SAAB 9-3X neliveto

4 kommenttia

Onkohan tuosta SAAB 9-3x neliveto-maastoversiosta autoksi? Sallittu peräkärryn vetopaino on jäänyt melko pieneksi; vain 1500 kg. Muutoin siinä olisi hyvä diesel-automaatti reilumalla maavaralla. Kokemuksia? Vastaavia (diesel-neliveto-automaatti-korkeampi maavara) ei taida olla kuin Skoda scout?

  
  • Skodan suberbiin saa 4x4 dsg + huonontien paketti joka vissin pikkusen nostaa maavaraa. ja audi a4 allroad huippumalli 3 litrasella diiselilä. subaru outbackin diesel automaatti antanee odottaa itseään..



    opel insignia = 4veto + diesel + tomaati mutta ei korotettua maavaraa.

      
  • Mistä löysit 9X diesel automaatin 4-vedolla, Saabin sivut ei anna kuin bensaturbon 4-vedolla automaatin kera ja dieselin etuvedolla? Olen katsellut uudeksi työsuhdeautoksi diesel 4-vetoa automaatilla. Tahtoo mennä kalliiksi, tuo Insignia on juuri ja juuri 5-ovisena 40k rajoilla, tosin aika hyvin varusteltuna. Muuten tarjonta on SUV tai Skoda.

      
  • Joo, eipä tuota saakkaan kuin bensa koneella. Dieselin saa korotettuna, mutta vain etuvetoisena.





    Tomppa Kruisailija:

    Mistä löysit 9X diesel automaatin 4-vedolla, Saabin sivut ei anna kuin bensaturbon 4-vedolla automaatin kera ja dieselin etuvedolla? Olen katsellut uudeksi työsuhdeautoksi diesel 4-vetoa automaatilla. Tahtoo mennä kalliiksi, tuo Insignia on juuri ja juuri 5-ovisena 40k rajoilla, tosin aika hyvin varusteltuna. Muuten tarjonta on SUV tai Skoda.




      
  • Roge:

    Joo, eipä tuota saakkaan kuin bensa koneella. Dieselin saa korotettuna, mutta vain etuvetoisena.




    Jos oikein muistan, Saab ilmoittaa 9-3X:n maavaraksi 153 mm, joten eipä se mikään varsinainen huonojen teiden auto ole. Toki 10-15% tavanomaista enemmän maavaraa on sitä kaipaavalle tyhjää parempi.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit