1. Sinun pitää pystyä osoittamaan, että minulle kelpasi premium, tai että Toyota liittyi tähän jotenkin muuten kuin vertailuna, kuten sinullakin tms. Pystytkö?
1. Sinun pitää pystyä osoittamaan, että minulle kelpasi premium, tai että Toyota liittyi tähän jotenkin muuten kuin vertailuna, kuten sinullakin tms. Pystytkö?
Hirvikolareihin pystyy nopeudella vaikuttamaankin hyvin suurella todennäköisyydellä, koska niitä sattuu erittäin harvoin alle satasen nopeudella. Hirviä on sadoista vakavista tälleistä kourallinen.
Ajattelija: Jos kaipaat lisäperusteluja, niin kaiva käsiisi reilun vuoden takainen Moottori-lehti, jossa onnettomuustutkintalautakunnan lääkäri kertoo, miksi kameravalvonta ei juurikaan enää lisää …
Kirjoitukseni nopeusrajoitususkonnosta ja sen profeetoista voi ottaa tosikkomaisesti tai vähemmän tosikkomaisesti miten nyt itse kukin haluaa. Jos kirjoittajan tärkein missio vuodesta toiseen on ylin…
TM 13/2014 kirjoitus "Miksi se on niin vaikeaa?" esittää ajokaistan valinnasta ja oikealta ohi menemisestä moottoritiellä uuden tuntuisen tulkinnan (ainakin minulle uuden).
Olisikohan nyt sitten tulossa kerrankin yksi talviautoiluun sopiva saksalainen, jossa ei kahvat jäätyisi, eikä ureasäiliöt. Ja jos vielä lämmityslaitekin olisi tehokas ja lisälämppärin jos vielä sais…