pdf:ien puute on todella huono juttu.
Koko uudistuksen kokonaisarvosanaksi jää vanhan kouluasteikon mukaisesti 4- .
Eipä tarvitse toteuttajien taputella itseään selkään.
Jos tulee tiukka paikka, vaikka tielle juoksee lapsi, niin minusta on parempi saada auto pysähtymään ajoissa laaturenkailla kuin ajaa esim. 5 metriä tulevaisuuden toivon yli kinkkirenkailla. Väistelystä ja korjausliikkeistä on turha jaaritella, huon…
Muutamia faktoja: Suomi on puoli vuotta Euroopan pimein kolkka. Missään muussa Euroopan maassa ei teitä suolata niin paljoa kuin Suomessa. Muualla Euroopassa osataan ottaa järki käteen ja panna kirja hyllyyn, mutta Suomessa Keski- ja Etelä-Euroopan…
Neuvoja nahan hoitoon kannattaa kysyä suutarilta. Nahkaa ei kannata käsitellä voimakkailla tai synteettisillä aineilla. Eikä mikrokuituliinalla. Suutareilla on omia nahkarasvojaan ja kiertäviltä myyjiltä saa Nahkiss-nahkarasvaa. Molemmat ovat hyviä…
Jos penkeissä on esim. sisään rakennetut turvatyynyt, voi valmistajan kriteerit täyttäviä vaihtoehtoja olla niukasti. Ainakin vanhempaan Lagunaan sopivia, hyviä penkkejä valmistaa Recaro, myy Bayermann Helsingin Lauttasaaressa.
Recaron turvaistuin on ollut käytössä siitä asti, kun poitsu alkoi mahtua pituus- ja painorajoihin. Ja tietysti lapsen pitää olla jo sen verran iso, että voi istua kasvot menosuuntaan. Turvaistuinhankinnoistamme Recaro on ollut ehdottomasti paras. S…
Kokeilepa eri rengaspaineita. Varsinkin kitkarenkailla auton käytös muuttuu hämmästyttävän paljon pienestäkin rengaspaineiden muutoksesta, yleensä ylöspäin. Ohjekirjaa ei välttämättä tarvitse uskoa.
Kaivahan esille esim. Tekniikan Maailma -lehtiä ja tutustu artikkeleihin renkaiden toiminnasta erilaisissa keliolosuhteissa. Kohdallasi se on kovin aiheellista.
AutoGlymin kanssa ei pidä hätäillä: punaisella vahataan koko auto kerralla, juodaan kahvit ja sen jälkeen kiillotetaan trasselilla. Jos aikaa on, niin tässä välissä muutaman tunnin "kuivumisaika" ei sitten tee ollenkaan huonoa. Sitten levitetään pin…