Thorgen: No ei, mutta omissa Hkpl4:t ovat säilyttäneet kaikki nastansa hieman alle 20 000km ajolla ja ajotapanikaan ei ole liikenteen tukkona oleminen. Nastojen putoileminen johtuu turhan pehmeästä kumiseoksesta, mutta toisaalta pehmeämpi kumi pitää kovaa paremmin.
HKPL4:ssä ei alkuun pysyneet nastat, mutta sekin ongelma on näemmä korjattu. Uuden renkaan sisäänajo on ratkaisevaa nastojen pysymiselle, mutta ei silläkään "nastoja hylkivää" rengasta muuksi muuteta. Talvirenkaathan ovat kompromisseja.
Thorgen: Kerroit että omissa renkaissasi on yli 50% pintaa jäljellä. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että pintaa on 50% jäljellä kun renkaat ovat vaihtoikäiset. Monen mielestä siis hyvät renkaat.
Thorgen: Kenties wanhinta viisautta maailmassa mukaillen; Halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan.
Viisaus jatkuu sanoin "...eikä kallein ole aina paras."
Thorgen: No ei, mutta omissa Hkpl4:t ovat säilyttäneet kaikki nastansa hieman alle 20 000km ajolla ja ajotapanikaan ei ole liikenteen tukkona oleminen. Nastojen putoileminen johtuu turhan pehmeästä kumiseoksesta, mutta toisaalta pehmeämpi kumi pitää kovaa paremmin.
HKPL4:ssä ei alkuun pysyneet nastat, mutta sekin ongelma on näemmä korjattu. Uuden renkaan sisäänajo on ratkaisevaa nastojen pysymiselle, mutta ei silläkään "nastoja hylkivää" rengasta muuksi muuteta. Talvirenkaathan ovat kompromisseja.
Thorgen: Kerroit että omissa renkaissasi on yli 50% pintaa jäljellä.
Selvyyden vuoksi sanottakoon, että pintaa on 50% jäljellä kun renkaat ovat vaihtoikäiset. Monen mielestä siis hyvät renkaat.
Thorgen: Kenties wanhinta viisautta maailmassa mukaillen; Halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan.
Viisaus jatkuu sanoin "...eikä kallein ole aina paras."