740 GLE: "Se on sitten eri juttu, että suurin osa kuljettajien improvisoimista poikkeuksista ei ole TLL 3 § nojalla perusteltavissa. Tämä koskee ihan varmasti myös minua."
740 GLE: "Minä en näe tilannettä yhtä ehdottomana, koska jossain tilanteissa eri pykälät ovat suorastaan ristiriidassa joko keskenään tai TLL 3 § "ei saa ajaa kolaria" -vaatimuksen kan…
On kyllä perin juurin harmillista, että mekaaniselta laadultaan japanilaisia paremmat Mersu ja Audi ovat ruosteessa 4-5 vuotta vanhoina ViBilÄgaren mukaan (sama lehti, johon toimittaja Kuurio viittaa…
TeeCee: "Olet esimerkiksi ihmetellyt miksi nopeuksia valvotaan niin innokkaasti ja olet kaivannut sen sijaan valvonnan ja rangaistusten kohdistamista rikkeisiin, jotka aiheuttavat eniten vakavia…
Äkkiseltään tulee mieleen että tämä systeemi on helppo huijattava. Ei vaatine kovin kummoista ajattelua saada seuranta pois päältä esim. Rovaniemen reissun ajaksi. Auton akkuhan voi olla "tyhjä&…
740 GLE: "P.P.S. Anteeksi, jos erehdyin halveksimaan lakia oikeasti noudattavia. Tarkoitukseni oli halveksia huonoja lakeja ja niitä omasta mielestään lakia noudattavia, jotka todellisuudessa aj…
740 GLE: "Mistä mittarista sinä otat ilman harjoittelua sopivan määrän metrejä vaikkapa TLL 10 vaatimukseen "ettei päälleajon vaaraa ole"? Huomaathan, että harjoittelulla on kaksi vaik…
740 GLE: "Luulin jo vuosikymmeniä sitten ajavani lain mukaan, kun sakkoja ei ollut 10 vuoteen. Minun piti ensin tajuta erehdysten merkitys ja sen jälkeen en voinut sulkea itseänikään pois erehty…
740 GLE: Meidän sakoitta ajavienkin kesken on erilaisia ajotapoja, joista meillä on omat arviomme. Sinä arvioit, että et tee tahallasi virheitä (korjaa, jos käsitin väärin?).