Ei se kiemurtele,mutta on suoralla tiellä jatkuvasti paimennettava joten välttelen moottoriteitä ja valitsen useimmiten pikkutiet silloin se tunnottomuus ei vaivaa kun ei ole pitkiä suoria tieosuuksia .Tunnottomuuta ohjauksessa ei lyhyellä koeajoll…
Ave 2,0A sol tec 04 yli10 tuhatta ajaneena ei taajaman ulkopuolella nauti ajosta, heikon ohjaustunnon ja suuntavakauden johdosta.Aja vähintään 200km lenkki .Itse ajoin liian vähän ja petyin huonoihin matkaajoominaisuuksiin.Tarkastettu ja säädetty ko…
Oikeassa olet!Auton ostossa on 10%järkeä loput 90%tunnetta ja mainosmiesten tekemää kuvitteellista tarvetta olla kaupungissa maastoauto ja eloonjäämispuukko niinku kaiken varalta?Ihminen kun on niin vietävissä , ensin tehdään tarve ja sitten tuote…
Itse epäilen takaakselia perustekijäksi tässä oireessa,kun sama vika vaivaa koko mallistoa.Ohjauksen tehostuksella ei silloin ole vaikutusta kun ratti on paikallaan, vasta sitten kun sitä käännetään on siinä alkutunnossa erilaisuutta riippuen onko s…
Auto on hyvä kaupungissa ja lyhyessä ajossa mutta pitkällä siihen jatkuvaan ajamiseen tympääntyy. Se kyllä menee hetkellisesti suoraan kun olosuhteet on lentokenttämäiset eikä mitään häiriötekijöitä ole ( tie ei kallista ,aaltoile,ole urainen,koloin…
Ainahan ohjauspyörästä kiinni piretään ja seurataan tietä ym. liikennettäMutta jos auto suoralla tiellä menee suoraan kuin itsestään ilman että siihen pitää kokoajan keskittyä ja pysyy kaistallaan normaali oloissa ole parempi kun se jota jatkuvasti…
Eikö jo vuonna 2004 pitäis olla sellaiset autojen perusasiat (myös japanilaisten)kuten suunta vakavuus ja ohjattavuus kunnossa ? Suomen teillä ja nopeusrajoituksilla luulisi nykytekniikan autoilla ja renkailla ajo olla yhtä juhlaa!On kaiken maailman…