Nissan Juke

34 kommenttia
2»
  • Derrick:

    Nissan on kai asettanut tavoitteeksi, ettei se enää tee tylsiä autoja.




    No mä kyllä ajaisin mieluummin vaikka..ööö, vaikka Mitsubishi Carismalla, mikä lienee yksi tylsimmän näköisistä autoista kautta aikain. Suoranainen ihme, ettei Mitsu käyttänyt aikoinaan Carisman mainoksissa slogania "Mitsubishi Carisma, karismaa vain nimeksi".

      
  • slowgear:


    No mä kyllä ajaisin mieluummin vaikka..ööö, vaikka Mitsubishi Carismalla, mikä lienee yksi tylsimmän näköisistä autoista kautta aikain. Suoranainen ihme, ettei Mitsu käyttänyt aikoinaan Carisman mainoksissa slogania "Mitsubishi Carisma, karismaa vain nimeksi".




    Minulla oli Mitsubishi Carisma GLX aikanaan. Kyllä siinä karismaakin oli siihen aikaan, kun sen omistin eli yli 10 vuotta sitten ja lisäkarismaa merkille toi sen aikainen rallimenestys Tommi Mäkisen ajamana. Se on oman aikansa tuotos ja tyylikkäämpi kuin moni muu sen aikainen auto 626, Primera, Carina jne. Sijoittui muuten aikanaan TM 19/96 testissä toiseksi Mondeon jälkeen ja Vectra sai samat pisteet ja lisäksi Carina, 626 ja Primera olivat testissä mukana. Aika on tietysti tehnyt Carismalle tehtävänsä ja nyt se näyttää jo vanhentuneelle, kuten kaikki yli 10 vuotiaat autot.

      
  • A-utoilija:

    Sijoittui muuten aikanaan TM 19/96 testissä toiseksi Mondeon jälkeen ja Vectra sai samat pisteet ja lisäksi Carina, 626 ja Primera olivat testissä mukana.




    Heh, TM:n testimenestyksestä karismaa tuleekin roppakaupalla.



    No, ehkä joidenkin mielestä noin tosiaan tapahtuu.

      
  • Stop the press!



    Nissan Juke hinnoiteltu Britanniassa!



    Hinnat 12 795 - 19 995 puntaa, eli lähtöhinta on samassa kuin Ford Fiestalla, Opel Corsalla ja VW Pololla!



    Silti Juke on suurempi ja paremmin varusteltu! Todella edullinen!



    Mitenköhän Suomessa?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit