Kimi otsikoissa, taas

26 kommenttia

Kimi on taas tänään iltapäivälehtien etusivuilla. Milloinkohan herran seikkailut rupeavat vaikuttamaan ajamiseen ja Kimin palkattavuuteen kuskina. Formulat pyörivät kuitenkin mainosrahan voimalla ja Kimin mainosarvo taitaa olla pian nollassa. Mieshän on riski työnantajalleen.

Riittääkö pelkkä nopeus jatkossa?

  
  • Jos nyt vähän viiniä maistaa ja heiluttelee vaihdekeppiä strippiklubilla. Olemmehan olleet nuoria kaikki ja jotkut vieläkin! Eihän elämä ole tarkoitettu elettäväksi pelkästään tylsien normien ja standardien mukaan. Lahjakkuus, luovuus, iloisuus ja itsetietoisuus ovat todennäköisesti ne vaikuttimet, jotka ovat tehneet Kimistä myös nopean kuskin, jos hän ei kelpaa autoteollisuuden malliksi, harmi. Toivon kuitenkin, että Kimi säilyy omana itsenään, eikä pakottaudu yksinomaan normikansalaiseksi liian pian, hän ehtii olla sitä vielä pitkään! Raja nerouden ja hulluuden normien välillä on hiuksen hieno....

      
  • Nooh. Kyllä Kimin nimmarit varmasti vielä faneille kelpaavat. Eivät vain halua kynää takaisin... :innocent:

      
  • Kimi on ottanut liikaa mallia Matista, vieläpä uran aikana.

      
  • Kuinkahan aktiivisesti Ron Dennis ja kumppanit lukevat suomalaisia iltapäivälehtiä ja kuinka paljon arvostavat niitä...

      
  • Eikös noiden juttujen lähde ole joku englantilainen sensaatiolehti? Eli kuinka paljon noissa jutuissa on ylimääräistä kermaa kakun päällä?

    Eipä silti, Kimillä on muutenkin railakkaahkot juhlimistavat, eli ei olisi ihme jos housut eivät pysy vauhdissa mukana :smile:

      
  • Uskoisin ainakin noiden ryyppyreissujen jutut olleet myös ulkomaisissa lehdissä. Kyllä tuo uusinkin juttu varmaan menee ulkomaisiin lehtiin.

      
  • Juttu oli alunperin englantilaisessa People-lehdessä. Sieltä se levisi saksalaiseen Bild-lehteen sekä saksalaiseen F1total-lehteen.

    Nyt olisi hyvä pitää sellaista "Tuen Kimiä"- T-paitaa. :grin:

    http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/tuenkimia.shtml

      
  • Lainaus:
    24.01.2005 klo 18:34 J R kirjoitti

    Nyt olisi hyvä pitää sellaista "Tuen Kimiä"- T-paitaa. :grin:

    http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/tuenkimia.shtml

    Minulla tuli juuri tuo sama mieleen, ajattelin juuri että tuollainen t-paita pitäisi saada, :grin:

      
  • Täytyyhän jonkun ottaa nyt vastuu iltapäivälehtien ja seiskan
    myynninedistämisestä kun Matti on sattuneesta syystä estynyt
    hoitamasta virkaansa. Vielä on monta Matin kikkaa käyttämättä.

    Odotamme kauhunsekaisin tuntein.

      
  • Surullista se on. Mikan puolesta olen iloinnut suuresti ja samalla tavalla rallikuskien puolesta. Kimin voitostakin olen ollut hieman iloinen, mutta jotenkin hänen voittonsa ei tunnu niin hyvältä. Kimin pitäisi oppia käyttäytymään, on varmasti hieman noloa olla Kimi-fani. (kyllä Kimi hyvä kuski on)

      
  • Kylläpä täällä ollaan niin pyhäkouluporukkaa että! Väitättekö tosissanne, että F1 jaksaa kiinnostaa kohta enää ketään, autot menee aikaajojen tulokseen perustuvassa jonossa kaksi tuntia, kisan jälkeen lehdistötilisuudessa kiitellään tiimit ja rengasvalmistajat, sponsorit jne. Eikö olisi mukavampaa, että saadaan lisää kipinää touhuun? Mun mielestä Daily Mailin urheilutoimittaja oli oikeilla linjoilla tuumatessaan, että Kimin käytös on tervetullutta osoittaen, että kilpajajatkin ovat vain ihmisiä, eikä touhu ole niin kliinistä!

    Hämmästuttää kuinka parikymppiset keskustelevat täällä, että voi voi sitä Kimiä, kun juo viinaa ja on iltapäivälehtien palstoilla ja lisäksi samat siveyden sipulit kommentoivat "asiantuntevasti" asioista joista eivät tiedä hevonpersettä, olkaa aitoja pliis! Ei ole kumma jos valtiomme menee #&%£$!* kun asenteemme alkaa jo lähennellä Ruotsalaista tekopyhyyttä.

      
  • Minäpä en näe tuossa moraalista ongelmaa, sillä eihän Kimi satuttanut ketään.

    Ongelma on toisenlainen. Formula ykkösissä tavoitteena on myydä tuotteita: autoja, tupakkaa jne. Urheilullinen menestys ei ole itsearvo, vaan osa laajempaa kokonaisuutta. Vaikka Kimi onkin kova kuski niin rupeaa tuo hommien hoito jo mättämään sponsorien silmissä.

    PS. Ainakin mua hävettäis mennä aamulla duuniin, jos lehtien lööpeissä kerrottaisiin mun leikkineen meisselillä strippibaarissa. Ehkä Kimiä tuo ei häiritse, mutta mulla kyllä vaikuttaisi myös työsuoritukseen.

      
  • Formula on toisiksi seuratuin urheilulajimaailmassa. Edelle taitaa mennä vain jalkapallo. Mistä Kimi tunnetaan? Käytöksestään varmaan paremmin kuin ajotaidoistaan. Julkkiksen pitäisi käyttäytyä vähän fiksummin kuin siviilin mutta ei se taida onnistua Kimiltä. Kimi käyttäytyy paljon pahemmin kuin tavalliset "pahisteinit".

      
  • Ihme ja kumma, kun Majakka ja Perävaunu eivät vielä ole käyneet kertomassa mikä tässä Kimin asiassa on absoluuttinen totuus??

      
  • Lainaus:
    28.01.2005 klo 19:26 misar kirjoitti
    Ihme ja kumma, kun Majakka ja Perävaunu eivät vielä ole käyneet kertomassa mikä tässä Kimin asiassa on absoluuttinen totuus??

    En ole ihan varma ketä tarkoitat voin kyllä arvata... sanotko Majakan ja perävaunun oikeat nimet että voin varmistua kenestä puhut? Tuleekohan ne tekemään tarkkoja fysikaallisia laskelmia tänne... :smile:

      
  • Tai pitäisikö sanoa Tiku ja Taku, kyllä sinä heidät tunnistat, asia ei paljon heitä kiinnosta, he ojentavat muita tyyliin etkö sinä aivoton ymmärrä vaikka me paragraafeista ja villapaitatutkijoiden ansiokkaista kyhäelmistä olemme ne suurella vaivalla teille hölmöille kaivaneet esiin. Ja te vain ajattelette vaatimattomilla aivoillanne, vaikka voisitte elää koko elämänne onnellisena pyhää virkamieskuntaa palvoen!!

    Nythän on juuri muisteltu 60 vuotispäivää esimerkkinä siitä mitä palvominen saa aikaan.

      
  • Lainaus:
    28.01.2005 klo 19:26 misar kirjoitti
    Ihme ja kumma, kun Majakka ja Perävaunu eivät vielä ole käyneet kertomassa mikä tässä Kimin asiassa on absoluuttinen totuus??


    No nyt mä tajusin. Tarkoitat ilmeisesti TeeCee:tä. Vanhalla palstalla Laguna peesasi häntä koko ajan. Uudella palstalla nimim Erkki peesaa kanssa aika hyvin.

    Tosiaan on parempi, jos ei itse tarvitse ajatella mitään vaan voi täysin luottaa siihen, että paljon itseään viisaammat ovat päättäneet asiat minunkin puolestani. Kyllä he tietävät minua paremmin mikä minulle on parasta...

      
  • Lainaus:
    24.01.2005 klo 07:52 Tuota kirjoitti
    Milloinkohan herran seikkailut rupeavat vaikuttamaan ajamiseen ...

    Riittääkö pelkkä nopeus jatkossa?


    Toivottavasti vaikuttaa ja mahdollisimman pian! Eihän tästä ole kuin yksi suunta, ja se on ylöspäin (eli kierrosajoissa alaspäin).

    Onko Kimi osoittanut joskus olevansa nopea (siis ratin takana)? Professori Prostin, työlleen omistautuneen Sennan tai Mr. Täydellisyyden (M. Schumacherin) jälkiä Kimi ei näytä tallaavan.

      
  • Tuota: Anteeksi että kirjoitukseni ei liity otsikkoon.

    Misar: Nimimerkit TeeCee ja nimim Erkki lienevät nuo mollaamasi kirjoittajat?

    Jos sallit, niin kerron oman mielipiteeni aikas harvakseltaan näitä TM-keskusteluja seuraavana ja vielä harvemmin keskusteluun osallistuvana: Ihmiset ovat kovin erilaisia, minkä takia on sangen ymmärrettävää että toiset kirjoittavat mielipiteitä jotka eriävät omistamme. En oikein ymmärrä mikä tässä on tuollaisen kiukuttelun arvoista. Seuraamani perusteella ovat arvostelemasi nimimerkit kyllä mielestäni kirjoittaneet ainutlaatuisen asiallisesti ja perustellusti mitä ihmeellisimpiinkin ajatuksiin väsymättä vastaten. Tekstisi antaa ymmärtää että sinusta olisi suotavampaa jos omilla ajatuksillasi olisi enemmän samaa mieltä olevia lukijoita ja keskustelijoita ja toista mieltä olevien olisi hyvä vaieta tai kirjoitella vaikka keskenään. Kiva varmaan näin, mutta missäpäs olisi silloin keskustelun idea ja rikkaus? Keskustelupalstan nimissä toivon että ko. nimimerkit pitävät keskustelun tasoa jatkossakin yllä.. Samoin tietenkin toivon että Misar:kin jakaa jatkossa asiallisia mielipiteitään muiden vapaasti arvioitavaksi.

      
  • No jos keskustellaan tällä palstalla Kimistä, ei viitsitä pahoittaa toistemme mieltä... :smile:

      
  • Ei täällä ole tainnut mieltään pahoittaa kukaan muu kuin Sumutorvi. Ihme-epeli, olevinaan kova kaiken tietäjä ja suuri yksityísajattelija joka ei kutenkaan ole kirjoittanut yhtään omaperäistä ajatusta. Teeceellä on yhdessä kappaleessa enemmäin ajatuksia kuin tällä totisella Sumutorven soittajalla. Sitten kun joku oikoo Sumutorven harhaluuloja tai haluaa niihin perustelut niin heti ollaan herkkänä kuin mimosa huutamassa "äitii! isot pojat väittää ettei joulupukkia ole olemassa mä en enää halua leikkiä niitten kanssa!" Mulle heppu otti kieppiä kun harmittelin oman auton ruosteherkkyyttä ja Sumutorvella sattuu kai oleman saman merkkinen...

      
  • Täytyy nyt taas ihan varmuudeksi varmistaa että kuka nyt tämä "sumutorvi" on? Voin tietysi arvata mutta arvaus voi mennä "joskus" (aina) väärinkin.

      
  • Sori, pakko ottaa sanojaan takaisin, kyllä se teoria sumuvaloissa loistavista hirven silmistä on aika omaperäinen. Pakko myöntää.

      
  • Big Lebowski: tarkoittaako tämä Big jotain ylivoimaista, suurta, tietäjää vai miten se pitäisi ymmärtää

      
  • Ylivoimaisen suurta elopainoa ja vyötärön mittaa se meinaa. Läski mikä läski.

      
  • misar:
    Big Lebowski: tarkoittaako tämä Big jotain ylivoimaista, suurta, tietäjää vai miten se pitäisi ymmärtää

    Big Lebowski:
    Ylivoimaisen suurta elopainoa ja vyötärön mittaa se meinaa. Läski mikä läski.

    Jos se tarkoittaa suurta tietäjää sekä "isoa". Kyllä se varmaan osaltaan tarkoittaa kumpaakin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit