Joo, ja Thaimaahan kannattaa myös matkustaa lomailemaan! Ei tiedä iskeekö tsunami vai mielenosoittaja! Jännitystä pitää olla! Volvo varmaan on yhtä turvallinen kuin Thaimaa!
Onhan tämä. Todella hienoa, että thaimaalaiset osaavat arvostaa Volvon ominaisuuksia. Itse en ole thaimaalaisia autosivustoja seurannut, mutta ovat ilmeisesti kovia automiehiä? Ehkä Ford voisi löytää Volvolle ostajan Thaimaasta? Siis koko yhtiölle, autojahan olivatkin myyneet tuolla 2007 yli 600 kpl.
Hyvä avaus. Thaimaan automarkkinat eivät mielestäni saa ansaitsemaansa huomiota täällä Suomessa, vaikka syytä varmasti olisi.
Hyundai oli viides, vaikka jotkut pitää sitä lähinnä kemiallisena merkkinä.
No toivottavasti tuo oma laaturaportin pohjasakkaa oleva kulkuväline lähtee yhtä nöyrästi käyntiin kun tähänkin asti, kun tähänkin asti olen ajellut enemmänkin autoilla kuin laaturaporteilla.
EDit: Ai niin toihan taisi olla se roskalehti, autolehtien Seiska
En ole Volvoilija, mutta kai sen nyt järkikin sanoo, että ns. premium on jossain määrin jämerämpi auto kuin tavis. Tanakampi ja paremmin tehty.
Vai ottaisiko Matti mieluummin Passat Luxlinen kuin Volvo S80:n ? Ja jos siinä vielä olisi etumaski ilman VW:n merkkiä. Joku ällöttävä karkinvärinen ei-metallivärinen auto ilman mitään kiiltäviä listoja, siis Suomi-varusteltu menopeli. Muovisilla pölykapseleilla. Siinä ei saksalainen jousitus hirveästi lämmitä.
Premimiussa maksetaan sellaisesta joka ei välttämättä ole tarpeen, mutta joka rauhoittaa mieltä. Tosin osittain on kyse myös paremmista ominaisuuksista, mutta osittain myös ostajan turhamaisuudesta.
En ole Volvoilija, mutta kai sen nyt järkikin sanoo, että ns. premium on jossain määrin jämerämpi auto kuin tavis. Tanakampi ja paremmin tehty.
Vai ottaisiko Matti mieluummin Passat Luxlinen kuin Volvo S80:n ? Ja jos siinä vielä olisi etumaski ilman VW:n merkkiä. Joku ällöttävä karkinvärinen ei-metallivärinen auto ilman mitään kiiltäviä listoja, siis Suomi-varusteltu menopeli. Muovisilla pölykapseleilla. Siinä ei saksalainen jousitus hirveästi lämmitä.
Premimiussa maksetaan sellaisesta joka ei välttämättä ole tarpeen, mutta joka rauhoittaa mieltä. Tosin osittain on kyse myös paremmista ominaisuuksista, mutta osittain myös ostajan turhamaisuudesta.
Mutta laatu ei ole sama kuin premium.
Itseasiassa, ei sitä järkikin sano, kyllä preriumautoiksi luettavistakin löytyy ei niin jämeriä ajettavia.
Maksetaan normaaliautossakin siitä, joka ei välttämättä ole tarpeen. Paremmin tehdystä en myöskään ole samaa mieltä, koska paremmin tehty, tarkoittaisi myös parempaa kestävyyttä. Ja sitä useat preriumit eivät tarjoa. Preriumissa maksetaan useimmiten myös nimestä.
Passatista ja S80:n, valitsisin paljon ennemmin Passat CC:n, koska siinä on muotoilu kohdallaan, ja sitä voi jo muotoilultaankin kutsua preriumiksi. Enkä usko että Passat CC on mikään rimpula, edes Volvoihin verrattaessa.
Miksi yritätte änkeä sitä volvoa väkisin sinne Prerium luokkaan, tai VW:tä tavis luokkaan ? Luokkarajat eivät ole näin yksiselitteiset. Vaikka tietyt mallit sinne tottakai kuuluvat, ei Volvo silti yleisesti ole aina prerium. Ja kuten edellä sanottiin, ei kaikki VW:tkään ole mitään tavispirssejä, kuten vaikkapa Phaeton. Eikä prerium ole aina automaattisesti myöskään parempi kokonaisuus. Myös perusautoista löytyy paljon jämeriä ajettavia.
Ylipäätään ihmetyttää, miksi tästäkin piti tehdä tälläinen Prerium VS Tavisauto väittely.
Volvo S80 ja XC90 valittiin Thaimaassa parhaiksi autoiksi.
-sittenhän niiden täytyy olla parhaita autoja.
Eihän unohdeta myöskään että volvo on taksitolpan kingi
Tämän piti olla hyvä "threadi".
tottahan tästä tulee hyvä, kunhan kommentteja tulee lisää?
No jo on volvosta juttua. Ainakin 7 "threadia" oli ensimmäisellä sivulla, joihin volvo liittyy lähes suoraan, ja loppuihinkin varmaan välillisesti.
Joo, ja Thaimaahan kannattaa myös matkustaa lomailemaan! Ei tiedä iskeekö tsunami vai mielenosoittaja! Jännitystä pitää olla! Volvo varmaan on yhtä turvallinen kuin Thaimaa!
Onhan tämä. Todella hienoa, että thaimaalaiset osaavat arvostaa Volvon ominaisuuksia. Itse en ole thaimaalaisia autosivustoja seurannut, mutta ovat ilmeisesti kovia automiehiä? Ehkä Ford voisi löytää Volvolle ostajan Thaimaasta? Siis koko yhtiölle, autojahan olivatkin myyneet tuolla 2007 yli 600 kpl.
Hyvä avaus. Thaimaan automarkkinat eivät mielestäni saa ansaitsemaansa huomiota täällä Suomessa, vaikka syytä varmasti olisi.
Melkein arvasi ketjun aloittaajan pelkän otsikon pohjalta. No täällä tuttu henkilö on nostamassa keskustelupalstan alhaiseksi valunutta imagoa
Arvo Peri
Tuo oli alkuverryttelyä.
Tänään tuli Autobild 2008 - laaturaportti.
Volvo ja BMW olivat sijalla 10 tasapistein.
Toyota oli paras, ja Opel oli neljäs.
Hyundai oli viides, vaikka jotkut pitää sitä lähinnä kemiallisena merkkinä. Siis viides 22 autosta.
Lukjoiden laatukyselyssä neljän kärki oli.
BMW, 9,0 p
Toyota, 9,0 p
Audi 8,9 p
Volvo 8,9 p
andertz:
No toivottavasti tuo oma laaturaportin pohjasakkaa oleva kulkuväline lähtee yhtä nöyrästi käyntiin kun tähänkin asti, kun tähänkin asti olen ajellut enemmänkin autoilla kuin laaturaporteilla.
EDit: Ai niin toihan taisi olla se roskalehti, autolehtien Seiska
Peri Arvo
En minäkään ole huomannut laaturaporteista olevan mitään hyötyä, ehkä ne työllistävät autolehtiä jne.
Pääasia kai ettei tilastojen postaaminen ole lapsellista touhua.
Subaru muuten ei ollut mukana, mutta onko sillä mitään merkitystä.
No mitä tälläiseenkin nyt voisi sanoa ?
Jos sanoo jotain olevansa erimieltä, saa haukut ja volvoilijat manaavat palstan tason matalaksi.
En ole Volvoilija, mutta kai sen nyt järkikin sanoo, että ns. premium on jossain määrin jämerämpi auto kuin tavis. Tanakampi ja paremmin tehty.
Vai ottaisiko Matti mieluummin Passat Luxlinen kuin Volvo S80:n ? Ja jos siinä vielä olisi etumaski ilman VW:n merkkiä. Joku ällöttävä karkinvärinen ei-metallivärinen auto ilman mitään kiiltäviä listoja, siis Suomi-varusteltu menopeli. Muovisilla pölykapseleilla. Siinä ei saksalainen jousitus hirveästi lämmitä.
Premimiussa maksetaan sellaisesta joka ei välttämättä ole tarpeen, mutta joka rauhoittaa mieltä. Tosin osittain on kyse myös paremmista ominaisuuksista, mutta osittain myös ostajan turhamaisuudesta.
Mutta laatu ei ole sama kuin premium.
andertz:
Itseasiassa, ei sitä järkikin sano, kyllä preriumautoiksi luettavistakin löytyy ei niin jämeriä ajettavia.
Maksetaan normaaliautossakin siitä, joka ei välttämättä ole tarpeen. Paremmin tehdystä en myöskään ole samaa mieltä, koska paremmin tehty, tarkoittaisi myös parempaa kestävyyttä. Ja sitä useat preriumit eivät tarjoa. Preriumissa maksetaan useimmiten myös nimestä.
Passatista ja S80:n, valitsisin paljon ennemmin Passat CC:n, koska siinä on muotoilu kohdallaan, ja sitä voi jo muotoilultaankin kutsua preriumiksi. Enkä usko että Passat CC on mikään rimpula, edes Volvoihin verrattaessa.
Miksi yritätte änkeä sitä volvoa väkisin sinne Prerium luokkaan, tai VW:tä tavis luokkaan ? Luokkarajat eivät ole näin yksiselitteiset. Vaikka tietyt mallit sinne tottakai kuuluvat, ei Volvo silti yleisesti ole aina prerium. Ja kuten edellä sanottiin, ei kaikki VW:tkään ole mitään tavispirssejä, kuten vaikkapa Phaeton. Eikä prerium ole aina automaattisesti myöskään parempi kokonaisuus. Myös perusautoista löytyy paljon jämeriä ajettavia.
Ylipäätään ihmetyttää, miksi tästäkin piti tehdä tälläinen Prerium VS Tavisauto väittely.
Matti-:
Tätä on monen keskustelijan toimesta yritetty selvittää jo monta vuotta.
Edit: Volkkari nyt ei ole mielestäni "prerium"-merkki huippumalleista huolimatta, ja Volvolla ei kalliita huippumalleja ole.
Klonkswagenilla on kuitenkin tuo Audi jota jotkut pitää "premiumina"?