Tuulilasin diesel katumaasturivertailu

35 kommenttia
2»
  • finman:


    mersu ja chrysler olivat samaa konsernia 98-07sen jälkeen mersun osuus oli 20% en muista ehtikö myydä loppuosuutta pois ennen viime kesän ns."konkurssijärjestelyä"




    ehtivät



      
  • simppa:

    Kohtahan noissa pikku-Jeepeissä lienee mersun dieselit, kun Caliberkin saa sellaisen nokalleen.

    http://www.zimbio.com/Car+news/articles/Z7v0rMgK_Oq/Dodge+Gives+2010+Caliber+New+Interior+2+2




    mä luulen että kohtapuoliin jää mersun koneet pois ja tilalle Fiatin dieselit ainakin luulis siinä vaiheessa kun uusia malleja alkaa pukkaa.

      
  • Voi olla, aika rajusti on vääntöä rukattu, melkein 200Nm Mersun omasta uusimmasta 2,2 litraisesta. :xmas: Mutta kyllä nuo varmasti asiansa ajavat, eivätkä sinäänsä ole yhtään huonoja.

      
  • Tuskinpa noissa Chryslerille myytävissä koneissa tuplaturboa on. Veikkaisin, että perustuvat 200 CDI:hin, josta on vääntöä leikattu ja tehoa vastineeksi vähän lisätty.

      
  • GTAm:


    mä luulen että kohtapuoliin jää mersun koneet pois ja tilalle Fiatin dieselit ainakin luulis siinä vaiheessa kun uusia malleja alkaa pukkaa.




    Fiatiltahan on tulossa vaikka mitä konerintamalla. Uudet Multiair-koneetkin saatiin vihdoin tuotantoo, vaikka välillä näyttivät jäävän ikuisuusprojektiksi. Lehdet ovat ainakin kehuneet ja tykänneet todella paljon. Samoin uusi 1,3-litrainen pikkunakuttaja keräsi melkoisesti kehuja Autocarin koeajossa.



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit