mangio

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • ddr5: Hyvä testi-idea kuitenkin. Voihan tuolla RS farmari Fabialla (joka on tuon porukan paras auto) aijaa...
  • Ammattilainen: Hieman ihmetyttää yleensäkin nämä puheet siitä, mikä on minkäkin automerkin menneisyys, onko se loistava vai surkea. Mitä helvetin väliä sillä on ? se on sitä statusta ja nimeä, mistä erittäin monet maksavat mielellään. To…
  • sjvirt: finman:Nasse: DaViega: Wowi ja naamakirja sukupolvi ei erota Skodaa Lanciasta. Älähän sano, pitävät varmaan Skodaa laadukkaampana, koska eivät tiedä Skodan surkeaa menneisyyttä ja Lancian loistoa jossain historian hämärässä! olet …
  • maximamies: Ulkonäkö on tietenkin makuasia, mutta uusi Jaguar XJ on mielestäni todella hienon näköinen auto.Onko jopa luokkansa tyylikkäin? Ainakin se erottuu kilpailijoistaan Mersun S-sarjasta,Audi A8:sta BMW 7-sarjasta ja Lexus LS:stä. j…
  • finman: ajonvakautus tulee pakolliseksi varusteeksi 2012 ainakin näin muistelisin... ajonvakautuksiakin on erilaisia kuten esim tässä http://www.autoblog.nl/archive/2008/09/23/renault-kangoo-faalt-tijdens-elandtest aika re…
  • taitaa toi Focus hypetys olla briteistä lähtöisin.. ihmetyttänyt aina miten sitä kehutaan..
  • AkiK: Fiat 500 on siinä mielessä kyllä aito retro, että kummoinen se ei ole myöskään ajaa. Sekin on siis säilytetty vanhasta mallista. olet siis ajanut molemmilla?
  • Nasse: Saab on siinä mielessä edelläkävijä, että se teki turboista miellyttäviä ajettavia! todella miellyttäviä karmean lagin kera...
  • Hiilipäästö: . Tavallisella vapaasti hengittävällä bensakoneella ei muutenkaan ole juuri muita hyviä puolia kuin edullinen hinta. mikä lasketaan tavalliseksi? ja mistä revit tuon edullinen hinta? yleensä hinta kyllä karkaa ylemmäs …
  • NHB: Sääntöjä muutetaan kyllä, mutta mitä sitten? Yhteistä kaikille sarjoille on, että etuvetoisille sallitaan keveämpi paino. Miksi takavetoa pitäisi rangaista lisäpainolla jos se ei olisi etuvetoista parempi ratkaisi rata-autoilussa? …
  • individual: Miksi sitten takavetoiselle on määrätty oletuksena enemmän painoa? Siksikö, että on haluttu tehdä kiusaa tai epäreilu sarja, vai mikä on syynä? takavedon etu näkyy lähinnä startissa, itse kisan aikana ei tunnu olevan niin pa…
  • italiassa noita pieniä koneita on tehty verosyistä esim Alfalla oli sitä varten 2 litrainen V6 turbo
  • Matti-: Voi teitä, ettekö te tosiaan tiedä että teho tulee suoraan vääntömomentista, kierroksista ja kulmanopeudesta ? Ei tässä olla mitään hakoteillä, koska teho ja vääntö ovat sellaiset määreet jotka ovat riippuvaisia toisistaan. …
  • kyllä tuo vääntö riittää ihan hyvin,,, tehohan tässä on tärkeämpää....
  • jos 50/50 olisi paras luulisi Ferrarinkin sitä käyttävän,,, ja miten määritellään paras? esim keulapainoinen etuvetoinen voi olla parempi kuin tuo 50/50 takaveto...
  • Thorne2: Toki täysin tasainen painojakauma on kaikista paras ja siihen pitäisi aina pyrkiä. ei ole
  • onneksi sen nimistä autoa ei ole...
  • jep , yleensä kengistä tuleva lumi sulaa siihen kantapään kohdalle ei "ylämäkeen" kaasupolkimen alle
  • Böpi: Kansantaloudellisesti ja ympäristölle suurin vaikutus olisi eniten myytävien mallien massan pieneneminen ja sitä kautta polttoaine ym tarpeen pieneneminen. Sähköautoja ajatellen se olisi jopa ehdoton vaatimus. voipi olla, mutta masso…
  • 235+255: Vain kahdessa autossa asiallisesti toteutettu istuinlämmitin: BMW & MB. testin kalleimmat autot?
  • muotoilu on unohtunut, aika mitäänsanomaton
  • Lainaus:09.09.2007 klo 21:26 petos kirjoitti näin ainakin kuule monesti. lainaus Start! -ohjelman koeajoraportista: '' Kaikki uudet Subarut ovat nykyään nelivetoisia. Subarun ratkaisu tehdä jatkuva neliveto ei ehkä ole kaikista halvin. Eikä se my…
  • Lainaus:09.09.2007 klo 20:56 Putput kirjoitti Joo hups, mokasin. En oikein ajatellut, tottakai ne oli etuvetoja... En tarkoittanut että Sprint oli kallis eli että et ollut oikeassa kun väitit että ne oli halvemmissa Alfoissa, muistelin vain että S…
  • Lainaus:08.09.2007 klo 22:55 Putput kirjoitti Eikä kuivasumppuvoiteluakaan olisi turhaan tuosta samasta syystä lähes kaikissa kovemmissa urheiluautoissa. kuivasumppu on kyllä lähinnä sen paremman voitelun takia.. toki se pudottaa painopis…
  • Lainaus:22.08.2007 klo 15:54 CARSON kirjoitti Kyllä noita nousevan auringon maan juttuja saa hakea...ei taida löytyä kipinöitä tuleksi asti. Nyt tää alkaa jo muistuttaa teinipalstaa, joten tämä loppuu nyt. no ei niitä kovin paljon tarvi…
  • Lainaus:22.08.2007 klo 15:20 CARSON kirjoitti Onko tuo Magneetto Marelli teille joku jumala kun sitä ei saa moittia ? Kumarratteko iltaisin Roomaan päin tms. ? Sinulla nyt vain sattuu olemaan sellaiset vajaa 30 vuotta nykypäivään, aloit…
  • Lainaus:22.08.2007 klo 14:22 CARSON kirjoitti Onko niin vaikea omaksua sitä, että joku voi olla tästä asiasta sitä mieltä kuin minä nyt olen. En löytänyt omistamistani VAG autoista mitään viitettä MM:ään. Avensiksesta en ole varma - ehkäpä Brittei…
  • Lainaus:14.08.2007 klo 14:03 Herbert kirjoitti Hesarin vikataulukko ei ota kantaa vikojen määriin, ainoastaan nimikkeisiin. no jos tuosta hesarin listasta esim katson oman auton tiedot niin yksikään kohdista ei ole sattunut kohdalle kahdell…
  • Lainaus:14.08.2007 klo 13:53 CARSON kirjoitti Niinkuin tuosta listasta selviää niin normaaleihin henkilöautoihin (ei siis maastoautoihin) Torsenia käyttää Audi ja Subaru WRX. Pari poikkeusta tosin on mutta takavetoiset Lexukset ja Honda S2000 ova…
  • Lainaus:14.08.2007 klo 13:57 CARSON kirjoitti [/quote] Vai ei ollut vikaa ! Katsopa vaikka HS ja autojen vikataulukot vanhoista Fiiuista ja Alfoista - täynnä sähkövikoja ! Et siis ole kuullutkaan 80-90 luvun italiaanojen sähköongelmista - ehkä e…
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
1 aloitettu keskustelu
542 viestiä
0 ×   0 ×