Tiettävästi tuon muutoksen myötä myös EGR -venttiilit tuppaavat tukkeutumaan / hajoamaan ennenaikaisesti (kirjoitinkin tästä tuonne toiseen ketjuun) - maahantuoja on tällaisesta ongelmasta tietoinen ja maksaa korjauksen.
Asiasta tuskin vielä aiko…
Milloin mahtaa muuten tuo "korjattujen" volkkareiden hajoaminen nousta otsikoihin? llmeisesti kasvavissa määrin tukkeutuvat näistä nyt korjauksen jäljiltä EGR:t ja venttiilit - tuhansien eurojen korjaus joka toistaiseksi merkkiliikkeissä menee vähin…
Kommenttien sensurointia on tapahtunut varsin mielivaltaisesti aiemminkin - ilmeisesti sitten yksittäisen toimitushenkilön toimesta, mikäli tästä ei ole laajempaa tietoa Tekniikan Maailmassa.
Yritin aiheesta kirjoittaa aiemminkin keskusteluosioon,…
Valitettavasti näyttää siltä, että Tekniikan Maailma herää kommentoimaan vain silloin kun se on julkisuuskuvan kiillottamiseksi välttämätöntä.
Harmi sinänsä, minäkin odotin luvattuja parannuksia sivustolle lähes puolitoista vuotta, mutta muutamaa…
Ajattelija, ai sinusta on säälittävää katkeruutta kiinnittää huomiota siihen, että palstalta sensuroidaan kommentteja mielivaltaisesti?
Mikä olikaan toimenkuvasi toimituksessa?
Tekniikan Maailma ei luota "omiin" testeihinsä tai niiden tuloksiin, saati tulosten vertailukelpoisuuteen.
Tämähän kertoo myös, että toisaalta Tekniikan Maailman mainostamat jälkitestaukset ylipäänsä ovat yhtä tyhjän kanssa, kun Test Worldia on t…
Tuo on muuten valitettavaa miten nykyään huolloissa osaamattomuus muuttuu ominaisuuksiksi. Jos ei syytä johonkin löydetä tai tiedetä, todetaan että se on ominaisuus.
Vastaava kävi Hyundain vakionopeussäätimessä - se kun monesti ei jää päälle kertap…
Aloittaja ei tosiaankaan juurikaan vaivautunut perustelemaan sitä miksi hänen mielestään tuo väite on täyttä paskaa. Omalta osaltani taas tuo ISG:n toiminnan havainnointi perustuu 65tkm empiiriseen kokemukseen aiheesta - oleellista tässä lienevät nu…
Mahtaakohan Tekniikan Maailmalta olla taas tulossa uutta vertailua autokorjaamoista - tuoreessa lehdessä kun oli aika vaaleanpunaisten lasien läpi maalailtu juttu näiden ketjukorjaamoiden mahdollisuuksista tai kiinnostuksesta liikemerkkinsä alla toi…
nikkra, huomannet että aiemmilla kirjoittajilla kummallakaan ei ollut Kian ohjekirjaa tarjolla - itse tosin en ainakaan nyt ihan saanut kiinni mikä teksti oli mielestäsi raskasta?
Hyundaissa systeemi tunnetaan ISG:n nimellä, ja sen toiminta on kyllä hyvin, hyvin satunnaista. Merkkihuolto selitti että siinä on kymmeniä parametreja joiden pitää olla kohdallaan jotta järjestelmä toimisi - tuntuma jäi että kuun ja tähtien asennos…
Aika pyöreillä selityksillähän asiasta yritetään nyt päästä irti - kovasti kirjoitetaan vain tulevasta ja tuoreimmasta testistä ja "unohdetaan" kokonaan noiden aiempien osalta tarkempi selvitys.
Ja erityisesti se kenen edun mukaista on toimia kut…
Kumppani, eikös tuossa vähän ole Nokian renkaat ja "Nokian renkaat" vastakkain.
Toimitusjohtaja Heiskasen mukaan Triangle IceLink on suunniteltu alusta loppuun Tampereen seudulla.
Rengasyrityksen epäillään varastaneen Nokian Renkaiden yrityss…
Taulukkosivulla ilmoitetaan huoltokuluiksi 1,75€/100km, joten tekstin virhe taitaa mennä TM:n perusongelman eli kirjoitustaidottomien toimittelijoiden ja puuttuvan oikoluvun piikkiin..
Ps. Yrittäessäni kirjoittaa tätä tilaajatunnuksellani, kertoi…
Tämä on tosin kerrottu jo niin moneen kertaan, että mikäli lukutaitoa on yhtään ja on ollut mahdollisuus lukea esimerkiksi Helsingin Sanomia, Kauppalehteä ym. yleismediaa, tämä on varmasti tullut jo selväksi. Useimmat renkaat on ostettu kaupasta, mu…
Turha tässä lienee spekuloida tai olettaa sitä mistä mikäkin rengas on hankittu - Tekniikan Maailman tehtävä on kertoa se lukijoille. Muu väittely ja inttäminen on jotakuinkin yhtä hyödyllistä kuin maailmantalouden korjaaminen syömällä keltaista lun…
Hybrid, kuten aiemmassa on todettu, Honkanen on kertonut että näitä kontrollitestejä "pyritään" tekemään ja renkaat "pyritään" hankimaan kaupasta, mutta sitä tietoa meille ei ole kerrottu onko näin tehty - onko näitä kontrollitestejä suoritettu ja j…
Ei kai lehdellä ole syytä kieltäytyä ilmoitusten julkaisemisesta sentään, mutta toki syö sitä vähäistäkin uskottavuutta VAG:n tapauksessa tuo päästö- ja kulutusmittauksien, joista jälkimmäiset olivat aiemmin vakiotavaraa, osoittautuminen ylivoimaise…
TM:n ja Otavamedian "avoimen" linjan tuntien meille käyttäjille näistä ongelmista tai niiden korjauksesta ei ole sopivaa ilmoittaa mitään.
Menneisyyden jämähtäneet käytännöt näyttävät olevan Esterinportissa vallalla.
Kumppani, minulla palsta toimii juuri noin ihan joka päivä tilaajatunnuksellani - viestin lähetys näyttää toimivan normaalisti, mutta viesti ei ikinä tule mihinkään näkyviin. Eli ilmeisesti se ei myöskään tallennu. Uudestaan lähetettäessä ei myöskää…
Ylen jutussa ( http://yle.fi/uutiset/tekniikan_maailma_rengashuijauksista_seisomme_rengastestiemme_takana/8703195 ) päätoimittelija / toimituspäällikkö Velimatti Honkanen kertoo näistä pyrkimyksistä
Tekniikan Maailman toimituspäällikkön Velimatti…
TM ei ole kertonut tämän talven testien suoritustavasta tai renkaiden hankinnasta mitään. TM on kyllä antanut ymmärtää, että renkaat mahdollisuuksien mukaan hankitaan kaupasta testauksen suorittavan alihankkijan toimesta, ja että valmistajalta saadu…
Kun ADAC-testitalo osti Nokian Renkaiden tuotteen suoraan kaupan hyllyltä, suomalaisvalmistaja sijoittui testeissä keskikastiin. Siksi Nokian Renkaat tekee parhaansa, että se toimittaa modifioidut ja parannellut tuotteet omista varastoistaan.
htt…
Suomessa voi tehdä vilppiä vain kerran, se ei unohdu.
Havaintojen mukaan kansan muisti ei kestä neljää vuotta - samat huijarit ja huijaripuolueet eduskuntaankin äänestetään aina uudelleen, vaikka miten lupauksensa pettävät.
Auto- ja rengastestejä sisältävistä lehdistä voi myös yleensä lukea vähintäänkin voittajamerkin mainoksia aukeamakaupalla - vaikka hyvää ei suoraan testistä olisi maksettukaan, ei lehti niitä mainoksia voittajille ihan vain palkitsemisen ilosta pain…