Vaikea kirjoittaa vakavalla naamalla mitään tuon Rynen repäisyn jälkeen, mutta ainakin yksi asia pisti silmään tämän vuotisessa SCOTYssä. Vaikka BMW M235i:n ajoasentoa ja istuinmateriaalia kehuttiinkin, kirjoittajan mielestä selkänojan sivutuennat olivat turhan leveällä. Samalla M3/M4:n penkkejä kiitettiin oikein erikseen säädettävistä sivutuista - molemmissa on kuitenkin täsmälleen samanlainen säätö istuimen ulkosivulla. Jäikö sitten 2-sarjassa vain säätö huomaamatta? M-penkeissä on toki vielä pykälää parempi yläselän sivuttaistuki, mutta toisaalta niistä puuttuu reisituen pituussäätö.
Kilpa-autot ja - penkit ovat asia erikseen jo painonkin puolesta, mutta omasta mielestäni nuo BMW:n urheiluistuimet ovat kyllä satunnaiseen ratailuun säädöiltään parasta, mitä markkinoilta löytyy. Ymmärrän kyllä, että tukevammille kuskeille säätövara leveämpään suuntaan saattaa silti jäädä ahtaaksi.
No oli aivopieru tai ei, niin voisiko ne bemu uskovaisetkin tulla alas sieltä pilvilinnoistaan? Eihän se ole kuin itsensä pettämistä pitää nyky bemuja minään jumalautoina ajettavuuden suhteen.
Videosssa yli 300hp 1-srj häviää lähes perus corollalle, jonka pitäisi olla bemari ihmisten mielestä paskinta ajettavuutta mitä maa päällään kantaa. Yllätys siis, että videossa oli jotain vikaa!
Tässä toinen ja kolmaskin esimerkki siitä ajamisen ilosta! Kohta on taas liukasta ja nuo pyörii jaloissa ylämäki lähdöissä.
Hyviä autoja ne bemarit kieltämättä on,mutta ei ne mielestäni ole nykyään enää mitään malli esimerkkejä hyvästä ajettavuudesta (lue ylipainoisia pullia). Sitten siihen asiaan, jos tämä eriävä mielipiteeni on jonkun mielestä aivopieru tai huvittava niin sille minä en mahda mitään.
Videosssa yli 300hp 1-srj häviää lähes perus corollalle, jonka pitäisi olla bemari ihmisten mielestä paskinta ajettavuutta mitä maa päällään kantaa. Yllätys siis, että videossa oli jotain vikaa!
Tämähän onkin oikein haiseva pieru. Et sitten kiimassasi huomannut postanneesi videon GT5 autoPELISTÄ.
Ei perskele. Ja Ryne ihmettelee, miksi me muut nauramme hänen "asiantuntijalausunnoilleen".
Viimeksi kun Golfeista kaiken tietävä Ryne vaahtosi videon kera, hän ei tunnistanut uutta Golfia vanhasta. Nyt näköjään postaillaan jo videopelejä. Ryne ostaa autonsa videopelien perusteella.
Ajamisesta on vaikea keskustella, koska heti kun joku kertoo ajavansa mieluummin neutraalisi kääntyvää tasapainoista autoa, ovat Rynet penkomassa kinosta laskettelurinteessä tai polttavat kumia radalla mukamas näyttönä milloin minkäkin asian paremmuudesta.
Hieman pettynyt olen, kun ei saatu yhtään videota nelivetoisista rullilla pyörimässä. Se olisi mukavasti täydentänyt ajamisen kannalta asiattomien argumenttien kokoelman.
tracktest:
Tämä olikin Rynen aivopieruista ehkä legendaarisin Tästä riittää iloa vielä pitkäksi aikaa.
Vaikea kirjoittaa vakavalla naamalla mitään tuon Rynen repäisyn jälkeen, mutta ainakin yksi asia pisti silmään tämän vuotisessa SCOTYssä. Vaikka BMW M235i:n ajoasentoa ja istuinmateriaalia kehuttiinkin, kirjoittajan mielestä selkänojan sivutuennat olivat turhan leveällä. Samalla M3/M4:n penkkejä kiitettiin oikein erikseen säädettävistä sivutuista - molemmissa on kuitenkin täsmälleen samanlainen säätö istuimen ulkosivulla. Jäikö sitten 2-sarjassa vain säätö huomaamatta? M-penkeissä on toki vielä pykälää parempi yläselän sivuttaistuki, mutta toisaalta niistä puuttuu reisituen pituussäätö.
Kilpa-autot ja - penkit ovat asia erikseen jo painonkin puolesta, mutta omasta mielestäni nuo BMW:n urheiluistuimet ovat kyllä satunnaiseen ratailuun säädöiltään parasta, mitä markkinoilta löytyy. Ymmärrän kyllä, että tukevammille kuskeille säätövara leveämpään suuntaan saattaa silti jäädä ahtaaksi.
No oli aivopieru tai ei, niin voisiko ne bemu uskovaisetkin tulla alas sieltä pilvilinnoistaan? Eihän se ole kuin itsensä pettämistä pitää nyky bemuja minään jumalautoina ajettavuuden suhteen.
Videosssa yli 300hp 1-srj häviää lähes perus corollalle, jonka pitäisi olla bemari ihmisten mielestä paskinta ajettavuutta mitä maa päällään kantaa. Yllätys siis, että videossa oli jotain vikaa!
Tässä toinen ja kolmaskin esimerkki siitä ajamisen ilosta! Kohta on taas liukasta ja nuo pyörii jaloissa ylämäki lähdöissä.
https://m.youtube.com/watch?v=OxskZqnMBMQ
https://m.youtube.com/watch?v=job23rIS3yI
Hyviä autoja ne bemarit kieltämättä on,mutta ei ne mielestäni ole nykyään enää mitään malli esimerkkejä hyvästä ajettavuudesta (lue ylipainoisia pullia). Sitten siihen asiaan, jos tämä eriävä mielipiteeni on jonkun mielestä aivopieru tai huvittava niin sille minä en mahda mitään.
Ryne:
Tämähän onkin oikein haiseva pieru. Et sitten kiimassasi huomannut postanneesi videon GT5 autoPELISTÄ.
Ryne:
Varmuuden vuoksi postasit vielä toisenkin videon, tällä kertaa Forza autoPELISTÄ...
Kiitos tästä, lensi oluset syliin
Sori oluista! Ja itse asiassa en, ei tule enää harrastettua enää noita pelejä
Tässä nyt sitten ihan real joka ei ole pelistä.
https://m.youtube.com/watch?v=L8mF9vRsv7s
Ei perskele. Ja Ryne ihmettelee, miksi me muut nauramme hänen "asiantuntijalausunnoilleen".
Viimeksi kun Golfeista kaiken tietävä Ryne vaahtosi videon kera, hän ei tunnistanut uutta Golfia vanhasta. Nyt näköjään postaillaan jo videopelejä. Ryne ostaa autonsa videopelien perusteella.
Ryne:
Ajamisesta on vaikea keskustella, koska heti kun joku kertoo ajavansa mieluummin neutraalisi kääntyvää tasapainoista autoa, ovat Rynet penkomassa kinosta laskettelurinteessä tai polttavat kumia radalla mukamas näyttönä milloin minkäkin asian paremmuudesta.
Hieman pettynyt olen, kun ei saatu yhtään videota nelivetoisista rullilla pyörimässä. Se olisi mukavasti täydentänyt ajamisen kannalta asiattomien argumenttien kokoelman.