Toyota GT 86

115 kommenttia
124»
  • Ajattelija2013:

    'Ajattelija2013' on aivan uskomaton nettiriitelijä jolla ei ole oikeasti mitään sanottavaa autoista muutoin kuin oman merkkinsä uskomaton propaganda ja muiden vastainen järjetön mariseminen. Ei ole tuolla idiootilla edelleenkään mitään osaamista jolla oikeasti mitään väittää, ja perus kirjoittaminenkin on surkuhupaisaa itsensänolaamista taustalla olevan perus älykkyyden puuttumisen takia.


    PutPut, mukavaa että sinäkin olet palannut keskusteluihin. Huvittavampaa kirjoittajaa ei nettimaailma tunne. Sinähän se olet tunnettu asiallisesta keskutelukyvystä. Et koskaan riitele kenenkään kanssa. Kirjoituksesi ovat todella sivistyneitä ja älykkäitä, kuten nämä kaksi viimeistä viestiäsikin osoittavat.

    Sekin on täysin totta, että Golf on ehkä luokkansa surkein auto. Golfin testi- ja myyntimenestyshän johtuu vain siitä maailmanlaajuisesta salaliitosta, jota sinä meille aina herkeämättä selvität. On se hienoa, että joku sentään on asioista perillä. No Priuksen rengastus meni nyt vähän pieleen, mutta se onkin ainoa asia, mitä et automaailmassa tiennyt. Sekin on varmasti totta, että Golfia myydään vain Kiinassa ja Suomessa. Esimerkiksi Saksassa Golfia ei varmasti myydä juuri lainkaan.

    Sen verran voisin vielä kysyä, että onko se PutPut mielestäsi epäasiallista, että korjaan Rynen tekemiä lukuisia asiavirheitä. Etenkin, kun Ryne kirjoittaa tänne kuin tietäisi VW:n tuotteista kaiken, ja silti hän ei edes erota uutta Golfia vanhasta. Ja Golfin/Audin vaihteistonkin kanssa hän sekoili lukuisia kertoja ja tarina muuttui aina kun hän jäi sekoiluistaan kiinni. Olenko minä siis riidanhaluinen, jos kyseenalaistan väärien tietojen kirjoittelun? Jos joku kirjoittaa "totuutena" asioita, joiden virheellisyyden jokainen voi minuutissa tarkastaa netistä, niin mielestäni tällaisen kirjoittajan juttuja ja motiiveja on ehkä syytä kyseenalaistaa.





    Et ole ainoastaan täysi idiootti, vaan myös todella k*****isellä asenteella kirjoittava trolli.



    SINÄ et tiedä mitään keskustelun aiheista ja silloinkin kun joku kirjoittaa täysin oikein niin sinä teet hirveän numeron siitä että hän olisikin väärässä ja sinun väärä tietosi oikeassa.



    ETHÄN SINÄ OSAA EDES LUKEA!!!! Taas tässäkin viestissäsi täysin uskomatonta paa:

    -Mitenniin "No Priuksen rengastus meni nyt vähän pieleen"??? Kyllä GT86:ssa tasan on sama rengastus tarjolla kuin Priuksessa! Minä olen oikeassa, silti sinä nimenomaan kirjoitat tänne väitteen siitä että olen väärässä ja vielä perään v****ilet!!!

    -"Sekin on varmasti totta, että Golfia myydään vain Kiinassa ja Suomessa. Esimerkiksi Saksassa Golfia ei varmasti myydä juuri lainkaan" -Siis mitä p
    aa sinä taas kirjoitat??? Minkä luulet olevan VW:n kotimaan, Suomen tai Kiinan?? IDIOOTTI!!!





    Ei mitään järkeä, olet täysi idiootti, autoista et ymmärrä etkä tiedä MITÄÄN, enkä ymmärrä miten voit olla niin säälittävä että vieläkin kehtaat yhä syytää 'ajatuksiasi' jollekin säälittävälle nettipalstalle. Huomiotako niin kipeästi kaipaat, eikö ole muuta tekemistä? Pääset sentään riitelemään muutaman muun kanssa jatkuvasti kun kerran kirjoitat niin täyttä p***aa, heidän vastaukset vain ovat vaihtelevan menestyksekkäitä selkeästi ilmaisemaan kuinka typerää syytämäsi puppu on ja riitelyn taso ja kesto siis vähän vaihtelee.



    En ole tarkemmin katsonut sinun riitelyjä mutta Ryne takuulla tietää paaaljon enemmän VW:n vaihteistoista ja sinä vain olet taas keksinyt jotain vääriä päätelmiä siitä mitä muut ovat kirjoittaneet kun ET tunnetusti EDES OSAA LUKEA.



    Tässä ratkaisu tuohon riitaan: VW-konsernin multitronic, DSG JA S-Tronic ovat KAIKKI todella surkeita, siis AIVAN täytää sekundaa. Onko nyt parempi? Mitään edestakaisin jankkaamista ei tarvita, noin helppoa se on.



    Pidä hauskaa, sillä se on selvää ettet pysty lopettamaan joten välillä porukka ei reagoi sinun typeriin juttuihisi ja ehkä luulet että kirjoitat jotain asiaakin. Aina välillä pääset toisaalta toiseen nauttimaasi asiaan eli täysin hyödyttömään, typerään riitelyyn jonkun satunnaisen kirjoittajan kanssa. Ja sinä aina häviät, ja silti jatkat (vaikka joku fiksumpi aina välillä luovuttaisi tajuttuaan tilanteen hyödytttömyyden niin se ei tarkoita että sinä olet ollut oikeassa). Olet paitsi idiootti niin myös sitkeä etkä luovuta vaikka kuinka monta kertaa nolaisit itsesi täysin. Luuletko ettei porukka tajua sitä ettet tiedä mitään autoista, et omaa tietoa niistä eli et ymmärrä niistä lukemaasi, et osaa keskustella, et osaa edes lukea ja jatkuvasti aloitat uudet samanlaiset riitelyt vaikka kuinka selkeästi sinut olisi jo samasta aiheesta tyrmätty.

      
  • NHB:

    Putput:

    GT86:sta ei ole koskaan tehty maksimoimaan kierrosaikoja, joten siinä on samat renkaat kuin Priuksessa. Todella kapeat eikä pitoa ole juuri ollenkaan. Mutta käytös on hyvä. Renkaat kun vaihtaa niin vauhti muuttuu paljon, ja vielä enemmän pienillä alustan säädöillä, ja vielä enemmän jos/kun kone ahdetaan jne. jne..


    GT-86: 215/45 17
    Golf GTI: 225/45 17

    Tojo taitaa olla vähän keveämpi noista, joten puntit ovat rengaskoon suhteen varsin tasan. Rakentamalla nopeuden rajana on sitten vain rakentajan osaaminen. En tiedä oletko kokeillut uutta GTI Golfia, mutta siinä on kyllä parannettu paljon niitä asioita, mista Volkkareita kritisoit. Luulisi tuosta edes hieman jotain hyvääkin löytyvän.




    Mikä rengastyyppi? Älä rupea vääristelemään, kyllä järkevän ja rehellisen ihmisen pitäisi osata katsoa millaiset renkaat noissa on. Ja jotkut tietävät myös VW:n tavan useissa testeissä HUIJATA renkailla joissa on myyntirenkaista poikkeava kumiseos ja myöskin autossa säädettynä vakiosta poikkeavat rengaskulmat.



    Golfia auttaa kyseiset renkaat ja se että kone on ahdettu eli 'isompi'. Piste.



    Turha yrittää sitä samaa mitä kaikki ovat yrittäneet väittää muista autoista jotka on SURKEITA ajaa eli Volvoista, Audeista ja Volkkareista eli ainainen jokaisen uuden sukupolven ja mallin kohdalla väite että 'tällä kertaa ei ole enää täysin surkeita vaan ihan parhaat', ja kas kummaa taas sama väite aina uudestaan jokaisen uuden mallin ja sukupolven kohdalla (joka sisältää siis sen myöntämisen että edellinen oli kuin olikin täysin surkea)...



    Golfit on surkeita, tylsiä, mitäänsanomattomia ja jopa turhauttavia ajettavuudeltaan, GT86 päinvastoin loistava. Ei se ole niin monimutkaista.

      
  • Ajattelija voisi tosiaan yrittää pysyä asialinjalla kuten muutkin täällä. Eikä aina haastaisi riitaa täällä jonkun kanssa.

      
  • Et ole ainoastaan täysi idiootti, vaan myös todella k*****isellä asenteella kirjoittava trolli.




    Onneksi sinä opetat meitä kaikkia kirjoittamaan asiallisesti ja fiksusti. Kiitos. Jo tuo yksi lause on kuin suoraan hyvien käytöstapojen oppikirjasta.



    ETHÄN SINÄ OSAA EDES LUKEA!!!! Taas tässäkin viestissäsi täysin uskomatonta p***aa:
    -Mitenniin "No Priuksen rengastus meni nyt vähän pieleen"??? Kyllä GT86:ssa tasan on sama rengastus tarjolla kuin Priuksessa! Minä olen oikeassa, silti sinä nimenomaan kirjoitat tänne väitteen siitä että olen väärässä ja vielä perään v****ilet!!!




    Toki Priukseenkin saa vaikka minkä rengastuksen, mutta perusmallissa vakiona siinä taitaa olla ihan 15" renkaat.



    En ole tarkemmin katsonut sinun riitelyjä mutta Ryne takuulla tietää paaaljon enemmän VW:n vaihteistoista ja sinä vain olet taas keksinyt jotain vääriä päätelmiä siitä mitä muut ovat kirjoittaneet kun ET tunnetusti EDES OSAA LUKEA.




    Heh, no ehkä kannattaisi lukea, ennen kuin raivoat täällä. Rynen mukaanhan multitronic oli sama kuin DSG. Ja tämän jälkeen tarina muuttuikin sitten lukuisia kertoja aina sitä mukaa, kun korjasin faktoja.



    Tässä ratkaisu tuohon riitaan: VW-konsernin multitronic, DSG JA S-Tronic ovat KAIKKI todella surkeita, siis AIVAN täytää sekundaa. Onko nyt parempi? Mitään edestakaisin jankkaamista ei tarvita, noin helppoa se on.




    Tässä on nyt sitä PutPutin perinteistä rautaista analyysiä ja asiantuntemusta. Sinähän aina tiedät kaikesta kaiken, mutta mitään et osaa ikinä perustella. Perusteluiksi lapsellisille väitteillesi riittävät vitut ja muut kirosanat. No, perustelusihan ovatkin aivan noiden muiden juttujesi tasoisia.



    Pahoittelen, jäi huomaamatta se kotimaa kohta, kun jouduin vastaamaan vähän kiireellä. Eli Golf siis myy hyvin Saksassa, Kiinassa ja Suomessa. Luulenpa, että monissa muissakin maissa menestys on vähintäänkin kohtuullista. Briteissä VW on muistaakseni kolmanneksi myydyin merkki. Ja onko se sitten jotenkin negatiivista, jos auto myy hyvin Saksassa ja maailman suurimmilla automarkkinoilla eli Kiinassa? Suomen myynnillä ei juuri väliä olekaan. Noinko koville se ottaa, että Golf on ollut luokassaan täysin suvereeni auto? Ai niin, se on se salaliitto mistä tämä kaikki johtuu. Ei meidän tule uskoa kymmeniä autolehtiä ja testejä, meidän putää uskoa PutPutia, joka tietää autoista kaiken.



    Pidä hauskaa, sillä se on selvää ettet pysty lopettamaan joten välillä porukka ei reagoi sinun typeriin juttuihisi ja ehkä luulet että kirjoitat jotain asiaakin. Aina välillä pääset toisaalta toiseen nauttimaasi asiaan eli täysin hyödyttömään, typerään riitelyyn jonkun satunnaisen kirjoittajan kanssa.




    Jos tuo on tavoitteeni, niin sinun kanssasi onnistuin ainakin erinomaisesti.

    :hug:



      
  • Putput:


    Mikä rengastyyppi? Älä rupea vääristelemään, kyllä järkevän ja rehellisen ihmisen pitäisi osata katsoa millaiset renkaat noissa on. Ja jotkut tietävät myös VW:n tavan useissa testeissä HUIJATA renkailla joissa on myyntirenkaista poikkeava kumiseos ja myöskin autossa säädettynä vakiosta poikkeavat rengaskulmat.


    Itsehän sanatarkasti kirjoitit todella kapeista renkaista.



    Turha yrittää sitä samaa mitä kaikki ovat yrittäneet väittää muista autoista jotka on SURKEITA ajaa eli Volvoista, Audeista ja Volkkareista eli ainainen jokaisen uuden sukupolven ja mallin kohdalla väite että 'tällä kertaa ei ole enää täysin surkeita vaan ihan parhaat', ja kas kummaa taas sama väite aina uudestaan jokaisen uuden mallin ja sukupolven kohdalla (joka sisältää siis sen myöntämisen että edellinen oli kuin olikin täysin surkea)...




    Auto on keveämpi, moottori on keveämpi ja moottorin painopiste sijaitsee etuakseliin nähden taaempana. Eikö noiden pitäisi olla ihan oikeansuuntaisia muutoksia, joista kuuluisi antaa kiitosta eikä risuja?



    Golfit on surkeita, tylsiä, mitäänsanomattomia ja jopa turhauttavia ajettavuudeltaan, GT86 päinvastoin loistava. Ei se ole niin monimutkaista.


    Oletko uutta GTI Golfia kokeillut?



      
  • Putput:

    Ei mitään järkeä, olet täysi idiootti, autoista et ymmärrä etkä tiedä MITÄÄN, enkä ymmärrä miten voit olla niin säälittävä että vieläkin kehtaat yhä syytää 'ajatuksiasi' jollekin säälittävälle nettipalstalle.


    Jos alkaa väitellä idiootin kanssa, kannattaa pitää varansa, ettei vastapuoli tee samoin.

      
  • Priuksen vakio rengas on kylläkin tuo 215/45 r17 jos ei ota karvalakkimallia. Onhan golfinkin vakio rengas 15 tuumaa jos ottaa karvalakin.





    Ajattelija, missä se viestini on jossa väitin multitronicia samaksi kuin dsg? Toki kestävyys on samaa luokkaa ellei huonompi, mutta missään en näin ole muistaakseni kirjoittanut.

      
  • Jos vakiovarusteista puhutaan, niin silloin tarkoitetaan karvalakkimallia. Priuksen normaali rengastus ei siis ole 17".



    Ryne, väitit useiden viestien ajan, että Audi A4 2.0 tdi:ssä (~100 kW)on tismalleen sama tekniikka kuin Octaviassa. Erityisesti korostit samaa automaattivaihteistoa, vaikka kyseisessä Audissa siis on multitronic ja Ocussa DSG. Kun useiden jankutusten jälkeen myönsit olleesi väärässä, niin aloit jankuttamaan, että A4 Audin s-tronic on joka tapauksessa sama kuin Ocun DSG. Ja jälleen olit väärässä, mitä et ole vieläkään myöntänyt. Tarinasi toki muuttui sitä mukaa, kun tajusit olevasi totaalisen väärässä. Aluksi vaihteisto oli siis tismalleen sama, sen jälkeen hieman eri ohjelmoinnilla, jonka jälkeen vain hieman eri osilla, jonka jälkeen sama vaihteisto tarkoittaakin sitä, että se tulee samalta tehtaalta Ocun DSG:n kanssa. Aika erikoinen samanlaisuuden määritelmä! :lol:

      
  • Ajattelija2013:

    Jos vakiovarusteista puhutaan, niin silloin tarkoitetaan karvalakkimallia. Priuksen normaali rengastus ei siis ole 17".

    Ryne, väitit useiden viestien ajan, että Audi A4 2.0 tdi:ssä (~100 kW)on tismalleen sama tekniikka kuin Octaviassa. Erityisesti korostit samaa automaattivaihteistoa, vaikka kyseisessä Audissa siis on multitronic ja Ocussa DSG. Kun useiden jankutusten jälkeen myönsit olleesi väärässä, niin aloit jankuttamaan, että A4 Audin s-tronic on joka tapauksessa sama kuin Ocun DSG. Ja jälleen olit väärässä, mitä et ole vieläkään myöntänyt. Tarinasi toki muuttui sitä mukaa, kun tajusit olevasi totaalisen väärässä. Aluksi vaihteisto oli siis tismalleen sama, sen jälkeen hieman eri ohjelmoinnilla, jonka jälkeen vain hieman eri osilla, jonka jälkeen sama vaihteisto tarkoittaakin sitä, että se tulee samalta tehtaalta Ocun DSG:n kanssa. Aika erikoinen samanlaisuuden määritelmä! :lol:




    En kyllä olisi kauhean ylpeä VW-konsernin multitronic vaihteistosta joka on vielä DSG loota heikompi tunnetusti. :lol:

      
  • Ei mitään samaa eikä missään audissa sanoi Ajattelija.



    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox



    Eli varsinainen audi tuntija ja autotietäjä tämä ajattelija, valehtelija sanon minä.



    Jos tietämys autoista perustuu tosiaan audi myyjiltä kuultuun niin kannatta vaihtaa vaikka tonne tietokone ja kamera puolelle.

      
  • Ryne, älä valehtele jos itse olet väärässä. En ole milloinkaan sanonut, että missään Audissa ja Ocussa ei olisi mitään samaa. Ja olen monta kertaa kirjoittanut, että A3 Audissa on nimenomaan sama laatikko kuin Ocun DSG. Uusi A3 ja Ocu ovat hyvin pitkälti teknisesti samoja autoja. Puhe oli nimenomaan A4 Audista ja sen automaattivaihteistosta. Aika epätoivoista tuo sinun selittely ja valehtelu.



    Ja VAGJulle, olenko sanonut olevani ylpeä multitronicista? En milloinkaan. Huono se ilmeisesti on, eikä minulla ole mitään ongelmaa sitä myöntää. Minä en katsos ole merkkifanaatikko. Jos Audi tekee jotain huonoa, niin minulla ei ole mitään ongelmaa tätä myöntää.

      
  • Olen itsekkin monta kertaa opettanut Audin tekniikasta ja valmistus paikoista Ajattelijaa. Silti tuntuu että hänen tietonsa ovat todella suppeaa. :lol:

      
  • Minusta kun tuossa on muitakin audeja kuin a3 ?



    Audi TT

    Audi A1

    Audi A3

    Audi S3

    Audi A4 (B8)[7][13]

    Audi S4 (B8)[7][13]

    Audi A5

    Audi A7

    Audi A8 (D4)

    Audi Q5[7][13]

    Audi R8[disambiguation needed] facelift



    Eli listassa audit joissa DSG -laatikko.

      
  • Niin ja kivenkovaan väitit siitä ocun ja esim. A6:n sähkölaitteiden samanlaisuudesta.



    Otanko huomenna duunissa kuvia? Liittimet,katkasijat samoja (osa), ecut, "väyläkaapeli", polttoaineen ruiskutus laitteet jne. jne. Mutta osta sinä poika sitä preemiumia vaan.

      
  • Onhan se selvää että Audi A6:ssa on Skodan kanssa samaa tekniikka kun 2 litran moottorit ovat Skodasta ja 3 litran moottorit on sitten Volkkarilta.

      
  • Ryne, kuina yksinkertainen sinä olet? DSG (direct-shift gearbox) on suora lyhenne kaksoiskytkin laatikosta. Kyllä, noissa kaikissa Audeissa on kaksoiskytkin vaihteisto, mutta se ei ole sama vaihteisto, kuin Skoda Octaviassa. Kuinka kauan kestää, että sinä ymmärrät tämän? :lol: :lol: :lol: Oikea asiantuntija!



    Audin elektroniikasta en ole kommentoinut muuta, kuin että sinä sanoit, että 95 % elektroniikasta on samaa kuin Skodassa ja minä totesin, että jos et erota multitronicia DSG:stä (tai uutta Golfia vanhasta), niin on ehkä hieman syytä epäillä sinun prosentin tarkkaa tietämystä elektroniikasta. Varmasti on totta, että liittimet ja johdot ovat pitkälti samoja kuin Skodassa. Entä sitten? Onko 95 % elektroniikasta sitten samaa, niin siinä sinulla onkin todistamista. Ei muuta kuin autoja purkamaan ja kuvia ottamaan! :lol: Kuitenkin hieman epäilen, että edes kahdessa eri tavoin varustellussa A6 Audissa ei ole 95 % samaa elektroniikkaa, jos tuollaista asiaa nyt voi mitenkään edes määritellä.

      
  • Ei herranen aika! Miten pahvi sää olet Ajattelija?



    Joo dsg on lyhenne noista, nyt onkin ensimmäinen asia josta oletkin oikeassa. Kait nyt sen tajuan, ettei laatikot ole samat 1/1 audissa ja skodassa. Mutta miten audi uskovainen pitää olla, että väittää etteikö laatikoissa ole samoja sisuskaluja?



    Nuo tehdään täysin samassa paikassa ja samojen alihankkijoiden toimittamista osista ja samat jätkät on sen suunnitellutkin. Niin oletko varma että valmistaja joka yrittää tehdä kaiken mahdollisiman halvalla teettää kahta 100% erilaista vaihteistoa vain siksi, jotta siitä tulisi jotain premiumia. No eipä teetä voin vannoa vaikka se audi myyjä muuta väittäisikin. Käyppä kysymässä varaosia audin ja volkkarin dsg-laatikoihin ja avaa paketit niin saatat yllättyä. Ei varmaan ole mikään salaisuus, että samaa tavaraa löytyy yllättävän paljon ja luonnollisesti eri hintaan (premium lisä nääs).



    Ja joo meinaatko, että karvalakki audi tai skodassa on eri johtosarjat ja elektroniika komponentit kuin siinä GLX turbo rapid mallissa. No ei ole, toisessa satsissa on vaan enemmän tavaraa kiinni.





    Mut hei, en nyt enää jaksa jankata tästä tuollaisen aivopestyn/rajoittuneen kanssa.



    Hei on yksi juttu vielä. Miksi siinä linkkini jutussa ei puhuttu muista volkkarin,audi,skodan malleista saatikka muista merkeistä (ford,volvo,alfa, jne)joissa on kaksoiskytkin laatikko? Oisiko siksi, ettei ne ole samaa kyseessä ko.tehtaan syytämää moskaa?

      
  • Ottaen huomioon linkkisi ja kyseisen viestin, et kyllä tainnut Ryne olla ihan perillä asiasta. Oikein tohkeissasi linkkaat listan, jossa kerrotaan missä Audeissa on kaksoiskytkin (eli DSG) laatikko ja sitten kuvittelet minun olleen väärässä! :lol: No mukavaa, että opit taas jotain uutta. Sitä vartenhan minä sinulle kirjoittelen. On mukavaa, että opit minulta uusia asioita. Muutenhan kirjoitteluni olisikin aika turhaa.



    Muuta Ryne vielä muutaman kerran tuota tarinaa siitä laatikosta. :lol: Kuten sanoin, juttusi on muuttunut kohta kymmenen kertaa, aina sitä mukaa kun minä satujasi korjailen. Aluksi Multitronic oli sama kuin Skodan DSG, sitten eroa oli vain DSG:n ja s-tronicin säädöissä (tms. vastaavaa), tämän jälkeen vaihteistot olivat lähes samoja, tämän jälkeen samanlaisuudeksi riitti, että ne on valmistettu samalla tehtaalla. Ja tämän hienon päättelyketjun kruunasi esimerkkisi siitä, että Lumia 800 on lähes sama kuin Lumia 900! Jep, kyllähän tämä sitten todistaakin kaikein noista vaihteistoistakin. :lol: Onko muuten Lumia 1020 myös sama kuin Lumia 800. Tai onko Toyota Yaris sama kuin Toyota Avensis, jos niitä tehdään samalla tehtaalla? Sinun päättelylläsihän näin todella on.



    Voi Ryne, sinä olet ehkä hauskin keskustelukumppani ikinä. Mikään ei ole naurettavampaa, kuin ihminen, joka on väärässä, eikä kykene sitä myöntämään. Jokaisen selittelyn jälkeen olet vain entistä syvemmällä suossa.



    Niin oletko varma että valmistaja joka yrittää tehdä kaiken mahdollisiman halvalla teettää kahta 100% erilaista vaihteistoa vain siksi, jotta siitä tulisi jotain premiumia.




    Mutta kun sinun väitteesihän on ollut se, että vaihteistot ovat 100 % samanlaiset, eikä se, ovatko vaihteistot 100 % erilaiset. Väitteillä on mielestäni aika suuri ero. :lol: Minulle riittää aika hyvin se tieto, että Audin vaihteisto on toteutettu osittain eri periaatteella, tämän lisäksi se on noin tuplasti painavampi, joten se kestää yli tuplasti kovemman vääntömomentin (250 Nm vs 550 Nm). Siinä on eroavaisuutta ihan kylliksi.



    Miten selität Ryne sen, että olet paras VW-asiantuntija Suomessa, mutta et videolla erota uutta Golfia vanhasta? En ole kovinkaan kiinnostunut Golfista, mutta erotan kyllä uuden ja vanhan mallin perssilmällänikin. Jos en erottaisi, niin en ehkä jakelisi täällä asiantuntija-analyysiä kyseisistä autoista.



    Onko Audissa käytetty samoja sähköjohtoja kuin Skodassa...hmm...itseasiassa ei kuule kiinnosta pätkääkään. :lol: :lol: :lol:

      
  • Putput:


    Turha yrittää sitä samaa mitä kaikki ovat yrittäneet väittää muista autoista jotka on SURKEITA ajaa eli Volvoista, Audeista ja Volkkareista eli ainainen jokaisen uuden sukupolven ja mallin kohdalla väite että 'tällä kertaa ei ole enää täysin surkeita vaan ihan parhaat', ja kas kummaa taas sama väite aina uudestaan jokaisen uuden mallin ja sukupolven kohdalla (joka sisältää siis sen myöntämisen että edellinen oli kuin olikin täysin surkea)...

    Golfit on surkeita, tylsiä, mitäänsanomattomia ja jopa turhauttavia ajettavuudeltaan, GT86 päinvastoin loistava. Ei se ole niin monimutkaista.


    Niin oliko sinulla mitään kokemusta autosta itsestään, vai perustuuko arviosi arvaukseen? Tässä pari esimerkkiä arvioista, jotka kuvailevat ajettavuutta hyvin eri tyyliin kuin sinä:

    https://www.youtube.com/watch?v=2kl8AP6CoyI



    https://www.youtube.com/watch?v=CCoWi_wU-oM



      
  • Miten erotat yhtään mitään audin tai volkkarin vanhaa ja uutta mallia yleensäkään? Pitää olla melko perverssi joka nuo erottaa esim A8 vanha ns.uusi tai golf 6 ja 7. Molemmat "uutuudet" näyttää 90-luvun autoilta.



    Sinähän se raketti- insinööri olet puolet painavampi kestää puolet enemmän, aha.



    Eli litran kossupullon voi pudotta 2 metristä ja 0,5kossunpullon vain 1metristä.

    Ilmeisesti noilla vagin suunnittelijoilla on todennäköisesti ihan yhtä hyvää järjenjuoksua. Tuo 250nm kestävä laatikko ei ole kestänyt tuota 250nm koska ovat niin usein rikki. Koita nyt tajuta, on sitä 2,0 tdi muunakin kuin multitronicina, vai eikö audi myyjä ole kertonut sinulle!



    Mee nyt ihan oikeesti sinne microbitin sivuille siitä. Yhteenkään kysymykseen en ole sinulta saanut kunnon vastatausta vaan pelkää vastaan länkytystä.



    Kertauksena vielä:



    -sinun mielestä audin laatikoita ei ole valmistettu ja suunniteltu samalla tehtaalla kuin noita porsivia dsg-laatikoita. Ei voi olla, koska ovat puolet painavampia. Kylläkin jokainen tietolähde paikallistaa valmistuksen saksaan ja Kassel nimiseen kylään tai vaihtoehtoisesti kiinaan Daliaan tms. Kiinahan on tunnetusti laadukas terästeollisuusmaa.



    - sinun mielestä golf ja A3 eivät ole millään tapaa samanlaisia autoja. Koska minä vertasin lumia 800 ja 900. Sinä vertasit 900 ja 1020 (ovat sama asia kuin polo ja golf). Kaikki kylläkin ihan yhtä paskoja puhelimina, että sikäli ihan hyvä vertaus.



    -yaris ja avensis eivät ole mielestäni ihan samanlaisia. Koko hieman eri ja tehdään eripuolilla maailmaa, toinen japanissa/ranskassa ja toinen on brittiläinen paska. Toyotan laatu on laskenut kuin lehmänhäntä valmistuksen siirryttyä euroopaan (nyt laatu lähentelee jo vw:tä ja ranskiksia). Mutta sinun mielestä ovat samoja autoja.



    -siihenkään et vaivautunut vastaamaan, että mikä sinun kokemuksesi on autojen korjailusta/rakentelusta. Taitaa sinun kokemus autoista rajoittua siihen, että on audin pienoismalleja hyllyllä ja audi lippiksiä pidetään sitten rinnekahvilassa.



    Nyt en jaksa kaivaa enempää sinun lennokasta jutustelua. Mut hyvin sää tiedät autoista, ainakin periaatteesa (no oikeesti et kyllä paskaakaan). Mut kiiruhda nyt hopi hopi vaihdattamaan audiisi ne mineraaliöljyt laatikoon ne toimii varmaan sika hyvin -35.

      
  • Katsoin videota alusta ja sitten muiden kierrosajat. Golf vilahti kuvissa n.5sek. Tässä loput selvityksestä miksi en heti hoksannut.



    http://paultan.org/2009/02/13/volkswagen-golf-mk6-bodykit-and-accessories/



    http://paultan.org/2012/09/05/2013-volkswagen-golf-mk7-first-images-and-details/der-neue-volkswagen-golf-3/





    On niin erilaiset. Ostaako joku pösilö tuota seiskaa uutuutena? Teitä on kusetettu ja raskaasti!







      
  • Kehitysaskeleet on huimia myös preemium puolella.



    http://www.autoevolution.com/news/2014-audi-a8-facelift-more-powerful-engines-65426.html



    http://blog.auto-sklad.com/2012/07/audi-a8-hybrid-2012.html



    Uutta mallia saa ainaski erivärisenä, eikun kaupoille hakemaan uutuutta.

    Nämäkin ovat erään asiantuntijamme mukaan täysin eri maailmoista eikä millään tavalla verrattavissa. Uutuus on muuten hieman kevyempi, kestääkö se Ajattelija vähemmän?





      
  • Voi Ryne parka, viimeinen kirjoituksesi on jo sitä tasoa, että minun ei kannata edes vastata. Se kertoo tarpeeksi ihan omasta puolestaan. Tuo kossupulloesimerkki oli kyllä vailla vertaansa. Ajattele kuinka pienellä nolauksella olisit päässyt, kun olisit vain heti myöntänyt olleesi väärässä. :weary:

      
  • Heh. Mitäs mieltä mulla on nolostua? Mistä asiasta olen ollut väärässä pl.6 golf jota sanoin mk7 golfiksi ja sen jo myönsinkin.



    Lainasin vaan sun juttuja. Koita nyt edes johonkin vastata asialllisesti, vai onko liikaa pyydetty? Mihinkään ei edelleenkään vastausta aina jotain lapsellista lässytystä ja ihan huuhaa juttuja ja väittämistä, että olen väärässä. Perustele jokin sössötyksesi aukottomasti missä olen totaalisen väärässä? Eikä mitään sinun mustatuntuu, juttuja sitten.



    Oliko dsg- tehdas ja sen tiedoissa sekä mitä siellä valmistetaan jotain väärää? Perustele toki.



    Oliko siinä jokin asiavirhe, että seiska ja kutos golf on samannäköisiä (erehdyin videossa myönnän). Kumoa toki tämäkin jos pystyt. Ei noista kyllä mustikkaa ja mansikaa saa tekemälläkään.



    Oliko siinä jokin asiavirhe, että KUUTOS golf oli ko.videolla hitaampi kuin GT86 kierroksella? Tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus ennenkuin sinä aloitit terrorisoinnin.



    Kenties virhe lipsahti siihen, että volkkareissa/skodassa/audissa/seatissa ei ole ollut turbo, dsg ja sähkövikoja luvattoman paljon. Kaikki tieto mitä maailmalla näistä liikuu on salaliittoa sinua vastaan.



    Jokin virhe kyllä varmasti tapahtui siinä kun kerroin omissa audeissa olleista viosta. Eihän niissä ole voinut niitä olla, koska ne ovat aika painaviakin autoja (painohan määritää sinulla kästävyyden).



    Muita en edes enää muista. Sinulta niitä satuja onkin sitten riittänyt.



    Avensis ja yaris mielestäsi samoja tuotteita,nehän tehdäänkin samassa paikassa. Joo japani ja UK ovat kyllä molemmat saaria, ovat vaan hieman erisuunnalla. No sinulle kuitenkin yksi ja sama paikka.



    Audin 2,0 tditä ei saa muuna automaattina kuin multitronicilla. Väärä tieto tämäkin.



    Olen vag vastainen kirjoittelija mielestäsi. No voi olla, mutta siihen on syyni ja sinulle se ei käynyt. Palstalla aika moni muu on vielä aika paljon vastaisempi.



    Mielestäni on valitettavaa, että audi/vw on ajautunut nykyiseen tilaan. Heillä olisi periaatteessa mielenkiintoisia malleja mutta ne tulevat keskeneräisinä markkinoille ja tuotekehitys ainakin suomessa maksatetaan asiakailla. Jos suunta ei korjaannu lähiaikoina niin veikkaanpa, että käy ns. Opelit, eli maine menee pitkäksi ajaksi ja se on todella vaikea korjata. Opelillakin lähes merkin tuhoon meni n.10vuotta 80-luvun loppulta aina 90-luvun lopulle. Vw:llä 2005-???



    Ennen minäkin tukisin eurooppalaista kuin aasialaista valmistajaa mutta ei vaan pysty, koska en ole miljönääri joka audilla ajamiseen pitäisi olla.







      
  • Toyotan viestintäpäällikkö myöntää, että kyllä täytyy aika Toyotafani olla, jos nyt Subarun alennuksen jälkeen Toyota GT:n ostaa. "Tyhmä olisin, jos en näin ajattelisi."



    Ei tämä minua muuten kiinnosta, mutta Rynehän lupasi ja jankutti erään uutisen yhteydessä, että hän saa (muistaakseni) 30.000 km ajetusta Toyotastaan milloin tahansa 35.000 euroa. Vieläkö olet Ryne samaa mieltä?



    Ryne myös väitti jotain siihen suuntaan, että Subarun alennus koskisi vain muutamia autoja, mutta tuo väitehän oli siis valetta. Auto on alennuksessa ja sitä saa tuohon hintaan vaikka tehtaalta tilattuna. No ei ole ensimmäinen kerta, kun Ryne levittelee täysin perätöntä tietoa autoista.



    Rynen jutuista tulee kyllä sellainen kutina, että kaveri taitaa olla Toyotakauppias.



    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288665247469.html



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit