Joo, onpa kyllä harvinaisen naurettava elokuva. Varttimailin rykäisy kestää varmaan minuutin, jonka aikana näppäillään 140 mph vauhdissa läppäriä. Rakennetaan mahdollisimman nopeaa autoa, johon kuitenkin lyödään kymmenien kilojen stereot ja muuta tu…
On kait niitä Montrealeja ainakin kaksi.
. Mobilistin numerossa 5/2004 esittelyssä ollut vihreä ja seuraavassa numerossa myynnissä ollut oranssi yksilö.
Tekniikkahan montrealissa on aikalaisekseen todella hienoa. 2,6 litrainen V-8 neljällä nokka…
Kyllähän tuo Challenger kuuluu muskelijenkkien ylimpään kastiin.
Sixpackissahan kolme kaksikurkkuista kaasutinta (korjatkaa jos olen väärässä), oliko noiden kanssa ongelmia esim. säätöjen kanssa?
On kumma kun monessa tehokkaassakin jenkki V-8:ssa …
Myönnetään että tuli väärälle osastolle .
Voi siirtää parempaan osastoon.
On kyllä kumma jos automies ei ole kiinnostunut mistään yli neljä vuotta vanhasta autosta. Itsellä riittää kyllä kiinnostusta, niin vanhoihin klassikoihin kuin uusiinkin au…
Vielä volvoista!
2.4D ja D5 ovat sama kone, eli ns. volvon oma. Erot on luotu moottorinohjausjärjestelmän muutoksilla. VAG-dieselit eivät ole enää käytössä.
Muinainen D6 oli sama kuin VW LT:ssä. 2.5D (2461 cm3 103 kw) löytyi mm. V70 mallista ja ol…
Six pack!
Vaikka en olekaan mikään Volvo asiantuntija, niin mielestäni Volvoissa ei käytetä enää VW:n dieseleitä. Uudessa S40:ssä olevat dieselit ovat Fordin ja PSA-yhtymän. Isommissa Volvoissa koneet ovat Volvon omia (2.4D ja D5). Aiemmin käytössä…