Hienoa että tuli selväksi ettei sinun kirjoituksia kannata lukea kuin komiikka-arvon vuoksi.
No, vastataan nyt vaikka ylilapsellinen juttu onkin:
Miksi ihmeessä joku haluaisi jonkun virityspajan epäluotettavan, huoltoväleiltään koomisen mootto…
Tässä käytännön esimerkki joka pitäisi olla selkeä jopa autoilun asiantuntijoille, joihin itse en kuulu. Otetaan maailmalla hyväksi tunnustettu moottori, vaikka Ferrari 430:n konehuoneesta. Perusversiona siinä on hevosia 488 ja vääntöä 465Nm, virite…
no kumpi oli parempi? yhtä tehokas vapari vai turbo, otetaan esimerkiksi vaikka juuri Saabi ja BMW, yksi asia on myös se mihin koneeseen se turbo on pultattu kiinni jos se on alunperinkin huono ei se siitä paljon parane,,,
Jos olisit lukenut …
Keskustelun peruskysymys lienee ollut turbon ja vapaastihengittävän paremmuus. Asia on todella yksinkertainen ja ihmettelen suursti keskustelun määrää sen ympärillä. Moottorin koolla ei ole mitään merkitystä, otetaan vaikka 2 litranen tai 6,7 litran…
Jos joku oikeasti on näistä autoista valitsemassa, ottaa hän Saabista business version, kuten Audi, BMW ja Jaguar ovat, hintaan 35900, siihen voikin sitten kasailla muita varusteita runsaasti että päästään samaan hinnallisesti esim. Audin 45530 ka…
Mikäli lukee tutkimuksen, niin huomaa että kaikki sijoille 1-32 päätyneet autot ovat asteikolla hyvä - erinomainen. Tällaiset autojen omistajille tehdyt tyytyväisyyskyselyt ovat täysin turhia koska yleensä auton kuin auton hankkinut käyttäjä on sitä…
Premium Climate paketissa on Quick Heat, joka lämmittää auton normaaliversiota nopeammin.
Kyse on vain siitä mitä Opeliin olisi saatu samalla rahalla mikä oli Skodaan laitettu. Yleensähän autoa hankittaessa puntaroidaan juuri sitä mitä tietyllä r…
En toki ole automyyjä, ja autohankintaa tehdessä hoidan testaamiset itse. Kyse on juuri siitä että jos kerta testataan näin laajasti niin miksi ei vaivauduta valitsemaan testattavia autoja tasapuolisesti.
Toki näitä painotuksia voi ja pitääkin tehdä. Mielestäni ongelma on kuitenkin siinä, että tuloksia käytetään sumeilematta markkinoinnissa, ja vielä surulisemmaksi asian tekee se että TM menee luovuttamaan vuoden talviauto palkinnon Skodalle kansainv…
Jälleen kerran oli valittu autot siten että Skoda oli kalliimpi malliversio ja Opel halvin perusmalli. Tällä tietoisella valinnalla annettiin jo lähtökohtaisesti Skodalle etumatkaa pahimpaan kilpailijaan nähden. Samaan hintaan kuin mitä Skoda maksoi…