Itsellä oli tuollainen i3:nen käytössä viime kevät talvena. Tähän nykyiseen ID3:seen verrattuna mielestäni voimalinja ja käytettävyys oli BMW:ssä askeleen edellä. Takamatkalla se oli ajettavuudessa maantiellä +90 kmh jälkeen. Tarkoituksena olisi hak…
No niin, kokemuksia alkutalvesta. Naapuri ABC:lle asennettu Kempowerin laturit 150kW ja hinta on 0,25 eur/kWh. Useamman kerran lataillut noin 10% -> 80-90%:iin. Paras lataus 57 kWh. Huipputehoa näyttää noin 70 kW parhaimmillaan. Työmatkan kulutu…
lainattu dasgroupin sivulta ;
ID.3 -mallin pikalatausteho on 50 kW-125 kW versiosta riippuen. Esimerkiksi keskimmäinen 58 kWh akku latautuu 35 minuutissa 5-80 % (latausteho DC 100 kW).
mikä malli teillä sitten on ?
On tuo 58kWh:n akull…
@M880 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mikä oli akun varaustaso?
Huomasithan että K-lataus muuttui taas kWh-pohjaiseksi?
Olisiko ollut 10-15% jäljellä, olen huomannut ja yrittänyt noita kWh-pohjaisia käyttää.
@NHB kirjoitti:
@Sähköautoilija kirjoitti:
Autona ID3 ja ajettuna 4kk aikana noin 7000 km, keskikulutus on 18,0 kWh/100 km. Katselin nettiautosta paljonko hinta on pudonnut vuodessa, -20 mallisia autoja oli myynnissä 34-36 keur ja j…
Autona ID3 ja ajettuna 4kk aikana noin 7000 km, keskikulutus on 18,0 kWh/100 km. Katselin nettiautosta paljonko hinta on pudonnut vuodessa, -20 mallisia autoja oli myynnissä 34-36 keur ja jos auton hinta silloin uutena oli noin 48 keur niin hinta pu…
Olen ajanut kahdella eri sähköautolla(BMW i3 ja VW ID3) nyt reilut 3kk (kausiauto) ja noin 6000 km. Työmatka on päivittäin 52 km, useita matkoja ajettu 100-200 km ja viimeisimpänä Rauma-Vaasa-S-joki-Rauma noin 600 km.
Kännykässä on kolme sovellusta…