Sinne jäi taakse vaikka mitä merkkejä! Ei maha mitään - on se niin suosittu!
Kiinnostaako yhtään, Ajattelija2014?
Kirjoitin Premium luokan työsuhdeautojen ykkösestä. Volkkari tai sen etuvetoisia sisar merkejä ei käsittääkseni lasketa premiumiksi. Mulle on ihan sama joku Volkkarin myynti. Olen kiinostunt vain premium merkeistä joiden asiakas myös itse olen. eihän koko TOP 10 työsuhdeautojen listalla ollut BMW lisäksi kuin yksi Premium merkki sekin saksalainen Mercedes Benz.
Ps.onneksi et itse alennu provoilun tasolle kuten minun väität tekevän.
Edelleenkin kirjoitin premium luokan työsuhdeautojen ykkösestä eli Bemarista. Siitä kai saa avata keskustelun vai pitääkö siitä kysyä erikseen lupa sinulta? Kuten jo aikeisemmin kerroin minua ei kiinnosta Audit,Skodat,Opelet tai Volkkarit vain premiumit. Miten ihmeessä saat Audin ja Volvon samalle listalle Saksalaisten premiumien kanssa taidat tykätä etuvetoisista kansanautoista ja tämmöisen porvarin kirjoitukset saavat sinut raivon partaalle.
Premiumit
1.BMW
2.Mercedes Benz
Sama järjestys ei premiumit
1. Volkswagen
2. Audi
3. Volvo
4. Skoda
5. Ford
6. Toyota
7. Opel
8. Peugeot
Pakko todeta että vaikka nimimerkit vaihtelee jotenkin kaikki te jotka olette Bemarin jatkuvasta menestyksestä katkeria kuulostatte kovin samanlaisilta jankaajilta. Mistähän liene johtuu joku voisi jopa luulla samaksi henkilöksi. Minä en tietenkään mutta joku muu ehkä.
Vaikuttaa että audin normaalin myynnin hurja lasku on siirtynyt myös työsuhdeautojen puolelle Suomessa. Bemarin myynti taas nousee kaikilla sektoreilla niin Suomessa kuin koko maailmassa ihmekkös tuo kun jo 9 vuotta peräkkäin BMW ollut maailman myydyin premium auto.
Taidatte kaikki VAG fanit olla työttömiä äidinkielen opettajia. Olette niin tarkoja oikeenkirjoituksesta tai sitten kyseessä tosiaan sama Julle minä en tietenkään niin luule mutta ehkä joku muu.
Ja muita merkkei ei sitten lasketa premiumiks, koska päätin itse sen.
Tästähän on ihan tutkittua tietoa ja Audinhan ei kuulunut premiumeihin kun yli 10 tuhannelta ihmiseltä kysyttiin. Kysymyshän monen mielestä on juuri ihmisten mielikuvasta. Sinulla on tietenkin yksilönä oikeus mielipiteesesi vaikka se olisikin väärä enemmistön mielestä. Bemari ja Mersuhan kyllä sitten kuuluivat luonnollisesti premiumeihin enemmistön mielestä.
Onnea vain BMW:lle hienosta myynnistä! Hienoja autoja ovat, kuten kaikki saksalaiset premiumit.
Jotenkin alkaa olla väsynyttä tämä jatkuva jankkaaminen siitä, mikä on premiumia ja mikä ei. Pitäkää mölyt mahassanne, oli sitä premiumia mielestänne sitten Toyota, Hyundai, Kia, Rolls-Royce, Bentley tai vaikka Dacia.
Ihan samantekevää, miksi tehdä tikuista asiaa? Eikö oikeaa asiaa ole?
Ja muita merkkei ei sitten lasketa premiumiks, koska päätin itse sen.
Tästähän on ihan tutkittua tietoa ja Audinhan ei kuulunut premiumeihin kun yli 10 tuhannelta ihmiseltä kysyttiin. Kysymyshän monen mielestä on juuri ihmisten mielikuvasta. Sinulla on tietenkin yksilönä oikeus mielipiteesesi vaikka se olisikin väärä enemmistön mielestä. Bemari ja Mersuhan kyllä sitten kuuluivat luonnollisesti premiumeihin enemmistön mielestä.
Ei se ollut yli 10000, kun yks ihminen pystyi vaikuttaa moneen kertaa samaan äänestykseen. Ohan se nähty IL:n äänestysmeiningit moneen kertaan. Noin 10000 äänestäjän oma mielipide ei vaikuta siihen, että onko Audi premiumia vai ei, maailman isoimmat autolehdet ovat sitä mieltä, kuten myös miljoonat ihmiset ympäri maailman, että Audi on premiumia. Siihen ei Posliinisauberin tai vajaa 10000 suomalaisen mielipiteillä ole mitään väliä.
Ja muita merkkei ei sitten lasketa premiumiks, koska päätin itse sen.
Tästähän on ihan tutkittua tietoa ja Audinhan ei kuulunut premiumeihin kun yli 10 tuhannelta ihmiseltä kysyttiin. Kysymyshän monen mielestä on juuri ihmisten mielikuvasta. Sinulla on tietenkin yksilönä oikeus mielipiteesesi vaikka se olisikin väärä enemmistön mielestä. Bemari ja Mersuhan kyllä sitten kuuluivat luonnollisesti premiumeihin enemmistön mielestä.
Ei se ollut yli 10000, kun yks ihminen pystyi vaikuttaa moneen kertaa samaan äänestykseen. Ohan se nähty IL:n äänestysmeiningit moneen kertaan. Noin 10000 äänestäjän oma mielipide ei vaikuta siihen, että onko Audi premiumia vai ei, maailman johtavimmat autolehdet ovat sitä mieltä, kuten myös miljoonat ihmiset ympäri maailman, että Audi on premiumia. Siihen ei Posliinisauberin tai vajaa 10000 suomalaisen mielipiteillä ole mitään väliä.
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Viimeistään massiiviset maailmanlaajuiset TSFI/S-tronic ongelmat veivät lopullisesti Audin premium mielikuvan. Ongelmathan toki koskevat konsernin muitakin merkkejä koska niisä on täysin sama tekniikka. Ongelmihan on ollut myös Audin Volkkareista lainatuissa Puolassa tehdyissä TDI moottoreissa. Toki Audin omissa Unkarissa tehdyissä moottoreissa enemmän. Kyseiset maathan eivät ole laadusta tunnettujakaan että eipä mitään ihmeitä voi vaatiakkaan.
Ja muita merkkei ei sitten lasketa premiumiks, koska päätin itse sen.
Tästähän on ihan tutkittua tietoa ja Audinhan ei kuulunut premiumeihin kun yli 10 tuhannelta ihmiseltä kysyttiin. Kysymyshän monen mielestä on juuri ihmisten mielikuvasta. Sinulla on tietenkin yksilönä oikeus mielipiteesesi vaikka se olisikin väärä enemmistön mielestä. Bemari ja Mersuhan kyllä sitten kuuluivat luonnollisesti premiumeihin enemmistön mielestä.
Ei se ollut yli 10000, kun yks ihminen pystyi vaikuttaa moneen kertaa samaan äänestykseen. Ohan se nähty IL:n äänestysmeiningit moneen kertaan. Noin 10000 äänestäjän oma mielipide ei vaikuta siihen, että onko Audi premiumia vai ei, maailman johtavimmat autolehdet ovat sitä mieltä, kuten myös miljoonat ihmiset ympäri maailman, että Audi on premiumia. Siihen ei Posliinisauberin tai vajaa 10000 suomalaisen mielipiteillä ole mitään väliä.
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Ja montas Audia jakaa Skodan kans tekniikkaa? Ei kovin monta. Paljon Audi lainaa tekniikkaa Skodalta? Ei yhtää. Skoda lainaa tekniikkaa Audilta. Samaa voisi kysyä, että onko Mini sit premiumia kun siinä on paljon tekniikkaa BMW:ltä?
Logiikkasi mukaan tuleva Z4:nen ei olisi premiumia, kun se käyttää jotain Toyotan tekniikkaa. Vai pakkohan se on olla, kun Posliinisauberi niin sanoo?
Ja muita merkkei ei sitten lasketa premiumiks, koska päätin itse sen.
Tästähän on ihan tutkittua tietoa ja Audinhan ei kuulunut premiumeihin kun yli 10 tuhannelta ihmiseltä kysyttiin. Kysymyshän monen mielestä on juuri ihmisten mielikuvasta. Sinulla on tietenkin yksilönä oikeus mielipiteesesi vaikka se olisikin väärä enemmistön mielestä. Bemari ja Mersuhan kyllä sitten kuuluivat luonnollisesti premiumeihin enemmistön mielestä.
Ei se ollut yli 10000, kun yks ihminen pystyi vaikuttaa moneen kertaa samaan äänestykseen. Ohan se nähty IL:n äänestysmeiningit moneen kertaan. Noin 10000 äänestäjän oma mielipide ei vaikuta siihen, että onko Audi premiumia vai ei, maailman johtavimmat autolehdet ovat sitä mieltä, kuten myös miljoonat ihmiset ympäri maailman, että Audi on premiumia. Siihen ei Posliinisauberin tai vajaa 10000 suomalaisen mielipiteillä ole mitään väliä.
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Ja montas Audia jakaa Skodan kans tekniikkaa? Ei kovin monta. Paljon Audi lainaa tekniikkaa Skodalta? Ei yhtää. Skoda lainaa tekniikkaa Audilta. Samaa voisi kysyä, että onko Mini sit premiumia kun siinä on paljon tekniikkaa BMW:ltä?
Logiikkasi mukaan tuleva Z4:nen ei olisi premiumia, kun se käyttää jotain Toyotan tekniikkaa. Vai pakkohan se on olla, kun Posliinisauberi niin sanoo?
Audihan on Volkkarin yksi halppis etuveto merkeistä kuten Skodakin. Volkkari kyllä päättää täysin mikä Skodan moottori tai toisinpäin laitetaan Audiin.
Bemarihan taas on itsenäinen merkki ja päättää omista asioistaan. Siinä on iso ero Audiin joka tekee mitä omistaja Volkkari milloinkin haluaa. Minihän on premiumia jo ilman Bemarin tekniikkaa tietenkin se vielä lisää sitä käsitystä.
Toyotan tekniikkahan on kaikilta osin paljon laadukkaampaa ja kehittyneempää kuin minkään Vagin etuveto merkin. Että toki jos jossain tulevassa Bemarissa on ehkä jotain Toyotan huipputekniikkaa niin ei se ainakaan huonompaa siitä tee. Siksi ehkä nämä kaksi laadusta tunnettua merkkiä tekevätkin yhteistyötä ja lainaavat toistensa tekniikoita. Yhteisen kehitystyön lisäksi
Ja muita merkkei ei sitten lasketa premiumiks, koska päätin itse sen.
Tästähän on ihan tutkittua tietoa ja Audinhan ei kuulunut premiumeihin kun yli 10 tuhannelta ihmiseltä kysyttiin. Kysymyshän monen mielestä on juuri ihmisten mielikuvasta. Sinulla on tietenkin yksilönä oikeus mielipiteesesi vaikka se olisikin väärä enemmistön mielestä. Bemari ja Mersuhan kyllä sitten kuuluivat luonnollisesti premiumeihin enemmistön mielestä.
Ei se ollut yli 10000, kun yks ihminen pystyi vaikuttaa moneen kertaa samaan äänestykseen. Ohan se nähty IL:n äänestysmeiningit moneen kertaan. Noin 10000 äänestäjän oma mielipide ei vaikuta siihen, että onko Audi premiumia vai ei, maailman johtavimmat autolehdet ovat sitä mieltä, kuten myös miljoonat ihmiset ympäri maailman, että Audi on premiumia. Siihen ei Posliinisauberin tai vajaa 10000 suomalaisen mielipiteillä ole mitään väliä.
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Ja montas Audia jakaa Skodan kans tekniikkaa? Ei kovin monta. Paljon Audi lainaa tekniikkaa Skodalta? Ei yhtää. Skoda lainaa tekniikkaa Audilta. Samaa voisi kysyä, että onko Mini sit premiumia kun siinä on paljon tekniikkaa BMW:ltä?
Logiikkasi mukaan tuleva Z4:nen ei olisi premiumia, kun se käyttää jotain Toyotan tekniikkaa. Vai pakkohan se on olla, kun Posliinisauberi niin sanoo?
Audihan on Volkkarin yksi halppis etuveto merkeistä kuten Skodakin. Volkkari kyllä päättää täysin mikä Skodan moottori tai toisinpäin laitetaan Audiin.
Bemarihan taas on itsenäinen merkki ja päättää omista asioistaan. Siinä on iso ero Audiin joka tekee mitä omistaja Volkkari milloinkin haluaa. Minihän on premiumia jo ilman Bemarin tekniikkaa tietenkin se vielä lisää sitä käsitystä.
Toyotan tekniikkahan on kaikilta osin paljon laadukkaampaa ja kehittyneempää kuin minkään Vagin etuveto merkin. Että toki jos jossain tulevassa Bemarissa on ehkä jotain Toyotan huippu tekniikkaa niin ei se ainakaan huonompaa siitä tee. Siksi ehkä nämä kaksi laadusta tunnettua merkkiä tekevätkin yhteistyötä ja lainaavat toistensa tekniikoita. Yhteisen kehitystyön lisäksi
Kyllä sä oot sit yks iso paskanjauhaaja, ei voi muuta sanoa. Asiat menee niin kun Posliinisauberi sanoo ja kuvittelee. Ehkä ei sittenkää
Ja muita merkkei ei sitten lasketa premiumiks, koska päätin itse sen.
Tästähän on ihan tutkittua tietoa ja Audinhan ei kuulunut premiumeihin kun yli 10 tuhannelta ihmiseltä kysyttiin. Kysymyshän monen mielestä on juuri ihmisten mielikuvasta. Sinulla on tietenkin yksilönä oikeus mielipiteesesi vaikka se olisikin väärä enemmistön mielestä. Bemari ja Mersuhan kyllä sitten kuuluivat luonnollisesti premiumeihin enemmistön mielestä.
Ei se ollut yli 10000, kun yks ihminen pystyi vaikuttaa moneen kertaa samaan äänestykseen. Ohan se nähty IL:n äänestysmeiningit moneen kertaan. Noin 10000 äänestäjän oma mielipide ei vaikuta siihen, että onko Audi premiumia vai ei, maailman johtavimmat autolehdet ovat sitä mieltä, kuten myös miljoonat ihmiset ympäri maailman, että Audi on premiumia. Siihen ei Posliinisauberin tai vajaa 10000 suomalaisen mielipiteillä ole mitään väliä.
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Ja montas Audia jakaa Skodan kans tekniikkaa? Ei kovin monta. Paljon Audi lainaa tekniikkaa Skodalta? Ei yhtää. Skoda lainaa tekniikkaa Audilta. Samaa voisi kysyä, että onko Mini sit premiumia kun siinä on paljon tekniikkaa BMW:ltä?
Logiikkasi mukaan tuleva Z4:nen ei olisi premiumia, kun se käyttää jotain Toyotan tekniikkaa. Vai pakkohan se on olla, kun Posliinisauberi niin sanoo?
Audihan on Volkkarin yksi halppis etuveto merkeistä kuten Skodakin. Volkkari kyllä päättää täysin mikä Skodan moottori tai toisinpäin laitetaan Audiin.
Bemarihan taas on itsenäinen merkki ja päättää omista asioistaan. Siinä on iso ero Audiin joka tekee mitä omistaja Volkkari milloinkin haluaa. Minihän on premiumia jo ilman Bemarin tekniikkaa tietenkin se vielä lisää sitä käsitystä.
Toyotan tekniikkahan on kaikilta osin paljon laadukkaampaa ja kehittyneempää kuin minkään Vagin etuveto merkin. Että toki jos jossain tulevassa Bemarissa on ehkä jotain Toyotan huippu tekniikkaa niin ei se ainakaan huonompaa siitä tee. Siksi ehkä nämä kaksi laadusta tunnettua merkkiä tekevätkin yhteistyötä ja lainaavat toistensa tekniikoita. Yhteisen kehitystyön lisäksi
Kyllä sä oot sit yks iso paskanjauhaaja, ei voi muuta sanoa. Asiat menee niin kun Posliinisauberi sanoo ja kuvittelee. Ehkä ei sittenkää
Ai minusta on kokoajan tuntunut että se on toisinpäin.
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Trollin olisi syytä joskus lukea ylistämäänsä julkaisua sen sijaan, että keksii itse mielikuvitustarinoita Forbesin nimissä.
Itse ihmettelen, miksi Julle (eli nimimerkkini kopioinut Ajattelija2014, eli VeeAaaGee, eli Posliinisauberi, eli kopio-Wesa) poisti aloituksestaan sen osan, jossa hän viittasi uutisen yhteydessä olevaan äänestykseen. Jullehan alunperin kirjoitti kovin innoissaan myös äänestyksestä, mutta myöhemmin hän poisti tämän tekstin pätkän.
Mahtoiko Julle poistaa äänestykseen viittaavan osan sen vuoksi, että äänestyksen alussa BMW oli niukasti johdossa, mutta nyt kiinnostavin merkki onkin Audi 25 % äänisaaliilla ja BMW on saanut vaivaiset 8 % äänistä. Vähemmän kuin Volvo (14 %) ja Skoda (9 %). Julle ei voi ainakaan väittää, että Ilta-Sanomien äänestyksellä ei olisi merkitystä, sillä hänhän on toisesta Ilta-Sanomien äänestyksestä täällä toitottanut viikkoja.
Ei vaikuta BMW kovin haluttavalta merkiltä. Skodakin on haluttavampi. Ja koska Jullella on vankka usko Ilta-Sanomien äänestyksiin, niin voimme yksissä tuumin todeta, että BMW ei ole premiumia. Premiumstatus kuvaa juuri auton haluttavuutta ja halpismerkki Skodakin on näemmä Bemaria haluttavampi äänestäjien mielestä. Ja muista Julle, että Ilta-Sanomien äänestys on aina oikeassa.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Trollin olisi syytä joskus ottaa selvää mitä Audin korimalleja ei enää valmisteta ja lukea tarkemmin niitä Forbesin juutuja.
NHB linkin Audi A6:sta ei ole valmistettu moneen vuoteen ja kohta viimeinen tuon korinen Q7 rullaa Slovakian tehtaalta Bratislavasta vai joko on rullannut?
Tässä vähän Forbesin juttuja jotka eivät ole mielikuvitukset tuotoksia. Vaikka NHB varmasti Vag fanina niin toivoisikin.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Ihan mielenkiinnosta edelleen haluaisin kuulla missä kohtaa Forbes lehti noin kirjoitti?
Tuossa on jälleen kerran linkki orginaaliin artikkeliin, mutta syvästi epäilen sinun sitä kommentoivan.
Olet aivan oikeassa jos haluat kommeneja vaihda toiselle nimimerkille minua on neuvottu olla vastaamatta sinulle sillon kun käytät finmanin nimimerkkiä. Sinua kuulema saa opettaa auto asioissa vaikka lopun elämää etkä silti ymmärrä.
Olet aivan oikeassa jos haluat kommeneja vaihda toiselle nimimerkille minua on neuvottu olla vastaamatta sinulle sillon kun käytät finmanin nimimerkkiä. Sinua kuulema saa opettaa auto asioissa vaikka lopun elämää etkä silti ymmärrä.
Kuten tiesinkin ettei sinulta saa vastausta, koska joutuisit myöntämään oleesi väärässä.
Olet aivan oikeassa jos haluat kommeneja vaihda toiselle nimimerkille minua on neuvottu olla vastaamatta sinulle sillon kun käytät finmanin nimimerkkiä. Sinua kuulema saa opettaa auto asioissa vaikka lopun elämää etkä silti ymmärrä.
Kuten tiesinkin ettei sinulta saa vastausta, koska joutuisit myöntämään oleesi väärässä.
Ymmärän että sinua harmittaa kuten jo aikaisemmin sanoin että kun vaihdat toiselle nimimerkille niin sitten ehkä saat vastaulsia.
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Trollin olisi syytä joskus ottaa selvää mitä Audin korimalleja ei enää valmisteta ja lukea tarkemmin niitä Forbesin juutuja.
NHB linkin Audi A6:sta ei ole valmistettu moneen vuoteen ja kohta viimeinen tuon korinen Q7 rullaa Slovakian tehtaalta Bratislavasta vai joko on rullannut?
Tässä vähän Forbesin juttuja jotka eivät ole mielikuvitukset tuotoksia. Vaikka NHB varmasti Vag fanina niin toivoisikin.
Suuressa osassa yrityksiä käyttäjän osuus kustannuksista määräytyy päästöjen mukaan niin selvähän tuo.
kello68:
Itse olisin tosi kiinnostunt Audista. harmi vaan kun ne ovat vanhanaikaisella tekniikalla niin kova päästöisiä.
2014 jaksaa provoilla tällä BMW:llään.
Minusta se on vain automerkki, joka oli 2013 työsuhdehankintana kakkosena.
Lisäksi se ei ollut edes ylivoimaisesti kiinnostavin, vaan jakoi kärkisijan Audin kanssa.
Kumppani:
Mikä ihmeen provo jos sinua jotenkin häiritsee tosiasat ja BMW menestys elä lue näitä.
Sinne jäi taakse vaikka mitä merkkejä! Ei maha mitään - on se niin suosittu!
Audi ja MB ylivoimaisesti halutuimmat!
Kiinnostaako yhtään, Ajattelija2014?
Kumppani:
Kirjoitin Premium luokan työsuhdeautojen ykkösestä. Volkkari tai sen etuvetoisia sisar merkejä ei käsittääkseni lasketa premiumiksi. Mulle on ihan sama joku Volkkarin myynti. Olen kiinostunt vain premium merkeistä joiden asiakas myös itse olen. eihän koko TOP 10 työsuhdeautojen listalla ollut BMW lisäksi kuin yksi Premium merkki sekin saksalainen Mercedes Benz.
Ps.onneksi et itse alennu provoilun tasolle kuten minun väität tekevän.
Ajattelija2014:n oma haavelista värilasit päässä:
1.BMW
2.Audi
3.Volvo
4.Mercedes Benz
1.Volkswagen
2.Skoda
3.Ford
4.Toyota
5.Opel
6.Peugeot
Mutta: miksiköhän se lista ei ollut tuollainen, vaan tällainen:
1. Volkswagen
2. BMW
3. Audi
4. Volvo
5. Skoda
6. Ford
7. Mercedes Benz
8. Toyota
9. Opel
10.Peugeot
Siinä lueteltiin hyvin myyneitä automerkkejä, ei muuta. Siksi.
Edelleenkin kirjoitin premium luokan työsuhdeautojen ykkösestä eli Bemarista. Siitä kai saa avata keskustelun vai pitääkö siitä kysyä erikseen lupa sinulta? Kuten jo aikeisemmin kerroin minua ei kiinnosta Audit,Skodat,Opelet tai Volkkarit vain premiumit. Miten ihmeessä saat Audin ja Volvon samalle listalle Saksalaisten premiumien kanssa taidat tykätä etuvetoisista kansanautoista ja tämmöisen porvarin kirjoitukset saavat sinut raivon partaalle.
Premiumit
1.BMW
2.Mercedes Benz
Sama järjestys ei premiumit
1. Volkswagen
2. Audi
3. Volvo
4. Skoda
5. Ford
6. Toyota
7. Opel
8. Peugeot
Pakko todeta että vaikka nimimerkit vaihtelee jotenkin kaikki te jotka olette Bemarin jatkuvasta menestyksestä katkeria kuulostatte kovin samanlaisilta jankaajilta. Mistähän liene johtuu joku voisi jopa luulla samaksi henkilöksi. Minä en tietenkään mutta joku muu ehkä.
Sana premium kirjoitetaan kyllä pienellä peellä
....niin kuin sana pelle jne.
Mun mielest tolta listalta on premiumia.
1. Audi
2. Mercedes
Ja muita merkkei ei sitten lasketa premiumiks, koska päätin itse sen.
Viime vuonna ALD:n ja NF Fleetin mukaan kovimman nousun teki BMW tiputtamalla Audin sijalle 3.
Takapakkia merkeistä ottivat Audi ja Skoda, malleista eniten Skoda Superb ja Audi A4.
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/leasingautojen+kysynta+lahtee+kiitoon/201401604993
Vaikuttaa että audin normaalin myynnin hurja lasku on siirtynyt myös työsuhdeautojen puolelle Suomessa. Bemarin myynti taas nousee kaikilla sektoreilla niin Suomessa kuin koko maailmassa ihmekkös tuo kun jo 9 vuotta peräkkäin BMW ollut maailman myydyin premium auto.
Kumppani:
Taidatte kaikki VAG fanit olla työttömiä äidinkielen opettajia. Olette niin tarkoja oikeenkirjoituksesta tai sitten kyseessä tosiaan sama Julle minä en tietenkään niin luule mutta ehkä joku muu.
Mikko__:
Tästähän on ihan tutkittua tietoa ja Audinhan ei kuulunut premiumeihin kun yli 10 tuhannelta ihmiseltä kysyttiin. Kysymyshän monen mielestä on juuri ihmisten mielikuvasta. Sinulla on tietenkin yksilönä oikeus mielipiteesesi vaikka se olisikin väärä enemmistön mielestä. Bemari ja Mersuhan kyllä sitten kuuluivat luonnollisesti premiumeihin enemmistön mielestä.
Laadunvalvonta tuntuu mättävän premiumeissakin.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288643386898.html?pos=ok-trm-auto
Onnea vain BMW:lle hienosta myynnistä! Hienoja autoja ovat, kuten kaikki saksalaiset premiumit.
Jotenkin alkaa olla väsynyttä tämä jatkuva jankkaaminen siitä, mikä on premiumia ja mikä ei. Pitäkää mölyt mahassanne, oli sitä premiumia mielestänne sitten Toyota, Hyundai, Kia, Rolls-Royce, Bentley tai vaikka Dacia.
Ihan samantekevää, miksi tehdä tikuista asiaa? Eikö oikeaa asiaa ole?
Posliinisauberi:
Ei se ollut yli 10000, kun yks ihminen pystyi vaikuttaa moneen kertaa samaan äänestykseen. Ohan se nähty IL:n äänestysmeiningit moneen kertaan. Noin 10000 äänestäjän oma mielipide ei vaikuta siihen, että onko Audi premiumia vai ei, maailman isoimmat autolehdet ovat sitä mieltä, kuten myös miljoonat ihmiset ympäri maailman, että Audi on premiumia. Siihen ei Posliinisauberin tai vajaa 10000 suomalaisen mielipiteillä ole mitään väliä.
Mikko__:
Minäkin toivoisin että Audia pidettäisiin premiumina. Valitettavasti vaan niin ei ole ja onhan siihen pätevät perusteet.
Forbes yksi maailman johtavista lehdistä kirjoitti Audin kohdalla paljastuneesta huijauksesta jossa ilmeni että Skodassa ja Audissa ei ole teknisesesti mitään eroa vain ulkoisesti ja sisustassa vähän ja tutkitusti Skodan sisusta on paljon laadukkaampi kuin Audissa ja Skodat ovat myös hiljaisempia johtuen paremmasta viimeistelystä ja laadukkaimmista materiaaleista. Se kertoo aika paljon miksi Audia ei pidetä oikeana premiumina missään maailmassa kun halvemmat sisar merkin mallit ovat paljon laadukkaampia kuin teknisesti vastaavat Audit.
Viimeistään massiiviset maailmanlaajuiset TSFI/S-tronic ongelmat veivät lopullisesti Audin premium mielikuvan. Ongelmathan toki koskevat konsernin muitakin merkkejä koska niisä on täysin sama tekniikka. Ongelmihan on ollut myös Audin Volkkareista lainatuissa Puolassa tehdyissä TDI moottoreissa. Toki Audin omissa Unkarissa tehdyissä moottoreissa enemmän. Kyseiset maathan eivät ole laadusta tunnettujakaan että eipä mitään ihmeitä voi vaatiakkaan.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/07/05/sama-auto-eri-hinta-nain-maksat-pelkasta-merkista/20139410/304?&n=3#commentsHere
Posliinisauberi:
Ja montas Audia jakaa Skodan kans tekniikkaa? Ei kovin monta. Paljon Audi lainaa tekniikkaa Skodalta? Ei yhtää. Skoda lainaa tekniikkaa Audilta. Samaa voisi kysyä, että onko Mini sit premiumia kun siinä on paljon tekniikkaa BMW:ltä?
Logiikkasi mukaan tuleva Z4:nen ei olisi premiumia, kun se käyttää jotain Toyotan tekniikkaa. Vai pakkohan se on olla, kun Posliinisauberi niin sanoo?
http://www.worldcarfans.com/114011768913/toyota-to-develop-the-supra-alone-joint-sports-car-will
Mikko__:
Audihan on Volkkarin yksi halppis etuveto merkeistä kuten Skodakin. Volkkari kyllä päättää täysin mikä Skodan moottori tai toisinpäin laitetaan Audiin.
Bemarihan taas on itsenäinen merkki ja päättää omista asioistaan. Siinä on iso ero Audiin joka tekee mitä omistaja Volkkari milloinkin haluaa. Minihän on premiumia jo ilman Bemarin tekniikkaa tietenkin se vielä lisää sitä käsitystä.
Toyotan tekniikkahan on kaikilta osin paljon laadukkaampaa ja kehittyneempää kuin minkään Vagin etuveto merkin. Että toki jos jossain tulevassa Bemarissa on ehkä jotain Toyotan huipputekniikkaa niin ei se ainakaan huonompaa siitä tee. Siksi ehkä nämä kaksi laadusta tunnettua merkkiä tekevätkin yhteistyötä ja lainaavat toistensa tekniikoita. Yhteisen kehitystyön lisäksi
Posliinisauberi:
Kyllä sä oot sit yks iso paskanjauhaaja, ei voi muuta sanoa. Asiat menee niin kun Posliinisauberi sanoo ja kuvittelee. Ehkä ei sittenkää
Mikko__:
Ai minusta on kokoajan tuntunut että se on toisinpäin.
Posliinisauberi:
Trollin olisi syytä joskus lukea ylistämäänsä julkaisua sen sijaan, että keksii itse mielikuvitustarinoita Forbesin nimissä.
fueled by strong demand for pricey luxury models from Audi and other premium brands
Premium Full-Size Car: Audi A6
Premium Midsize Utility Vehicle -- 3-Row: Audi Q7
Itse ihmettelen, miksi Julle (eli nimimerkkini kopioinut Ajattelija2014, eli VeeAaaGee, eli Posliinisauberi, eli kopio-Wesa) poisti aloituksestaan sen osan, jossa hän viittasi uutisen yhteydessä olevaan äänestykseen. Jullehan alunperin kirjoitti kovin innoissaan myös äänestyksestä, mutta myöhemmin hän poisti tämän tekstin pätkän.
Mahtoiko Julle poistaa äänestykseen viittaavan osan sen vuoksi, että äänestyksen alussa BMW oli niukasti johdossa, mutta nyt kiinnostavin merkki onkin Audi 25 % äänisaaliilla ja BMW on saanut vaivaiset 8 % äänistä. Vähemmän kuin Volvo (14 %) ja Skoda (9 %). Julle ei voi ainakaan väittää, että Ilta-Sanomien äänestyksellä ei olisi merkitystä, sillä hänhän on toisesta Ilta-Sanomien äänestyksestä täällä toitottanut viikkoja.
Ei vaikuta BMW kovin haluttavalta merkiltä. Skodakin on haluttavampi. Ja koska Jullella on vankka usko Ilta-Sanomien äänestyksiin, niin voimme yksissä tuumin todeta, että BMW ei ole premiumia. Premiumstatus kuvaa juuri auton haluttavuutta ja halpismerkki Skodakin on näemmä Bemaria haluttavampi äänestäjien mielestä. Ja muista Julle, että Ilta-Sanomien äänestys on aina oikeassa.
Posliinisauberi:
Ihan mielenkiinnosta edelleen haluaisin kuulla missä kohtaa Forbes lehti noin kirjoitti?
Tuossa on jälleen kerran linkki orginaaliin artikkeliin, mutta syvästi epäilen sinun sitä kommentoivan.
http://www.forbes.com/sites/eamonnfingleton/2013/07/04/same-car-different-brand-hugely-higher-price-why-pay-an-extra-30000-for-fake-prestige/
NHB:
Trollin olisi syytä joskus ottaa selvää mitä Audin korimalleja ei enää valmisteta ja lukea tarkemmin niitä Forbesin juutuja.
NHB linkin Audi A6:sta ei ole valmistettu moneen vuoteen ja kohta viimeinen tuon korinen Q7 rullaa Slovakian tehtaalta Bratislavasta vai joko on rullannut?
Tässä vähän Forbesin juttuja jotka eivät ole mielikuvitukset tuotoksia. Vaikka NHB varmasti Vag fanina niin toivoisikin.
http://www.forbes.com/sites/eamonnfingleton/2013/07/04/same-car-different-brand-hugely-higher-price-why-pay-an-extra-30000-for-fake-prestige/
finman:
Olet aivan oikeassa jos haluat kommeneja vaihda toiselle nimimerkille minua on neuvottu olla vastaamatta sinulle sillon kun käytät finmanin nimimerkkiä. Sinua kuulema saa opettaa auto asioissa vaikka lopun elämää etkä silti ymmärrä.
Posliinisauberi:
Kuten tiesinkin ettei sinulta saa vastausta, koska joutuisit myöntämään oleesi väärässä.
Ainakin Consumer Reports on rankannut 2013 vuosimallin A6 Audin parhaimmaksi autoksi Luxury Cars - segmentissä. Top Pick siis.
http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/04/top-picks-2013/index.htm
finman:
Ymmärän että sinua harmittaa kuten jo aikaisemmin sanoin että kun vaihdat toiselle nimimerkille niin sitten ehkä saat vastaulsia.
Posliinisauberi:
Deutschland, Deutschland, Deutschland..Eiku Kaliningrad, Kaliningrad, Kaliningrad..Niihän se biisi menikin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Avtotor