mersu ja chrysler olivat samaa konsernia 98-07sen jälkeen mersun osuus oli 20% en muista ehtikö myydä loppuosuutta pois ennen viime kesän ns."konkurssijärjestelyä"
Voi olla, aika rajusti on vääntöä rukattu, melkein 200Nm Mersun omasta uusimmasta 2,2 litraisesta. Mutta kyllä nuo varmasti asiansa ajavat, eivätkä sinäänsä ole yhtään huonoja.
Tuskinpa noissa Chryslerille myytävissä koneissa tuplaturboa on. Veikkaisin, että perustuvat 200 CDI:hin, josta on vääntöä leikattu ja tehoa vastineeksi vähän lisätty.
mä luulen että kohtapuoliin jää mersun koneet pois ja tilalle Fiatin dieselit ainakin luulis siinä vaiheessa kun uusia malleja alkaa pukkaa.
Fiatiltahan on tulossa vaikka mitä konerintamalla. Uudet Multiair-koneetkin saatiin vihdoin tuotantoo, vaikka välillä näyttivät jäävän ikuisuusprojektiksi. Lehdet ovat ainakin kehuneet ja tykänneet todella paljon. Samoin uusi 1,3-litrainen pikkunakuttaja keräsi melkoisesti kehuja Autocarin koeajossa.
finman:
ehtivät
simppa:
mä luulen että kohtapuoliin jää mersun koneet pois ja tilalle Fiatin dieselit ainakin luulis siinä vaiheessa kun uusia malleja alkaa pukkaa.
Voi olla, aika rajusti on vääntöä rukattu, melkein 200Nm Mersun omasta uusimmasta 2,2 litraisesta. Mutta kyllä nuo varmasti asiansa ajavat, eivätkä sinäänsä ole yhtään huonoja.
Tuskinpa noissa Chryslerille myytävissä koneissa tuplaturboa on. Veikkaisin, että perustuvat 200 CDI:hin, josta on vääntöä leikattu ja tehoa vastineeksi vähän lisätty.
GTAm:
Fiatiltahan on tulossa vaikka mitä konerintamalla. Uudet Multiair-koneetkin saatiin vihdoin tuotantoo, vaikka välillä näyttivät jäävän ikuisuusprojektiksi. Lehdet ovat ainakin kehuneet ja tykänneet todella paljon. Samoin uusi 1,3-litrainen pikkunakuttaja keräsi melkoisesti kehuja Autocarin koeajossa.