Luulin aiemmin, että vakkari olisi pelkästään mukavuusvaruste, jonka ansiosta tyhjällä tiellä ei tarvitse painaa kaasupoljinta. Olin näemmä väärässä, sillä sen käyttö ei lopu vaikka tie lakkaa olemas…
"Hitaasti kulkevan ajoneuvon kuljettajan on kapealla tai mutkikkaalla ajoradalla tai vastaan tulevan liikenteen ollessa vilkasta ohituksen helpottamiseksi vähennettävä nopeutta ja mahdollisuuksi…
"Aivan 100-turhia näitten nyky-skoodien ja mursujen valopelleilyt. V%&#"¤%()u normaalien ajovalojen valotehot on kun mummovainaan myrskylyhty 60-luvulla mut sit pitää pelleillä josk…
lawnmover: No, jos rajoitus muuttuu 100 - 80 - 60 niin mihin on jätetty 90 ja 70 + kaikki 5:set jos yhden kilometrin tarkkuudella on oikeasti käytännön merkitystä.
Lawnmover: Itse en kannata tuota aivan reunaviivassa ajamista koska ajan suurinta sallittua, en ole hidas ajoneuvo vaan osa liikennettä. Minulle on tärkeätä ohittaa jalankulkija tai pyöräilijä vähi…
Herbert 6.5.: En minäkään perustele ylinopeuden sallittavuutta mitenkään. Mutta sinä perustelet ylinopeuden haitallisuutta fysiikan avulla. Ja olet ihan oikeassa. Saat laskemalla näyttäviä prosentt…
Väitätkö ettei muut ole maastossa hyviä? Discokin on hyvä, erittäin hyvä ja tekee sen ilmajousituksineen tyylillä. Itse pidän paljon Discon tyylistä. Mutta Discon luotettavuus, kyllä se on jo niin us…