Kuva uudesta Avensiksesta

18 kommenttia

http://www.autoblog.com/photos/paris-preview-toyota-avensis-iq-and-urban-cruiser-1/1006910/



Linkissä kolme kuvaa Pariisin autonäyttelyyn tulevista Toyotan uutuuksista. Ensimmäisessä esiintyy Avensis, tosin vain takakulmasta kuvattuna. Mitä mieltä olette? Tietysti vaikea sanoa yhdestä kuvasta..



Itse olen kyllä hieman pettynyt. Minusta kilpailijoista Accord, Insignia ja Kuutonen vetävät pidemmän korren tyylikkyydessä. Mondeo sentään häviää. Tosin keulan muotoilu näyttää sitten lopullisen totuuden, mutta jos siinä on häivääkään tuota Ruma-Aurista niin pahalta näyttää..



  
  • Samaa, mitä lähes kaikki muutkin esittelevät eli muotoilu on olevinaan coupemainen, vaikka sedan onkin. Toivottavasti farkku on parempi (kuten monilla on, esimerkiksi Insignian tapauksessa kuin aivan eri auto).

      
  • Anders-Simo:

    http://www.autoblog.com/photos/paris-preview-toyota-avensis-iq-and-urban-cruiser-1/1006910/

    Linkissä kolme kuvaa Pariisin autonäyttelyyn tulevista Toyotan uutuuksista. Ensimmäisessä esiintyy Avensis, tosin vain takakulmasta kuvattuna. Mitä mieltä olette? Tietysti vaikea sanoa yhdestä kuvasta..

    Itse olen kyllä hieman pettynyt. Minusta kilpailijoista Accord, Insignia ja Kuutonen vetävät pidemmän korren tyylikkyydessä. Mondeo sentään häviää. Tosin keulan muotoilu näyttää sitten lopullisen totuuden, mutta jos siinä on häivääkään tuota Ruma-Aurista niin pahalta näyttää..




    Taas hyvä esimerkki siitä, että muotoilu on tasan ja tarkkaan makuasia. Itse pidän Mondeota erittäin onnistuneena, toki myös nämä muut mainitut ovat hyviä esimerkkejä onnistuneesta muotoilusta. Toisin kuin esim. uusi Superb....se ei silmiä hivele, mutta ei se silti tarkoita, etteikö sillä voisi töitä tehdä ! :tongue:

      
  • Tyylikkäälle vaikuttaa. Toivottavasti keulassa olisi sukunäköä uuden Corollan kanssa, joka on mielestäni kaunis auto. Saas nähdä tuleeko uusia moottoreita. Ainakin diesel-automaattia on lupailtu. Veikkaan, että tulee olemaan menestys myynnissä ja luultavasti myös testeissä. Vanhamallihan on pärjännyt hyvin vielä elinkaarensa lopullakin.

      
  • Eipä hullumman näköinen,mutta ajo-ominaisuuksia eivät "japsit"osaa tehdä,kun testejä lukee ja myös itse olen "kaverin"autoa ajanut uraisilla talvikelillä ja alla oli -06 Avensis oma vanhenpi eurooppalainen on kuin "eri-planeetalta",ihannoikaa ken haluaa.Olihan lada myös aikanaan "paras"auto jos se mitataan myyntiluvuilla.mutta minuun ei kolahda.

      
  • "MBs are ugly now, so Toyota decided to copy Volvo for a change."



    Noin tuota kuvaa uudesta Avesta oli kommentoitu. Ja pitää kyllä paikkansa.

      
  • Tuohon on kuin Leka ! Muutoin kuin takapuskurista.



    Todella hieno. Lisäksi sillä pääsee eteenpäinkin harmitta.



    http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=514940&view=6&cache_missing=1



    http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=522600&view=30&cache_missing=1

      
  • andertz:



    Todella hieno. Lisäksi sillä pääsee eteenpäinkin harmitta.


    Oletko ennustaja kun ensikuvan perusteella jo tiedät ettei harmeja tule?

      
  • Kalle Kehveli



    Harmeja tulee, jos on tullakseen. Voi olla ettei harmeja ole lainkaan, vaikka tutkimukset osoittaisivat muuta (luotettavuuslistat). Lexuksen kohdalla tuo harmien todennäköisyys kai kuitenkin on pieni.

      
  • rs2300:

    Eipä hullumman näköinen,mutta ajo-ominaisuuksia eivät "japsit"osaa tehdä,kun testejä lukee ja myös itse olen "kaverin"autoa ajanut uraisilla talvikelillä ja alla oli -06 Avensis oma vanhenpi eurooppalainen on kuin "eri-planeetalta",ihannoikaa ken haluaa.Olihan lada myös aikanaan "paras"auto jos se mitataan myyntiluvuilla.mutta minuun ei kolahda.




    Älä yleistä, ei se valmistusmaata katso. Toyota ei ehkä osaa tehdä, mutta muut kyllä. Ja löytyy euroopastakin heikkoa osaamista tällä saralla. Kieltämättä, ei tuo uusi avensis kaksisen näköinen ainakaan takakulmasta ole vrt. eurooppalaisiin Insigniaan tai Mondeoon. Mazda 6 on myös ihan onnistunut.



      
  • Joku täällä oli näkevinään uudessa Avensiksessa Volvoa. Oli kuulemma Volvo kopioitu muodoissa. Voisitko kertoa vielä, mistä sen huomaa? Eiväthän Volvo ja Avensis muistuta toisiaan lainkaan! Onko tämä taas volvomiesten kostea päiväuni?? Onko Volvon tähti laskenut niin paljon, että nykyisin volvomiehet saavat kiksit jo siitä, että Volvot ( muka )muistuttavat riisipussia?



    Mahdollisesti kirjoittaja tarkoittaa Avessa olevaa pokkausta heti ikkunalinjan alla. Voi voi. Sellainenhan oli jo Ladassa 70-luvulla. Ei se ole mikään "Volvon patentoima juttu" vaan yleismaailmallinen muotoilupiirre, joka on nykyisin yleinen. Ihan noin tiedoksi.



    PS: miten muuten Avensis olisi voitu kopioida Volvosta kun Volvo on ruma mutta Avensis taas ei-ruma??

      
  • Vilkaisepa kuule tätä (paina siinä sitä rotatea....kuin kaksi marjaa...)



    http://www.volvocars.com/uk/All-Cars-MY09/Volvo-S40/gallery/exterior/Pages/default.aspx



    Että jos on volvo ruma niin sitten täytyy olla anjoviksenkin !!! :lol:



      
  • Höhh, eikös nuo kaikki uusmuotoillut autot ole JOSSAKIN määrin toisiaan muistuttavia? Ne on niitä muotijuttuja.



    Minulle tuli hakematta mieleen vaikkapa Mondeo ja jotakin C5:sta, Volvoista ennemminkin S80 (ks sama "rotate" ja riippumatta kokoluokasta huom)



    Jne. Kuka tämän nykytrendin sitten loi? Ja :warning: ollaan nähty auto VASTA yhdestä vinkkelistä, jollei jollakulla ole esittää lisää linkkejä.

    Ehkäpä ne erot sieltä sitten tulevat paremmin esille.

      
  • Tässä löyty kuukkelilla:

    http://www.worldcarfans.com/9080226.019/photo1/new-toyota-avensis-spy-photos--rendering

    Renderöity kuva sivusta. Honda ja Saab tulee mieleen, etulokasuojissa ajovalojen sijoitus muistuttaa montaa muuta. Sivuilla myös spyshotteja farmarista.

      
  • Joo onhan noi ihan ok yleensä ulkonäöitään, mutta muuta niissä ei sitten olekaan.

    Itsellä on ollut monta japsia ja ei enää tule moisia ainakaan minulle.

    Viimeisin oli maksalaatikko ja se riitti.

    Nyt ajelen eurooppalaisella.

      
  • Aika lailla yllätyksetön. Ei tuota komeaksi voi oikein sanoa, aika mitäänsanomaton. Se lienee tarkoituskin.

      
  • Onhan se totta että Avensis on tylsä blaa blaa blaa, mutta Lexushan se premium on eikö? Tämänkin asian jotkut bemistit ja audistit (vaikka itse kannatan kumpiakin) unohtavat. Ihmeellistä, että joidenkuiden mielestä Passat on autoista muodokkain, mutta Avensis onkin heti kuin kasa peltiä. Aika naurettavaa :lol: !En sano kuitenkaan sillä etteikö volski huono olisi. IQ onkin ihan eri maata sitten taas. Odotan mielenkiinnolla Urban Cruiseria ja sen hinnastoja ja mittoja ja moottoreita. Siinä olisi ihan passeli auto :smile: .

      
  • Nyt kun nuo avensiksen naamakuvat ovat tullet esille, niin hieman pettynut olin keulan muotoiluun, perän kuvat antoivat odottaa enemmän. Äkkiseltään katsonen naama näyttä samalta kuin ennen, mutta lamppuja on venytetty. Mutta tojotaimaisen onnistunut muotoilu. Pientä säätöä, ei mitään radikaalia, ovatkohan ottaneet mallia VW:stä ? (tarkoitan siinä huonossa mieless&#228:wink:. Mutta kuvista päätellen muotoilu onnistunut paremmin kuin monilla muilla, esim uusi suberb, uusi laguna.....

      
  • kysymys onko tuo hyvä vai huono asia kun on tehty auriksen venytetylle "pohjalevylle" kun asiasta on täällä väitelty

    paljonkin????

    täytyy odottaa että näkee luonnossa kun kuvissa ei näytä hyvältä

    jotenkin pyörä holvit eri paria

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit