Aivan, mukavin (auto ja laatikko) tässä sarjassa on MB C200/220 CDI A! Olen testannut. BMW on tehokkain ja urheilullisin. Uusi MB C ehdottomasti tyylikkäin.
Ostin MB:n.
320d on tehokas ja hyvä ajaa sekä luotettava. Hieman karu ja jo vanhahtava (uusi malli tulossa).
Muuten ei tuo 320i ole kuin vajaan tonnin d:tä kalliimpi !
Lainaus:19.06.2004 klo 20:41 HARZ kirjoitti
Mikä on mielestäsi ero entiseen BMW autoosi tehon suhteen? Ostin itse vuoden ikäisen 200 cdi;n automaattilla, ja lisäteho ei olisi haitaksi. Muuten auto on kuin hanska käteen.
C200 CDI on teholtaa…
Moi!
Otin aika niukat varusteet; metalliväri, lohkolämppäri+sisäpuihan ja aluvanteet, jotka eivät sisältyneet Classiciin. Mielestäni C:n vakiovarusteet on sinällään tosi hyvät. Olisin varmaan ottanut vielä sadetunnistimen, mutta kävi niin mukavasti…
Uusi malli sisältää aina jonkin verran lastentauteja. Toisaalta takuu ne yleensä korvaa. Asia riippuu siitä kuinka paljon arvostaa sitä, että ajaa uudella mallilla. 2-3 vuotta lanseerauksen jälkeen on optimi. Aivan mallin loppuaikana esiintyy vikoja…
Kyllä se vaan on niin, että ne vempaimet lisäävät mukavuutta tai ominaisuuksia useimmissa tapauksissa. Kyllä mulle maistuu kivat ominausuudet. Käytetttävyys pitää toki olla kunnossa=helppo käyttää - mikä ei ihan kaikissa malleissa ole onnistunut.
Itselläni on ollut kaksi E46:ta ja kummassakin mainittu natinavika. Useita valituksia ja pari korjaamokäyntiä, mutta totuus on että ratkaisua ei ole löytynyt. Eli kyseessä on perusteellinen suunnitteluvirhe jota BMW ei pysty, eikä enää halua korjata…
Minusta on aivan hemmetin hienoa, että meillä löytyy näitä eri uskontoja ja vaihtoehtoja !! Olisi pirun tylsää jos kaikilla olisi just samanlainen kiesi/pyörä !!
Erilaisuus kunniaan........