@Lukija31722 kirjoitti:
Kun aloitin autoiluni, päivisin hyvässä säässä ei tarvinnut pitää mitään valoja päällä, eikä näkyminen ollut millään tavalla ongelma.
Näihän se oli. Sitten ajat muuttuivat. Vielä 2000-luvun alussa autoillessani oma…
Volvon ohjekirjan mukaan latauskaapeli kytketään ensin latauslaitteeseen ja sitten autoon. K-latauksen ohjeen mukaan kaapeli kytketään ensin autoon ja sitten latauslaitteeseen, siis päinvastaisessa järjestyksessä.
Onko tässä kysymys Volvon/K-lata…
@tracktest kirjoitti:
Kommentteja lukiessa tulee mieleen hupaisa ajatus siitä tehdäänkö testejä selvin päin vai umpihumalassa. "Miinus tulee siitä, ettei latausjohdolle ole selkeää säilytystilaa".
Loppuarvostelussa:"..ja latausjohdolle on asia…
Kuvatekstissä Volvosta maininta "Miinus tulee siitä, ettei latausjohdolle ole selkeää säilytystilaa".
Loppuarvostelussa taas:"..ja latausjohdolle on asianmukainen säilytystila".
Ilmeisesti asianmukainen ei ole selkeä?
TM voisi nyt verrata kulutuksia 95E10 vs. 98E. Etanolipitoisuus pitää tietysti ensin vakioida kokeessa käytettävässä bensiinissä. Näin saataisiin selville, millä hintaerolla kannattaa käyttää 98E:tä, vaikka 95E10 kävisikin moottoriin.
Kulutukse…
Lainaus:20.04.2006 klo 21:18 p128194 kirjoitti
Näin on täälläkin, uusi 2.0 bensakone lämpiää normaalilämmön alarajalle 3-4 km ajon jälkeen, vanhalla (bensavehje myös) piti ajaa lähes tuplasti, varsinkin pakkasilla oli hidas lämpiämään.
Näin s…
Lainaus:08.04.2006 klo 09:28 EsaZX12R kirjoitti
Lainaus:07.04.2006 klo 19:27 hsm kirjoitti
Meillä on uusi Volvo S40 T5 ja vanha 850T (siis matalapaineturbo).
Pitkin talvea olen kiinnittänyt huomiota siihen, että S40:n kone vaatii lämmitäkseen norm…
Voi sen vaihtaa useamminkin, syksyllä ja keväällä.
Minulla oli Lancia Thema, joka oli varsin hidas lämpiämään. Termari aukesi jossain 80 asteessa. Huollossa antoivat 90 asteessa aukeavan, mikä paransi lämpiämistä oleellisesti. Termari oli hyvin es…