Juu ei kyllä merkkaa. Kieltämäti 0-100 laskuissa pieninkin ero tuntuu phärsiissä ja siihen vaikuttaa myös auton koko. Itel oli VR6 jolla tais 0-100 olla 7.4, sit ku istu M5 bemuun jossa oli n sekan parempi kiihtyvyys ni kyl se heti tuntu rankemmalta…
Juu, eihän puol sekkaa mihkään riitä. Vaimokin aina sanoo samaa. Muutenkin noi 0-100 jutut tuntuu aina olevan tärkeämpiä kuin muut jutut. Harvemmin sitä optimi ajalla normaaliajossa kiihdyttää ja siksi itse päädyin 1.4 litraseen, ero suht pieni. Ja …
Juu, ollu monessa 6.1 tai 6.2. Ihan asiallinen aika. Luulen et radalla tasottuu ero 1.4 kanssa ku se saataa pienillä kierroksilla pärjätä suht hyvin isoveljelleen...?
Put put. Vastasitkin jo itse juttuihin.
Scirocco on varmasti nyt VW-konsernin GTI-vehkeistä dynaamisin, ehkä jopa TT:täkin etevämpi. Mikäs siinä, VW:n tuotteet onkin perinteisesti olleet konservatiivisempia ja arkikäyttöön sopivampia..
Näihi…
Jos raakaa etuvetoista vauhtia etsisin niin vähän kalliimman luokan Renault Meganen urheiluversio.
Siinä sitä vasta jälleenmyynti arvoa onkin. Jos kestää kauemmin kuin 2 vuotta ni ei silti kukaan uskalla ostaa sellasta. Ei palmupuun alla kasvaneit…
Putput jos vielä jaksat aiheesta. Sinulla tuntuu olevan vankka kokemus autoista, hieno homma. Itse ihmettelen tätä kommenttia
Scirocco ei ole coupe, mutta vaikka olisikin niin on MIELETTÖMÄN SUURI liuta coupe-mallisia autoja jotka ovat tuota tila…
Jos ESP:n poiskytkentä on ongelma kertoo se jotain ajotavasta. Jos kisaa haluaa ajaa on siihen monia pelejä varmasti ja sellaisia voi itse vaikka rakentaa. Itseäni Scirokon ulkonäkö miellytti, hinta on sopiva ja DCC järjestelmällä voi ajella leppois…