Subaru Forester diesel

2 kommenttia

Uudessa TM:ssa arvosteltiin diesel forren vaihteistoa. Väitettiin ettei ykkönen mene

päälle kuin pysäyttämällä auto.

Itsellä vaihteisto toimi niin kaupunki- kuin maantieajossa ihan hyvin koeajolenkillä.

Minkälaisia kokemuksia muilla on?

  
  • Ihan hyvin ne vaihteet meni päälle ainakin minun koeajamassani yksilössä. TM:n koeajoyksilössä varmaan oli joku vika - olisikohan TM:n kannattanut kokeilla toinenkin yksilö ennenkuin tekee asiasta 'numeroa'.



    Tosin laatueroja ei saisi olla, mutta mallin alkutaipaleella niitä väkisinkin on. Kumma kun TM sallii ne joillekin merkeille (ranskikset) mutta joillekin ollaan niin kriittisiä. :frowning:

      
  • TIMOISMO:


    Itsellä vaihteisto toimi niin kaupunki- kuin maantieajossa ihan hyvin koeajolenkillä.




    En oikein usko, että noin huonosti toimivaa vaihteistoa tarvitsisi asiakkaan hyväksyä. Pakko siinä melkein jotain vikaa oli olla. Itselleni Subarun kytkin oli liian raskas, ja valitsin automaattivaihteisen Legacyn. Dieseliä ei taida saada automaattina vieläkään.



    Uudessa Huulilasissa olivat koeajaneet täsmälleen samanlaista autoa kuin mulla (jokin "nappivaihdokki" tms.) Eivät olleet pystyneet katsomaan mikä kuskinpuoleisessa lähivalossa on vikana koska se olisi vaatinut akun irrottamisen. Olen nyt vaihtanut varmasti molempiin umpioihin lähivalolampun ainakin kerran, enkä takuuvarmasti ole ottanut akkua irti. Tämmöisellä tasolla on nykyään autotoimittajat - eivät osaa edes lamppua vaihtaa. En ottaisi kovin vakavasti mitään muutakaan mitä esittävät. Auton kuvassa olevassa "hintalapussa" oli 20990. Kumma kyllä nettiautossa on aivan eri hinta.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit