Kolmen viikon korjaamoreissun jälkeen sain pyörän ajoon. Jarrulevyt jäi entiselleen, muuten uudet Shimanon komponentit. Jarruletkut meni ilmeisesti myös uusiksi. Ko. pyörässä letkut on viety rungon sisällä, joten pientä askartelua on riittänyt.
Jarrusatulan keskitin itse. Ei auttanut, jarruvivun vapaaliike oli edelleen todella pitkä ja tuntuma pehmoinen. Ilmaaminen ei onnistunut millään tempuilla, joten vein pyörän takaisin huoltoon. Siellä oltiin sitä mieltä, että ilmaaminen ei mitenkään …
Ensihuollossa oli vaihdettu takajarrupalat. Olivat olleet lasittuneet. Promaxin tilalle Shimanot. Eiköhän ne ammattilaiset pidä pyörän huoltotelineessä huollon ajan.
Ensihuollon jälkeen jarrusatula oli levyyn nähden keskittämättä. Satulassa oli to…
Itse asiassa jätin jo kysymyksen työnantajan byrokratian rattaisiin. Vastausta odotellaan...
Sopimuksen palveluntarjoajan kanssa ja pyörän tilauksen hoidin itse, toki työnantajan siunauksella.
Olen syntynyt epäonnisten tähtien alla. Autojen, m…
@Jorma L2 kirjoitti:
Bemarissa on vastaava, joku ideanikkari autotehtaalla saanut promillen kulutuksesta pois kun lataa akun vain 80% ja lataa sitten jarrutuksessa lisää eli regeneroi jarrutusenergian akkuun. Ainoa vain Suomen talvessa, että olis…
Nimimerkkini vaihtui mailiosoitteen vaihdon takia.
Mutta ongelma ei siis korjaantunut millään omilla tempuilla. Itsekseen alkoi taas kusti polkemaan. Ehkä joku windows päivitys korjasi ongelman?