Tai BMW i3 REX - tämä oli "täyssähkö", jossa pieni moottoripyörissä käytetty 650cc polttis tekemässä sähköä sitten kun varsinaiset akustot tyhjenevät.
Ei taida suuremmin olla valmistajlla intressejä tuollaisia rakennella. Paino nousee suurempien akustojen kanssa ja jos vielä perinteistä polttomoottoritekniikkaaki joutuu raahaamaan mukana. Oma paras arvaus on että lataushybridit jäävät tuohon 50-100km sähkörangeen, koska päivittäisessä käytössä tuo on keskimääräisesti riittävä sähkörange ja pitemmät matkat pääsee sitten bensiinillä.
Eniten sähköajoon painottunut lataushybridi taitaa vieläkin olla viime vuosikymmenen alussa esitelty Volt/Ampera parivaljakko.
Tai BMW i3 REX - tämä oli "täyssähkö", jossa pieni moottoripyörissä käytetty 650cc polttis tekemässä sähköä sitten kun varsinaiset akustot tyhjenevät.
Ei taida suuremmin olla valmistajlla intressejä tuollaisia rakennella. Paino nousee suurempien akustojen kanssa ja jos vielä perinteistä polttomoottoritekniikkaaki joutuu raahaamaan mukana. Oma paras arvaus on että lataushybridit jäävät tuohon 50-100km sähkörangeen, koska päivittäisessä käytössä tuo on keskimääräisesti riittävä sähkörange ja pitemmät matkat pääsee sitten bensiinillä.