Tottakai lämmitys maksaa, mutta mielestäni parhaita tapoja ruostuttaa auto on pitää sitä haaleassa autotallissa. Talvella lumi kyllä sulaa auton päältä muttei ikinä kuivaa.
Ei se nelivedon kielto liity nopeuteen. On jo olemassa nelivetoisille omat sarjat kuten N-ryhmä. Muistatteko kun muutamia vuosia sitten citikka ajoi asvaltti ralleissa etuvetoisilla kit-car:lla aivan nelivetoisten tahtiin ja taisi jopa voittaa jonku…
Dieselmoottorin kokonais hyötysuhde on parempi. Korkea puristussuhde kuumentaa moottorissa olevan ilman kuumemmaksi kun bensiini moottorissa on mahdollista, tästä johtuen polttoaine palaa paremmin/täydellisemmin.
Bensakoneessa itse syttyminen rajoi…
En muista näin yhtäkkiä lukuja, mutta olisiko ollut turbossa n. 200 hevosvoimaa vakiona. Voin muistaa väärinkin.
[Simo73 muokkasi tätä viestiä 28.05.2004 klo 12:40]
Laskekaa mitä laskette, mutta sukulaisella oli kaivinkone (bobcat) töissä mökkityömalla vuonna 2000 n. 200 mk/h. Eli kone ja mies, eli on tuo kenen ekonomin tahansa laskemana sika hintaista!!!