@Quu kirjoitti:
On niin kova juttu Ilta-Sanomissa, että olen tyytyväinen ettei meillä ole ollut kuin yksi bmw työsuhdeauto, tosin sekin harmittaa näin jälkikäteenkin.
No minulla ollut useampi BMW, ei ole koskaan ollut jarrujen suhteen str…
@M880 kirjoitti:
@Lukija36529 kirjoitti:
@Matti962 kirjoitti:
Luin TM:n artikkelin otsikon aiheesta ja kommentoin seuraavaa.
Artikkelissa esitetty auton käyttötarkoitus ei ole paras mahdollinen lataushybri…
@Matti962 kirjoitti:
Luin TM:n artikkelin otsikon aiheesta ja kommentoin seuraavaa.
Artikkelissa esitetty auton käyttötarkoitus ei ole paras mahdollinen lataushybridille pitkien päivittäisten ajojen johdosta.
Sain uuden MB C300e:n tammikuus…
Kävin juuri toistamiseen jo ajamassa i4M50:a, ajoin lähes 300km, jossa 30km kaupunkiajoa, 100km motaria (105km/h) ja loput maantieajoa 80-105 km/h. Keskikulutus oli ajotietokoneen mukaan 18 kWh/100km. Eli kyllä sillä pääsee varmaan kesällä lähes 500…
@Jorma L2 kirjoitti:
Minulle jäi tuo hinnoittelu vähän epäselväksi.
Jutun alussa kerrotaan:
"Koeajoon valikoitui kaksikosta tehokkaampi, eli BMW i4 M50. Autossa on 400 kilowatin teho ja neliveto. WLTP-toimintamatka on 513 kilometriä ja hin…