Maasturi madalletulla alustalla ?

17 kommenttia

Kertokaapas minulle mikä saa ihmiset ostamaan ison maasturin (esim. Touareg, Q7, Cayenne, ML) ja laittamaan siihen alustan madallussarjan sekä 22" tuumaiset vanteet ?



Bling bling ? :sunglasses:



Minusta tuo on älyttömyyden huippu. Hienot autot ja ominaisuudet pilataan...

  
  • Erikoisuuden tavoittelu? Ei kai noilla muutenkaan maastossa ajeta, joten ehkä se on parempi matalana.... :grin:



    image



    image

      
  • Tyhmiä riittää joka lähtöön:



    image



    image

      
  • No ei kai nyt kukaan tosissaan ole luullut että noita em. autoja ostetaan MAASTOAJOON ? HALOO !!!! :lol: :lol:

      
  • No jos idiootti sattuu hankkimaan möhköfantin niin onhan se parempi, että se on varustettu samoin kuin muutkin tuunatut teini-korollat ja -biimerit. Ilman madallettua sporttialustaahan se saattaisi mennä kyljelleen korttelirallissa :lol:

      
  • Suurin osa näistä autoista ostetaan vain kertomaan omistajan varallisuudesta ja tekemään naapurit kateelliseksi, joten onhan se luonnollista että auto joka ostetaan vain sen näyttävyyden takia, varustellaan myös näyttävillä vanteilla.

      
  • Eli ihan suomeksi sanottuna M_NANJATKEITA, ei mitään muuta. :smirk:

      
  • URABUS:

    Kertokaapas minulle mikä saa ihmiset






    ulkonäön viilaamistahan ja tuningia tuo puhtaasti on.



    Mitä sillä on väliä jos kohde on maasturi?

      
  • Eipä nuo viestin aloittajan mainitsemat autot mitään maastureita ole.



    Sen sijaan madallettu G-sarjan mersu on idioottimaisinta mitä olen nähnyt. Eikö Petos maastrin funktio ole kulkea maastossa? Jos sitä madalletaan, tapetaan koko auton tarkoitus.

      
  • simppa:

    Eikö Petos maastrin funktio ole kulkea maastossa? Jos sitä madalletaan, tapetaan koko auton tarkoitus.






    Kyllä kyllä, en minäkään näistä pidä, puolestani saisi laittaa verolle mokomat möhköt. Ymmärrän kuitenkin näitä tuunaajia.



    Ja Eikai nyt kukaan ole ajamassa jollain Q seiskalla jossain risukossa muutenkaan.



    Ihan normaali henkilöautojakin jos madalletaan huolella ja pannaan etupuskuriksi mallia ''lumiaura'', tulee jo esim- hidastetöyssyistä ajo normaalissa liikenneympäristössä hankalaksi.



    Kuten sanoin, se on tuningia, ja se on oma lajinsa: ulkonäön kikkailua ja autonäyttelyitä, vailla käytännöllisyyden hiventäkään, ja maasturi ei tee poikkeusta.



    Enpä noita muista juuri näkeneeni liikenteessä. Toki joku kahjo aina jossain on joka näin tekee ja kuvat postaa nettiin, mutta taitaa olla aika harvassa tyypit jotka maasturinsa blingbligittää?

      
  • Ammattilainen:

    Eli ihan suomeksi sanottuna M_NANJATKEITA, ei mitään muuta. :smirk:




    Eikös munanjatke kirjoiteta suomeksi ihan rehellisesti MUNANJATKE eikä mikään ..kihihii.. p-ppelinekstensio? :smile:

      
  • Jokainen ajakoot millä haluaa. Siltikään päähäni ei mahdu, miksi G-sarjan mersua pitää madaltaa. Tuohan on idiotismin huippu. G on oikea maasturi, vieläpä varsin työkalumainen sellainen. Q7 ei mielestäni ole mikään oikea maasturi.



    Sama asia jos joku reikäpää madaltaisi vaikkapa Defenderiä.

      
  • No ei niitä mielestäni pitäisi madaltaa. Miksi ostaa sellainen auto madallettavaksi. Turhaan kuljettaa mukana kaikkea alennusvaihteistoa, lukkoja, nelivetoa ja järeää alustaa? No samakai tuo, omapahan on asiansa, mutta itse en siinä järkeä näe. Toisaalta, onko monessa muussakaan asiassa mitään järkeä.

      
  • Täysin samaa mieltä petoksen kanssa.

      
  • Kyllä kai kaikkein halutuin G-Mersu on kulttiautoksi esim. Jenkeissä noussut G 55 AMG, jossa jousitus on jo tehtaalla madallettu

      
  • Hullunkurinen yhdistelmä. Kuin traktori slickseillä tai korkokengät verryttelypuvun kanssa.

      
  • Maasturi madallussarjalla - miksei. Istutaan korkeammalla -> näkee liikenteen yli, normaaliautoa korkeampi maavara -> mökille saakka ei ole asvaltoitua tietä, keväällä kelirikkoa ja talvella voi olla auraamatonta. Vetokyky Touareg, X5 korotetulla vetopainolla, Q7, ML tms 3500 kg eli mahdollistaa auto- tai hevostrailerin vedon.



    Madallussarjalla saadaan ajokäytöstä dynaamisemmaksi edellämainituttujen etujen kärsimättä. Eikä unohtaa sovi ulkonäkö seikkojakaan (oman auton yksilöinti). Bemun X5 ja X6 malleista on juuri julkaistu M versiot...

      
  • juster:

    Kyllä kai kaikkein halutuin G-Mersu on kulttiautoksi esim. Jenkeissä noussut G 55 AMG, jossa jousitus on jo tehtaalla madallettu




    Henkilökohtainen mielipiteeni on, että tuo on varmaan idioottimaisin auto jota tehdään.



    Otetaan ensin alustaltaan täysin työkalumainen maasturi, madalletaan se pilalle ja asennetaan keulalle vielä valtava moottori. Mitä on saavutettu? Ei löydy minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia, eikä sen puoleen maasto-ominaisuuksiakaan. Suoralla varmaan kulkee.



    Kas kun eivät rupea Defenderiä tekemään sillä 5-litraisella ahdetulla kasilla. Defender SV8 voisi olla oiva tuote pistämään tuolle kampoihin. Saataisiinpa sitten kaksi "urheilumaasturia" jäykillä akseleilla ja matalalla maavaralla.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit