Taisin olla väärässä, anteeksi. Olin taas ihan varma että se oli Saksasta. Mutta se ei ollutkaan, kai. Mulla on kai joku "Saksabuumi" päällä. Kysyn kaveriltani vielä varmistaakseni että tuodaanko niitä Saksasta. Eli nyt sitten tuodaan Saksasta ja Englannista, kuinka paljon niitä nyt on täällä?
Onko nyt Saksasta tuodut Skylinit sedaneita tai urheiluautoja vai molempia.
Ei niitä saksasta tuoda, todella harvinaisia siellä. Englannista ja japanista niitä laivataan tänne.
En haluais ol iloon pilaaja mut ei Skyline rahdata suomeen ku mitäki tukku tavaraa, sellane menopeli maksaa aika taval jote ei kukaan yksityinen niitä rahtaamaan rupea ja muutenki ne on vaikee saada rekisteiin mut yks on tuotu ja seki pyörii hesas. Mut jos joku muu voi todistaa toisin ilmottaa ihmees t:Skyline fani
Mistäs suomi skylinestä nyt puhutaan? En usko, että olis vaihettu vakio RB26dettiä mihinkään, koska kyseisestä motista otetaan 1300 hevosta pihalle ja se vielä kestää sitä. Moottorihan on 2.6L suora kuutonen.
"The RB26DETT is a pure racing engine, derived directly from Group A racing, which was despeced to fit the maximum 280hp allowed by Japanese regulations. Tuned (newer) versions of this engine, however, have been seen to reach up to 1300hp"
Kävin katsomassa antamastasi linkistä, mutta siellä ei puhuttu ahdetun moottorin tärkeimmästä arvosta, ahtopaineesta. Näyt olevan perillä tästä koneesta, onko sinulla tietoa tai linkkiä käytetyistä paineista? Arvaan, että tuohon 700-800 hevosvoimaan tarvitaan 1,7-2,0 kiloa ahtopainetta. Kone, joka tällaisia kestää, on alusta asti kilpakäyttöön tehty, siinä ei voi olla yhtään rasitukselle altista osaa yhteistä tavallisten koneiden kanssa. Siksi sen kunnossapito on järjestettävä jonkun huippuammattilaisen kautta, maahantuojalta ei sellaista ammattitaitoa löydy. Tämä näkyy varmasti myös hankintahinnassa, joten tuskin Suomeen mitään Slyline-aaltoa tulee.
No tuossa mikä on suomessa myynnissä, valkoinen skyline r32 gt-r:ä missä on noin 800hevosta. On ahdot noin 2x1.8 baaria. kyllähän tuo moottori kestää, siitähän se on kuuluisaksi tullutkin.
Onko nyt Saksasta tuodut Skylinit sedaneita tai urheiluautoja vai molempia.
Ei niitä saksasta tuoda, todella harvinaisia siellä. Englannista ja japanista niitä laivataan tänne.
katsoppas mobile.de siellä on aina vähintään yksi Skyline myynnissä että KYLLÄ niitä voi Saksastakin tuoda!!!
Voihan niitä saksasta tuoda, rekisteröinti on eri asia. Eikö Suomeen rekisteröimiseksi tarvita ennen vuotta 98 tehty Motorexin jenkeissä hyväksyttämä malli?
nissan skyline on kylla upeen näköne mutta maksaa ihan liiikaa , en haluaisi suututtaa mutta niisan 350Z ja nissan 300ZX on iha ok autoja kans. nissan 350Z taitaa olla hintojen kärki paikalla, (ehkä), maksaa "vain" 56 000 vai oliko se 59 000, no en muista, hienoja ne nissan skylinetkin ovat!
nissan skyline on kylla upeen näköne mutta maksaa ihan liiikaa , en haluaisi suututtaa mutta niisan 350Z ja nissan 300ZX on iha ok autoja kans. nissan 350Z taitaa olla hintojen kärki paikalla, (ehkä), maksaa "vain" 56 000 vai oliko se 59 000, no en muista, hienoja ne nissan skylinetkin ovat!
Kyllä 350:n on kaunis, ja suorituskykyäkin on. Mutta tuskin kadulla siitä liikkuu yli 1500-hevosvoimaisia versioita...
Mistäs suomi skylinestä nyt puhutaan? En usko, että olis vaihettu vakio RB26dettiä mihinkään, koska kyseisestä motista otetaan 1300 hevosta pihalle ja se vielä kestää sitä. Moottorihan on 2.6L suora kuutonen.
Vai että 1300 hevosvoimaa 2.6 litraisesta koneesta. Eihän se ole kuin 500 hv/l. Montako kymmentä tuhatta kierrosta minuutissa se kone kiertää?
Katselin että jollakin (ei täällä) on katuSkyline jossa on tehoja 1700 heppaa. Eikä tämä ole todennäköisesti tehokkain, löysin tämän auton sattumalta. Yhdessäkin katuskylinissä oli varttimaili 8,7 sekuntia. Ja jollakin oli alle 9 sekuntia kolmeen sataan (näin videon ptäkän). En tiedä millaisia koneita kyseisissä autoissa on.
Onko nyt Saksasta tuodut Skylinit sedaneita tai urheiluautoja vai molempia.
Keskustelua aiheesta löytyy www.dnsf.fi sekä http://www.autosound.fi/autobbs_index.htm.
Puuhamiesten sivut: http://www.gt-r.com/
Have fun!
Ei niitä saksasta tuoda, todella harvinaisia siellä. Englannista ja japanista niitä laivataan tänne.
uusin skyline ei kovin hääppöinen ole periaatteessa se on sama auto kuin Infiniti G35
Ja kyllä niitä Saksasta on tuotu, yksi tuotiin jo vuosia sitten!!! Ja jossain lehdessäkin kuulemma luki että niitä alkaa joku tyyppi tuomaan Saksasta.
Niin just kuulema saksasta.
Saksasta löytyy ehki 2kpl:tta skylinejä.
http://www.dnsf.org/forum/index.php?board=40.0
http://overtherules.com/koivuhaka22072004/ tässä oli yksi japanista tuotu 800hv yksilö.
Taisin olla väärässä, anteeksi. Olin taas ihan varma että se oli Saksasta. Mutta se ei ollutkaan, kai. Mulla on kai joku "Saksabuumi" päällä. Kysyn kaveriltani vielä varmistaakseni että tuodaanko niitä Saksasta.
Eli nyt sitten tuodaan Saksasta ja Englannista, kuinka paljon niitä nyt on täällä?
Ei niitä saksasta tuoda, todella harvinaisia siellä. Englannista ja japanista niitä laivataan tänne.
En haluais ol iloon pilaaja mut ei Skyline rahdata suomeen ku mitäki tukku tavaraa, sellane menopeli maksaa aika taval jote ei kukaan yksityinen niitä rahtaamaan rupea ja muutenki ne on vaikee saada rekisteiin mut yks on tuotu ja seki pyörii hesas. Mut jos joku muu voi todistaa toisin ilmottaa ihmees
t:Skyline fani
Onkohan varaosien hankkiminen kovinkaan helppoa moiseen harvinaisuuteen? Saattaa primera-huoltomiehella mennä merkkiliikkeessä sormi suuhun...
Eikö siihen suomalaiseen Skyliniin hommattu joku aika sitten isompi kone? Nykysessäkin oli tehoa jo 700 hummaa.
Mistäs suomi skylinestä nyt puhutaan? En usko, että olis vaihettu vakio RB26dettiä mihinkään, koska kyseisestä motista otetaan 1300 hevosta pihalle ja se vielä kestää sitä. Moottorihan on 2.6L suora kuutonen.
"The RB26DETT is a pure racing engine, derived directly from Group A racing, which was despeced to fit the maximum 280hp allowed by Japanese regulations. Tuned (newer) versions of this engine, however, have been seen to reach up to 1300hp"
http://www.skyline.frac.dk/history.htm
Kävin katsomassa antamastasi linkistä, mutta siellä ei puhuttu ahdetun moottorin tärkeimmästä arvosta, ahtopaineesta. Näyt olevan perillä tästä koneesta, onko sinulla tietoa tai linkkiä käytetyistä paineista? Arvaan, että tuohon 700-800 hevosvoimaan tarvitaan 1,7-2,0 kiloa ahtopainetta. Kone, joka tällaisia kestää, on alusta asti kilpakäyttöön tehty, siinä ei voi olla yhtään rasitukselle altista osaa yhteistä tavallisten koneiden kanssa. Siksi sen kunnossapito on järjestettävä jonkun huippuammattilaisen kautta, maahantuojalta ei sellaista ammattitaitoa löydy. Tämä näkyy varmasti myös hankintahinnassa, joten tuskin Suomeen mitään Slyline-aaltoa tulee.
Toyota, Walser-Suprassa painetta on 1,8 ja se ON paljon! Skyline varmaa kestää saman verran ellei enemmän.
No tuossa mikä on suomessa myynnissä, valkoinen skyline r32 gt-r:ä missä on noin 800hevosta. On ahdot noin 2x1.8 baaria. kyllähän tuo moottori kestää, siitähän se on kuuluisaksi tullutkin.
Tässä vielä pari kuvaa kyseisestä laitoksesta.
http://overtherules.com/koivuhaka22072004/IMG_2068.html
http://overtherules.com/koivuhaka22072004/IMG_2074.html
Ja speksit:
MORI:n moottori, 2.6l / 10,000rpm / 1.8bar, 2 x TD06-16G (?), 4-4½" titaanidownpipe, titaaniputkisto, n.600x350x100mm IC, TRUST dog box, OS Giken dual plate kytkin, CUSCO tasauspyörästöt ympäriinsä, hiilikuitukonepeitto, komposiittiovet, täysin kaaritettu, Öhlins coiloverit, HKS vakaajat + puslat, BBS Race 18x10" 3-osaiset takoalumiinivanteet, HKS F-ConV PRO, karsea läjä mittareita ja elektronisia (HKS, GReddy et.al.) leluja...
Copy pastettettu www.dnsf.org sivulta
Ei niitä saksasta tuoda, todella harvinaisia siellä. Englannista ja japanista niitä laivataan tänne.
katsoppas mobile.de siellä on aina vähintään yksi Skyline myynnissä että KYLLÄ niitä voi Saksastakin tuoda!!!
Ei niitä saksasta tuoda, todella harvinaisia siellä. Englannista ja japanista niitä laivataan tänne.
Voihan niitä saksasta tuoda, rekisteröinti on eri asia. Eikö Suomeen rekisteröimiseksi tarvita ennen vuotta 98 tehty Motorexin jenkeissä hyväksyttämä malli?
nissan skyline on kylla upeen näköne mutta maksaa ihan liiikaa , en haluaisi suututtaa mutta niisan 350Z ja nissan 300ZX on iha ok autoja kans. nissan 350Z taitaa olla hintojen kärki paikalla, (ehkä), maksaa "vain" 56 000 vai oliko se 59 000, no en muista, hienoja ne nissan skylinetkin ovat!
Kyllä 350:n on kaunis, ja suorituskykyäkin on. Mutta tuskin kadulla siitä liikkuu yli 1500-hevosvoimaisia versioita...
Vai että 1300 hevosvoimaa 2.6 litraisesta koneesta. Eihän se ole kuin 500 hv/l. Montako kymmentä tuhatta kierrosta minuutissa se kone kiertää?
Katselin että jollakin (ei täällä) on katuSkyline jossa on tehoja 1700 heppaa. Eikä tämä ole todennäköisesti tehokkain, löysin tämän auton sattumalta. Yhdessäkin katuskylinissä oli varttimaili 8,7 sekuntia. Ja jollakin oli alle 9 sekuntia kolmeen sataan (näin videon ptäkän). En tiedä millaisia koneita kyseisissä autoissa on.