En tietenkään tiedä mitä Bugracer viestissään tarkoitti, mutta luulen että kyse ei nyt ollut BMW:n vähävikaisuudesta tai luotettavuudesta vaan siitä, että auto on kokonaisuudessaan suunniteltu siten että käytetyt ratkaisut ovat käyttäjän kannalta ke…
Mä vaihdoin Audin pois ihan sen takia, että nykyään Audit kuskit ajaa k**pä otsassa. Liikennekäytös tuntuu aika monella olevan pahempaa kuin bemarilla aikoinaan...
Joten valinta olisi Honda.
jännää, mondeolla ajaneena voisin kyllä sanoa, että insignia on ajettavuudessa ja suuntavakavuudesta kaukana siitä. liekö rengastuksella vaikutusta asiaan ?
Audilla taitaa olla myyjät koulutettu ylimieliseen käytökseen? Samat kokemukset nimittäin mullakin... sinänsä huono palveluhan ja onettomat hyvityshinnat ei Käyttöauton kanssa ole mitään uutta täällä meillä päin maata.
Opelilla tosiaan kokemusta premium TAVOITTELUSTA Omegan kanssa. No, ainakin huoltolaskut tuntui olevan premium tasoisia, kun vehje joutui siellä viettämään aikaansa enemmän kuin lakisallii.
Mondeosta sen verran, että ei tuota melua tuntunut ole…
itse kokeilin 9-3:sta, a4:sta, ja mondeota.
mondeossa oli kyllä eniten autoa, niin ominaisuuksien ja kokonsakin puolesta. eihän se re-juppikauden a4 statukselle mahda mitään, mutta mun käteen sopivampi silti.
No ainakaan opelin (tai fiatin vai mikä GM-fiat) 150hv 1.9 cdti ei mikään huoleton vehje ole.
Alkaa huumori loppumaan vähitellen kun takuu aika lähenee loppuaan. Pari EGR:ää, turbo, imusarja ja joku hihnan kiristin noin koneen puolelta alle 100tk…
Näyttää ihan Opelilta, niin hyvssä kuin pahassa.
Diesel puolella neloskoneissa näköjään otettu chevrolet/daewoon koneet käyttöön mikä ei ole ainakaan positiivinen asia... fiatin myllyt olivat pitkästäaikaa hyviä opel-dieseleitä