta näiden tuomiseen lienee mallin haluttavuus. Mutta miksi tullin tilastoissa ei näy Camry 1,8 td -autoja. Tai näitä taksipiireissä aikoinaan kohuttuja Datsun 280 C / Nissan Cedric -malleja tai Nissan Laurel -malleja. Liekö syynä niiden muuttuminen rautaoksideiksi jo aikoja sitten...
Miksi moinen puolustuspuhe W124:le? Oma, uudesta saakka ollut 200 D -91 (670000 km ilman koneen avaamista, ketju täytyy kohta vaihtaa) on hyvä auto rauhalliseen ajoon. Siihen kiireempään on olemassa nimimerkistä tunnistettavissa oleva perheemme toinen neliovinen sedan. Hyvä sekin samoin kuin sitä ennen olleet lukuisat muutkin japsit. Mutta kyllä W124 on oikea auto, mulkaiskoot siitä ohiajavasta Lagunasta se toppatakkinen myyntipäällikkö vaikka kuinka pahasti.
Syy Saksasta näiden tuomiseen lienee mallin haluttavuus. Mutta miksi tullin tilastoissa ei näy Camry 1,8 td -autoja. Tai näitä taksipiireissä aikoinaan kohuttuja Datsun 280 C / Nissan Cedric -malleja tai Nissan Laurel -malleja. Liekö syynä niiden muuttuminen rautaoksideiksi jo aikoja sitten...
Camry V6:ia on tuotu Saksasta, Cedriciä ei ole ikinä Saksassa myytykään eikä juuri muuallakaan Euroopassa Suomea, Norjaa ja Englantia lukuunottamatta. Laurelia on joskus parikymmentä vuotta sitten Saksassa myyty mutta taitaa olla nykyään aika vaikea löytää.