kenesis

Viimeisimmät kommentit keskusteluissa

  • Tottakai on. On kuitenkin autoja, joita ei vaan saa menemään taloudellisesti, yleensä ne ovat niitä joiden EU-kulutuksetkin ovat isoja. On myös paljon kuskeja, jotka eivät osaa ajaa taloudellisesti (7/10 ajaa dieselillä liian kovilla kierroksilla). …
  • Lainaus:17.08.2007 klo 13:13 AkiK kirjoitti Ei niillä sinänsä voi kikkailla. Normin mukaisessa ja noilla nopeuksilla tapahtuvassa ajossa ainetta menee tuo määrä, se on todistettu useaan otteeseen. Jos sitten ajelee muulla tavalla, vastaa itse kulu…
  • Lainaus:05.07.2007 klo 22:07 BlueCar kirjoitti Jos tästä testistä jotain johtopäätöksiä tekee, niin ei ole uusi Mondeo muita kummempi muilta ominaisuuksiltaan kuin tiloiltaan eli Fordin ja joidenkin auton ostoa harkitsevien hehkutukset premiumluok…
  • Tässä ketjussa on sopiva otsikko, jonka alle voin liittää tämän päiväisen valitusepistolan. Naapurissa olevalla huoltoasemalla oli eilen nostettu dieselin hinta lukemaan 1,089. Eihän tuo nyt vielä erityisen huima hinta ollut, mutta sattui kuitenkin…
  • Muista ongelmista en tiedä, mutta 177 500 euron hankintahinta saattaa aiheuttaa jonkinasteisia finanssipuolen haasteita. Taikka tiedä siitä sitten...
  • Lainaus:30.10.2007 klo 15:07 MatLog kirjoitti Uusi Audi A4 ei valitettavasti sovi aikuiselle ihmiselle. Syy: auto on käsittämättömän matala! (142,8 cm) Tuollaiseen autoon kömpiminen ja sieltä ulostulo on vaivatonta vain "persjalkaisille". Muut jou…
  • AkiK, Kulutukset riippuu ajotavasta, ja siksi olisi hyvä, että esim. valtion yleishyviin tarkoituksiin käytettäisiin määritysperusteena testiä, joka pyrkisi kuvaamaan todellista liikennekäyttäytymistä. EU-normi ei sitä tee. Jonkinasteinen normitest…
  • Lainaus:10.10.2007 klo 21:05 nature3 kirjoitti Kun kenesis luen viestiäsi, niin yritän ymmärtää vaikka ei se aina helppoa ole. No yritetään sitten ytimekästä tiivistystä: EU-lukemat eivät ole hyvä tapa verrata autojen polttoaineenkulutusta, …
  • Lainaus:10.10.2007 klo 20:28 nature3 kirjoitti Siinähän kenesis se onkin että kun katsoo yhdistelmäkulutuksia niin tietää millaisiin kulutuksiin päästään. No voi yhden kerran. SIIS EI TIEDÄ! EU-lukemat on jotain ja todelliset kulutukset voi …
  • Lainaus:10.10.2007 klo 19:45 nature3 kirjoitti Aki ymmärtää mielestäni parhaiten bemarin ajattelutavan taloudellisuudessa, eli normaali liikenteessä. Esim. Akin ajotavalla bemari on taloudellisesti edellä. Bemari varmaan testeissä verrattuna muihi…
  • Lainaus:10.10.2007 klo 18:02 AkiK kirjoitti Minusta on kiinnostavaa, että Bemarin mainoksista ja kulutuksista nousee suuri äläkkä. Bemarin päivitetyissä bensakoneissahan on kehitetty suorasuihkutusta, valvetronicia ja oheislaitteiden ja yksityisko…
  • Katsopas, tuo 120i näyttää pitävän ihan kohtuullisen hyvin pintansa myös mitatuissa kulutuslukemissa. Paljon paremmin kuin ne kolmelitraiset BMW:t. Vastaavasti siitä sitten puuttuu aika reilusti tuosta luvatusta kiihtyvyydestä. edit: Tarkoitan siis…
  • Hetken jo ajattelin, että vielä vastailisin noihin Putputin vaahtoamisiin seikkaperäisesti, mutta kyllä se nyt katkesi kamelin selkä. Jos massan hitauteen perustuvat auton perusrakenteiden erot eivät paina Putputin maailmassa mitään (paitsi silloin …
  • Lainaus:11.10.2007 klo 18:57 ZXXR kirjoitti Mielestäni ohjauksesta ja alustan toiminnasta pitää saada imetyksi kaikki mahdollinen tieto, silloin tietää mitä on tulossa, silmänräpäyksen kuluttua. Kaikkihan eivät tietenkään osaa käsitellä tietoa ta…
  • Lainaus:11.10.2007 klo 16:22 Putput kirjoitti Ai niin, ja ohajuksen tuntuma ja uraherkkyys ei ole samoja asioita. Urat tosin tuntuvat selvemmin kun infoa tulee näpeille paremmin, se ei kuitenkaan tarkoita mitään huonoa käytöstä auton osalta. Lievä…
  • Lainaus:12.10.2007 klo 10:53 Putput kirjoitti Tuohon riittää yksi selkeä vastaus: Kuzner sanoi että sitä säätökiekkoa voi käyttää katsomatta sitä. Kiva nähdä minkälaisia ongelmia ihmiset onnistuvat itselleen aiheuttamaan tyhjästä. Ei ihme että iDr…
  • Miksi toimintaperiaatteen kuvauksen pitäisi olla kriittinen? Eikö yleensäkin laitteiden perustiedot saada valmistajilta? On mielenkiintoista minkälaisista asioista jotkut keksivät valittaa... Miksi sitten itse tarjosit "puolueetonta" lähdettä maini…
  • iDrive on kehitetty ajon aikana KÄYTETTÄVÄKSI mutta vain poikkeuksellisemmin ajon aikana SÄÄDETTÄVÄKSI. Eli ruutua käytetään paljonkin ja se on hyvällä paikalla näkökenttään nähden. No Kunzner nimenomaan sanoo, että järjestelmää voi käyttää ilman, …
  • Puolueeton lähde se kuitenkin nopeasti katsottuna oli, en voi tarkistaa kaiken sivustolla esiintyvän tekstin alkuperää. Noin puoli minuutttia kesti tuon hakeminen netistä. Ei näytä siinä mitään virheellistä tietoa olevan, aika vaikea se olisikin hui…
  • Laitan tähän vielä lainauksen tuolta Putputin aiemmin linkittämästä artikkelista. "The great advantage in the 5 Series, which is the top of the art, is that the driver can use the system without looking at it," Kunzner adds. "In competing systems, …
  • Tässä lyhyt vastine ensimmäiseen viestiisi, Putput. Puolueettomuus ei ole sitä, että lainataan BMW:n lehdistömateriaalia sanatarkasti. Tuon ensimmäisen linkkisi teksti on nimittäin sanasta sanaan BMW:n tuotosta, eli siinä mielessä se on aivan yhtä …
  • Lainaus:10.10.2007 klo 17:37 JEV2 kirjoitti Voisit(te)ko listata ne valikoihin kätketyt toiminnot, joita tarvittiin jokapäiväisessä käytössä? Käsittääkseni koko iDriven idea on nimenomaan siinä, että harvoin tarvittavat, lähinnä auton toimintoje…
  • Lainaus:10.10.2007 klo 12:13 ZXXR kirjoitti No joo, olen tarkoittanut tätä viimeisintä releasea. Tämä on uudet autot-palsta. OK, riita puoliksi. Jos tuon Simpan kirjoituksia oikein tulkitsin, niin noita hieman vanhempia versioita hänkin lä…
  • Lainaus:10.10.2007 klo 07:13 ZXXR kirjoitti Kysehän ei ole ollut missään vaiheessa kirjoittamisesta iDrivella vaan auton toimintojen käyttämisestä ja sen vaikeudesta, sinä puhut tekstinkäsittelystä autossa, se on pikkaisen eri asia. Sujuuko kirjoi…
  • Lainaus:09.10.2007 klo 19:10 ZXXR kirjoitti iDrivessa ei kirjoiteta, siinä on toimintoja ja valikoita. Kyllä siitä nappulaviidakosta oikean napin löytäminen on muistin varassa tehtävä, napin merkitys on usein ensin tarkistettava käyttöohjekirjast…
  • Lainaus:09.10.2007 klo 19:06 JEV2 kirjoitti http://www.e60.net/information/idrive/ Siitä vain rohkeasti tekemään nappia jokaiselle toiminnolle. Pitäisikö mielestäsi esim. navigaattorin kohdeosoitteen kirjoittaminen tapahtua perinteisellä näppäimi…
  • Lainaus:09.10.2007 klo 18:39 ZXXR kirjoitti Onko sinulla tietokoneessasi kaikki toiminnot työpöydällä, vai löytyykö siitä vain ne useimmin tarvittavat ? ja loput valikoista. Mihin tuo muistaminen liittyy ? käytätkö tietokonettasi silmät kiinni ? …
  • Lainaus:09.10.2007 klo 18:20 ZXXR kirjoitti En minä tiedä mikä on sinun mielestäsi olennaista tai epäolennaista, edellisessä viestissä joitan hyödyllisiä asetuksia yritin demoilla mutta ilmeisesti kun Volvossa niitä ei ole niin eihän niillä mitään…
  • Lainaus:22.07.2007 klo 21:42 mla kirjoitti Eli siis tarkoitatko että Toyota ylihinnoittelee huoltonsa? Sitähän tuolla tarkoitat kun kirjoitat että Toyotan huollattaminen halpenee enemmän kuin muiden merkkien Siis saahan joka auton huollot hal…
  • Lainaus:01.07.2007 klo 15:44 -vv- kirjoitti Hyvin mielenkiintoinen keskustelu. Itselläni on 4 lasta ja pitäisi tila-auto hankkia. Viimeiset 15kk olen ajanut Toyota Corolla Wagonilla 2005-mallia ja 60tkm on tullut mittariin. Toyotan ergonomia ja …
Default Avatar
Jäsen 04.12.2014 alkaen
5 aloitettua keskustelua
317 viestiä
0 ×   0 ×