Saabin hinta ei ainakaan autoa paranna, 53 tuhatta, kun TrailBlazer SS (395hv) maksaa saman verran. Tekniikaltaan ja varusteiltaan autot tuskin paljon eroavat (Chevyssä tosin isompi kone). Monille ihmisille Chevy edustaa enemmän premiumia kuin Saab.…
Tuo uusi Camaro todellakin on upea, ja katsokaa hintaa: luvattiin, että perusmalli pienemmälle V8:lla alle 20k dollaria (voisi olla esim. 5,3 320hv), Suomessa ehkä 40k euroa. Jos olisi noin paljon rahaa autoon tarkoitus laittaa, olisi valinta selvä.…
Turha peli tuntuu olevan, Saabin tai Opelin saa halvemmalla ja ominaisuudet samat. Laatuvaikutelma kyllä on aika hyvä, näyttää selvästi paremmalta kuin Audissa (nykyiset muovi-Audit ei ainakaan minun mielestä näytä miltään vrt. esim. BMW). Audiin ai…
Tuulilasin maasturivertailussa (4/06) oli aika kriittinen sävy, mutta pitää muistaa, että nuo autot ovat vielä järkiluokkaa. Edellisellä sivulla ollut GL-Mersu tuskin on sitä, vaikkei sen ekologisuudesta (tai sen puutteesta) ollut pienintäkään maini…
Lainaus:05.03.2006 klo 16:48 Major kirjoitti
Jenkki on tehty jenkkien makuun eli ajettavaksi suoraan ja kääntymään rauhallisesti 90 astetta risteyksessä. Ja kun autossa rapakon tuolla puolella vietetään paljon enemmän aikaa kuin meillä, niin mukavu…
Eikös Audin kojelaudat ole kuuluisia mouvisuudestaan? Itse olen nähnyt Caddyn kojelaudan (kuvissa tosin) eikä siinä kyllä Audista juuri ole piirteitä. Runsas jalopuun käyttö viittaa enemmän Jaguariin tai Astoniin, muotoilu (pyöreys ja linjat yleensä…
Keskeytän mehukkaan inttämisväittelyn, mutta:
todistakaa MATEMAATTISESTI että rivikuutonen/veekuutonen on vääntävämpi alakierroksilla. Ei mitään vääntökäyriä tai mutu-tietoa vaan aito matemaattinen todistus (statiikka on hyvä apuväline). Tämän jälke…
Ottamatta sen kummemmin kantaa mersun koneisiin niin sanoisin, että kyllä näyttää toyotan koneetkin kohtuu hyvin kestävän.
Itsellä makaa tuolla parkkisella ehkä pohjolan rumin -87 dx diesel ml. 577000km ja ilman koneremonttia. Koppa siitä tosiaan t…