Terve! Eräs tuttavani oli koeajanut kyseistä autoa ja kertoi että se lähtee paremmin kuin Opel Vectra 1,8 (122hv). Mersu kuluttaa vähän ja vääntää, yllättvää . Ajettavuus on kuulemma erinomainen ja paitsi ohjauksen palautus on huono.
Otin aika niukat varusteet; metalliväri, lohkolämppäri+sisäpuihan ja aluvanteet, jotka eivät sisältyneet Classiciin. Mielestäni C:n vakiovarusteet on sinällään tosi hyvät. Olisin varmaan ottanut vielä sadetunnistimen, mutta kävi niin mukavasti että mieleiseni värinen auto oli jo maassa, niin sain hieman paremman hyvityksen vaihdokistani + alle 2 viikon toimitusajan. auto alle keskiviikkona !!
Mielenkiinnolla seuraan vastaako Mersun laatu mielikuvia. Edellinen autoni BMW 320d on ollut todella luotettava, mutta tämä uusi C on tosi hieno ja mukava.
Mikä on mielestäsi ero entiseen BMW autoosi tehon suhteen? Ostin itse vuoden ikäisen 200 cdi;n automaattilla, ja lisäteho ei olisi haitaksi. Muuten auto on kuin hanska käteen.
Mikä on mielestäsi ero entiseen BMW autoosi tehon suhteen? Ostin itse vuoden ikäisen 200 cdi;n automaattilla, ja lisäteho ei olisi haitaksi. Muuten auto on kuin hanska käteen.
C200 CDI on teholtaan kesympi 320d BMW:hen verratuna, mutta vääntö on kutakuinkin samalla tasolla. MB:ni on automaattiilaatikolla, ja olen kyllä toistaiseksi ollut tyytyväinen suorituskykyyn joka on tavallaan myös salakavala, koska auto käyttäytyy eleettämästi. 200 CDI ei ole tossu.
Jos kiihtyvyys 0-100 on tärkeää ota BMW. Jos mukava matkanteko tärkeää, ota MB.
C270 CDI olis varmaan hyvä yhdistelmä jos budjetti sallii.
Terve!
Eräs tuttavani oli koeajanut kyseistä autoa ja kertoi että se lähtee paremmin kuin Opel Vectra 1,8 (122hv). Mersu kuluttaa vähän ja vääntää, yllättvää . Ajettavuus on kuulemma erinomainen ja paitsi ohjauksen palautus on huono.
Kysy mersuforumilta sieltä löytyy w203 omistajia.
Kiitos teitille. Tein kaupat mesestä...saas nähdä mikä on miehiään !!?
Otitko mitään varusteita? Kauanko kestää toimitus? Hyvä valinta joka tapauksessa .
Moi!
Otin aika niukat varusteet; metalliväri, lohkolämppäri+sisäpuihan ja aluvanteet, jotka eivät sisältyneet Classiciin. Mielestäni C:n vakiovarusteet on sinällään tosi hyvät. Olisin varmaan ottanut vielä sadetunnistimen, mutta kävi niin mukavasti että mieleiseni värinen auto oli jo maassa, niin sain hieman paremman hyvityksen vaihdokistani + alle 2 viikon toimitusajan. auto alle keskiviikkona !!
Mielenkiinnolla seuraan vastaako Mersun laatu mielikuvia. Edellinen autoni BMW 320d on ollut todella luotettava, mutta tämä uusi C on tosi hieno ja mukava.
Voihan tuo 200cdi olla aika tehoton, kun 220cdi:kin on vielä aika laiska. Vaikka kyllähän niillä kerkeää.
C200 CDI on teholtaan kesympi 320d BMW:hen verratuna, mutta vääntö on kutakuinkin samalla tasolla. MB:ni on automaattiilaatikolla, ja olen kyllä toistaiseksi ollut tyytyväinen suorituskykyyn joka on tavallaan myös salakavala, koska auto käyttäytyy eleettämästi. 200 CDI ei ole tossu.
Jos kiihtyvyys 0-100 on tärkeää ota BMW. Jos mukava matkanteko tärkeää, ota MB.
C270 CDI olis varmaan hyvä yhdistelmä jos budjetti sallii.