Samaa sarjaa verkostomarkkinointikusetusten kanssa. Aina kuitenkin löytyy jostain niitä, jotka uskovat kosmisen energian vievän autoa eteenpäin ja rahan syntyvän tyhjästä.
Legendaarinen Super Eko SäästöMussukka on saanut vahvan, modernin kilpailijan!
*) Super Eko SäästöMussukka oli Tekniikan Maailman tai Tuulilasin - ehkä noin 15-20 vuotta sitten - testaama polttoaineensäästöihmelaite, joka kaikessa mutkaisuudessaan koostui kaasupolkimen alle sijoitettavasta tukevahkosta vaahtomuovinpalasta.
Itse ihmettelin tuossa artikkelissa lähinnä sitä, että siitä puuttuu yksi aika oleellinen tieto, eli tuotteen hinta. Tietäisi vaan että paljonko menee hyväuskoisilta hukkaan....
*) Super Eko SäästöMussukka oli Tekniikan Maailman tai Tuulilasin - ehkä noin 15-20 vuotta sitten - testaama polttoaineensäästöihmelaite, joka kaikessa mutkaisuudessaan koostui kaasupolkimen alle sijoitettavasta tukevahkosta vaahtomuovinpalasta.
Hyvä idea olisi progressiivisempi jousi kaasupolkimeen. Olisi kevyt painaa vähän, mutta syvemmälle runtatessa epämiellyttävän raskas.
Haittapuolena markkinoinnissa että jousi olisi automallikohtainen eikä asennus onnistuisi peukalo keskellä kämmentä. Mutta toimii paremmin kuin yksikään magnofuel
*) Super Eko SäästöMussukka oli Tekniikan Maailman tai Tuulilasin - ehkä noin 15-20 vuotta sitten - testaama polttoaineensäästöihmelaite, joka kaikessa mutkaisuudessaan koostui kaasupolkimen alle sijoitettavasta tukevahkosta vaahtomuovinpalasta.
Hyvä idea olisi progressiivisempi jousi kaasupolkimeen. Olisi kevyt painaa vähän, mutta syvemmälle runtatessa epämiellyttävän raskas.
Haittapuolena markkinoinnissa että jousi olisi automallikohtainen eikä asennus onnistuisi peukalo keskellä kämmentä. Mutta toimii paremmin kuin yksikään magnofuel
Tuo säästömussukkahan taitaa olla ainoa laite, jonka on todettu toimivan. TM sen joskus testasi.
Erääseen autooni tein jousivirityksen (ei kuitenkaan progressiivinen, kun ei sellaista sattunut pöytälaatikossa olemaan). En edes yrittänyt selvittää, paljonko se vaikutti kulutukseen, mutta kevyestä kaasupolkimesta tuli hiukan miellyttävämpi, kun vastetta tuli lisää. Ehkä siinä kulutuskin putosi hiukan.
Jotta tuostakin humpuukista voisi puhua säästävänä, se pitäisi testata nimenomaan laboratorio-olosuhteissa, jolloin kaikki häiriötekijät saataisiin eliminoitua. Ja sen lopputuloksen varmasti itse kukin tietää....
Kas kun ei an*stappi....
Lasken tämän samaan sarjaan kuin kuponkiuutisten laihduttavat pohjalliset ja ihmepillerit tyyliin "laihduin tämän tuotteen avulla puolessa vuodessa 50 kiloa muuttamatta elämäntapojani millään tavalla". Ja sitten maininta jostain kuuluisasta tohtorista jota ei ole olemassakaan.
Ihmisten kannattaisi miettiä hieman sitä, että jos jotain aivan ihmeellistä ja ratkaisevaa olisi keksitty, myytäisiinkö sitä jollain helvetin mainoskanavalla ja roskasaitilla, vai olisiko se kenties ihan virallisia kanavia pitkin kaupan....
Mutta niin kauan kuin on tyhmiä ihmisiä, on myös viisaita kauppamiehiä !
Missähän teoriassa?Saman teorian mukaan käy tankkaus nopeammin kun hieroo voimakkaasti täyttöletkua tankkauksen aikana ja tankki tulee täydemmäksi.Ei ole tyhmää myydä kalliisti,tyhmää on maksaa paljon.
Samaa sarjaa verkostomarkkinointikusetusten kanssa. Aina kuitenkin löytyy jostain niitä, jotka uskovat kosmisen energian vievän autoa eteenpäin ja rahan syntyvän tyhjästä.
Todella vakuuttava tuote!
Legendaarinen Super Eko SäästöMussukka on saanut vahvan, modernin kilpailijan!
*) Super Eko SäästöMussukka oli Tekniikan Maailman tai Tuulilasin - ehkä noin 15-20 vuotta sitten - testaama polttoaineensäästöihmelaite, joka kaikessa mutkaisuudessaan koostui kaasupolkimen alle sijoitettavasta tukevahkosta vaahtomuovinpalasta.
Noin voi käydä kun toimittaja erehtyy tekemään humbuukimainoksista uutisia,,, aika noloa.
+-0.5L menee helposti jo mittausvirheen ja olosuhteiden piikkiin.
Itse ihmettelin tuossa artikkelissa lähinnä sitä, että siitä puuttuu yksi aika oleellinen tieto, eli tuotteen hinta. Tietäisi vaan että paljonko menee hyväuskoisilta hukkaan....
Engineeri:
Hyvä idea olisi progressiivisempi jousi kaasupolkimeen. Olisi kevyt painaa vähän, mutta syvemmälle runtatessa epämiellyttävän raskas.
Haittapuolena markkinoinnissa että jousi olisi automallikohtainen eikä asennus onnistuisi peukalo keskellä kämmentä. Mutta toimii paremmin kuin yksikään magnofuel
Olis vaan vielä laittanut pari magneettia pensaletkun viereen niin olis varmaan joutunut parin kilometrin välein imemään tankista pensaa pois.
drive:
Tuo säästömussukkahan taitaa olla ainoa laite, jonka on todettu toimivan. TM sen joskus testasi.
Erääseen autooni tein jousivirityksen (ei kuitenkaan progressiivinen, kun ei sellaista sattunut pöytälaatikossa olemaan). En edes yrittänyt selvittää, paljonko se vaikutti kulutukseen, mutta kevyestä kaasupolkimesta tuli hiukan miellyttävämpi, kun vastetta tuli lisää. Ehkä siinä kulutuskin putosi hiukan.
Jotta tuostakin humpuukista voisi puhua säästävänä, se pitäisi testata nimenomaan laboratorio-olosuhteissa, jolloin kaikki häiriötekijät saataisiin eliminoitua. Ja sen lopputuloksen varmasti itse kukin tietää....
Kas kun ei an*stappi....
Lasken tämän samaan sarjaan kuin kuponkiuutisten laihduttavat pohjalliset ja ihmepillerit tyyliin "laihduin tämän tuotteen avulla puolessa vuodessa 50 kiloa muuttamatta elämäntapojani millään tavalla". Ja sitten maininta jostain kuuluisasta tohtorista jota ei ole olemassakaan.
Ihmisten kannattaisi miettiä hieman sitä, että jos jotain aivan ihmeellistä ja ratkaisevaa olisi keksitty, myytäisiinkö sitä jollain helvetin mainoskanavalla ja roskasaitilla, vai olisiko se kenties ihan virallisia kanavia pitkin kaupan....
Mutta niin kauan kuin on tyhmiä ihmisiä, on myös viisaita kauppamiehiä !
Teoriassa voisi toimia, siis jonkin kappaleen "kentän" vaikutus polttoaineen "rakenteeseen/aktiivisuuteen", mutta tuota en kokeilematta usko!
:laugh
Missähän teoriassa?Saman teorian mukaan käy tankkaus nopeammin kun hieroo voimakkaasti täyttöletkua tankkauksen aikana ja tankki tulee täydemmäksi.Ei ole tyhmää myydä kalliisti,tyhmää on maksaa paljon.
On kokemusta.
Kaikki suuret keksinnöt on aluksi olleet teoriaa mutta nykyään käytössä?
Siksi "teoriassa" voi onnistua?
drive:
Niin ajatteli JSN:kin:
http://www.iltalehti.fi/autot/2009110910568173_au.shtml
Miten liene Subarun uusi mainos, jossa auton luvataan olevan "kelien yläpuolella". Liikenneturvallisuuden kannalta aika kyseenalainen väite.
AkiK:
Oiskohan varustettu talvella kitkoilla?
(Kitkoilla "liitelee huonon kelin yläpuolella"!)