Jätitkö akkukäyttöisen laitteen lataukseen, vaikka itse poistuit kotoa?

2 kommenttia
muokattu 27.08.2024 09:29

Yli puolet suomalaisista tekee niin.

https://www.paivanlehti.fi/jatitko-akkukayttoisen-laitteen-lataukseen-vaikka-itse-poistuit-kotoa-yli-puolet-suomalaisista-tekee-niin/

Reilu puolet on loppujen lopuksi aika vähän. Itse kuulun näihin "huonoihin ihmisiin". Minulla on työpaikalla läppäri aina telakassa kun en tarvitse sitä työpöydän ulkopuolella. Kotona läppäri on myös pitkiä aikoja kiinni johdossa. Samaten robottiruohonleikkuri häärii ja latautuu vaikkei kotona olisi ketään. Aika monella auto saattaa olla piuhan päässä latautumassa ilman valvontaa - minullakin on ollut vaikken omistakaan ladattavaa autoa. Kännykkäkin on joskus jäänyt latautumaan sisälle vaikka itse olen lähtenyt ulos vaikka lenkille.

  
  • Totta kai.
    Samaan syssyyn laitan AP-koneen päälle ja kun tulen takaisin lenkiltä, niin astiat on puhtaita.

      
  • muokattu 27.08.2024 21:44

    Naapurissa astianpesukone syttyi palamaan kesken pesuohjelman. Onneksi olivat kotosalla, eikä koko kämppä palanut. Sen jälkeen en ole jättänyt mitään pesukonetta käymään ilman valvontaa, enkä myöskään ladattavia laitteita laturiin. Litium-akut pyrin lataamaan yleensä max 60-80 %:iin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit