-

13 kommenttia
  • Erittäin nasakka otsikko.

      
  • Pahoittelen ja valitan tapahtunutta.

    Näinhän sitä yleensä tavataan vastata, kun mokataan.



    Täällä pitäisi olla mahdollista poistaa aloitettu juttu, jos siihen ei ole ehditty vastata ja jos asia sattuu hetimmiten selviämään itselleen.

      
  • Ehkä tässä ketjussa voitaisiin purkaa kaikki patoutumat ja haukkua toisiamme (ja Mondeo-kuskeja myös) minkä keritään.



    Samaten tässä voitaisiin väitellä kaikesta epäoleellisesta tarkoituksena vain ja ainoastaan osoittaa toisemme ja varsinkin itsemme pöljiksi. Tulkita vaikka mitä ihme tutkimuksia kukin omalla tavallamme ja yrittää kääntää mustaa vaikka kirjavaksi vaihteen vuoksi.



    Jäisi sitten muut ketjut asiallisempaan keskusteluun.

      
  • Turha toivo, että tämä aloittamani olisi poistettu. :cry:



    Kävisikö pelkkä "viiva" sitten ns. sylkykupista?

    Käytäis siellä ensin "pruiskauttamassa" ja sitten rauhallisin mielin siirryttäisiin ratkomaan loputtomia autohin ja autoiluun liittyviä ongelmia ystävällisesti toisillemme rupatellen.



    Mitenköhän onnistuisi, jos käännettäisiinkin asiat toisin.

    "Viivan" alla aloitettaisiinkin toistemme kehuminen ja heitettäisiinkin kaikki kurismuikuset pois.

    Eli tulisiko tästä sitten hyvän ja iloisen mielen lähde.

    :smile:

    No juhannuksen alla voimme ainakin turistella niitäkin ja näitä.

    Kaikkea sitä löytyykin "autotekniikasta."

      
  • Avaruusvektori:

    Ehkä tässä ketjussa voitaisiin purkaa kaikki patoutumat ja haukkua toisiamme (ja Mondeo-kuskeja myös) minkä keritään.






    No minä aloitan. Kaikki täällä on yksiä s*%tanan ääliöitä, jotka ei tiedä mistään mitään. Minä sen sijaan tiedän kaiken.

    :sunglasses:

      
  • Ammattilainen:

    Kaikki täällä on yksiä s*%tanan ääliöitä, jotka ei tiedä mistään mitään. Minä sen sijaan tiedän kaiken.




    Kaiva faktat esiin! Et löydä kyllä tilastoa kumpaankaan! :tongue:

      
  • Ihan kaikkia näitä ei ole taidettu kirjoittaa työaikana:smile:



    Yhden Mondeo-kuskin olen täällä joskus jo haukkunut. Muissa ei ole ollut huomauttamista.

      
  • Kumppani:

    Ammattilainen:
    Kaikki täällä on yksiä s*%tanan ääliöitä, jotka ei tiedä mistään mitään. Minä sen sijaan tiedän kaiken.


    Kaiva faktat esiin! Et löydä kyllä tilastoa kumpaankaan! :tongue:








    Tässä mitään tilastoja tarvita. Kun minä sanon niin silloin asia on niin.... :xmas:



    Hyvää juhannusta kaikille !

      
  • Forumveljemme "Ammattilainen".

    Minulla olisi sinulle pyyntö, jos voisit auttaa ongelmassani.

    Se on juuri se, jonka päälle viivan vedin.

    (Saataiskohan samalla tämä teema lopetettua.)



    Kysymykseni löydät kohdasta "Uudet autot/Insignia on hitti".

    Kysymys on osoitettu forumveljellemme -Z-. Luonnollisesti siihen voi muutkin vastata.

    Minulla ei ole ollut ennen dieseliä, joten sen "metkuja" en vielä tunne. Kysymyksessäni olevaa napahdusta olen kyllä kuullut myös bensaXM:stä.

    Kyseessä lie joku säätöläpän ääni. Miten vakavaa tuo sitten lie.



    Ja hyvää juhannusta kaikille forumystäville.:smile: :flower:

    Toivottavasti itikat eivät sitä pilaa.

      
  • Se on varmaan vaimosi joka napsauttaa haulikon latinkiin aina kun tulet kotiin.... :wave:

      
  • Sorry!

    En osannut sitten esittää asiaa oikein.





      
  • Rehellisesti sanottuna ei harmainta aavistustakaan mistä se ääni voi johtua. Voi p*#kele, enhän minä tiedäkään kaikkea ! :sleepy:

      
  • Pahoittelen kysymystäni.

    Koetin jo pehmentää edellä välihuomautustani.

    :cry:



    Lie parempi siirtyä juhannuksen viettoon ja jättää autotekniset ja muut tekniset pohdiskelut toviksi unholaan. :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit