Missä teette huollot?

6 kommenttia

Missä olette tehneet huollot, merkkihuolloissa vai monimerkki korjaamoissa?

Itse olen omaa VW vienyt VW Centeriin sekä Atoy:lle, eipä ainakaan tunnu
olevan eroa muussakuin hinnoissa, ja että Atoylta saa sijarin.

  
  • Ei ole kauaakaan, kun tästä oli keskustelua täällä.

    Vanhalla versiolla keskustelupalstasta sen ketjun olisi löytänyt - haulla, nyt ei osunut silmään enää vain otsikoita selaamalla.

    Siinä ketjussa taisi tulla usean kirjoittajan kertomana sanottua se "mitä mieltä tällä palstalla ollaan".....

      
  • Omassa tallissa.

      
  • Audin merkkihuollossa

      
  • Merkkihuollossa.

      
  • Olen kokeillut niin riippumattomia korjaamoita, ammattikoulun autolinjaa, merkkikorjaamoa kuin näitä markkinointiketjujakin (AD, Autoasi) - kokemukset ovat arsinkin näistä varaosaketjuista poikkeuksetta negatiivisia.

    http://korjaamolla.blogspot.fi

    AD:lla ja Autoasilla brändi on vain sitä itseään - brändäystä ja markkinointia. Ketjutasolla vastuuta, vastuunkantoa tai laatua ei ole - korjaamoyrittäjälle toiminta taas näkyy lähinnä velvoitteena ostaa varaosat kanavan kautta sekä mahdollisesti yksittäisinä markkinointiponnistuksina. Suosittelen välttämään.

    Jos auto on tuore(ehko), lienee merkkikorjaamo paras valinta. Jos itse tiedät tarkalleen mitä autoon tarvitsee tehdä, voi nyrkkipaja olla hyvä vaihtoehto. Vianetsinnässä ammattikoulukin. Mutta itse ainakin olen oppinut nuo monimerkkikorjaamoketjut eli varaosatukkureiden julkisivut kiertämään hyvinkin kaukaa.

      
  • Olen kokeillut niin riippumattomia korjaamoita, ammattikoulun autolinjaa, merkkikorjaamoa kuin näitä markkinointiketjujakin (AD, Autoasi) - kokemukset ovat varsinkin näistä varaosaketjuista olleet poikkeuksetta negatiivisia.

    http://korjaamolla.blogspot.fi

    AD:lla ja Autoasilla brändi on vain sitä itseään - brändäystä ja markkinointia. Ketjutasolla vastuuta, vastuunkantoa tai laatua ei ole - korjaamoyrittäjälle toiminta taas näkyy lähinnä velvoitteena ostaa varaosat kanavan kautta sekä mahdollisesti yksittäisinä markkinointiponnistuksina. Suosittelen välttämään.

    Jos auto on tuore(ehko), lienee merkkikorjaamo paras valinta. Jos itse tiedät tarkalleen mitä autoon tarvitsee tehdä, voi nyrkkipaja olla hyvä vaihtoehto. Vianetsinnässä ammattikoulukin. Mutta itse ainakin olen oppinut nuo monimerkkikorjaamoketjut eli varaosatukkureiden julkisivut kiertämään hyvinkin kaukaa.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit