Parasta penkkiin on nahka/alcantara yhdistelmä, valitettavasti ei saa moneenkaan autoon, edes "premiumiin"
Mutta alkuperäiseen aiheeseen, hanki raaseri jos ajoa ei kovin paljoa. Niin minäkin tein. Omat vähäiset ajot 3.0 litraisella ja työajot firman pihistäjällä.
Nahkapenkeissä on mielestäni hyvät ja huonot puolensa. Petos tarkastelee mielestäni asiaa liian yksisilmäisesti. Paras mielestäni onkin joku nahka/alcantara yhdistelmä
Jos pitäydytään puhtaasti taloudellisuudessa, ainakaan vielä se raaseri ei ole tullut hinnoittelun takia edulliseksi. Ajatuksena kai oli, että bensarosvo ei ole haluttu ja siksi halpa käytettynä.
Siinä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että uudet bensarosvot ovat verotuksen ansiosta kalliita ostettaessa. Vaikka niiden hinta putoaisi paljon, ei ne välttämättä edullisiksi muutu taloudelliseen malliin nähden?
Nahkapenkkejäkin on monenlaisia ja monenlaatuisia, kuten on kankaitakin. Osa on liukkaita, osa ei. Osa on pehmeitä, osa ei. Vaikea yleistää. Rei'itetty nahka istuinosissa on jo huomattavasti pitävämpi ja vähemmän hiostava kuin kiiltävä. Hyvät ovat myös nahka/kangasyhdistelmät, tosin minusta eivät niin hyvän näköiset yleensä. Oman tarpeen mukaan asiaa kannattaa harkita.
Petos tarkastelee mielestäni asiaa liian yksisilmäisesti.
miten niin yksisilmäisesti? annoin vaan oman (pääosin positiivisen ) käyttökokemuksen nahkapenkeistä, kun nelivetoisen mielestä urpoilla on nahkapenkit, ja varsinkin ovat aaseja kun vielä maksavat niistä kalliisti.
En kai ole missään kohtaa niitä hehkuttanut jokaiselle oikeaksi valinnaksi, ja ymmärrän kyllä ettei kaikki niistä tykkää.
Siinä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että uudet bensarosvot ovat verotuksen ansiosta kalliita ostettaessa. Vaikka niiden hinta putoaisi paljon, ei ne välttämättä edullisiksi muutu taloudelliseen malliin nähden?
Siltä vaikuttaa ainakin tällä hetkellä. Ja sama juttu, vaikka kyse olisi niistä, jotka on hankittu vanhan verotuksen aikana.
Tarkkaa tietoa amerikan tilanteesta ei minulla ole, mutta jos totuus on se, mikä lehdessä lukee, eli että bensarosvoja ei osta enää kukaan ja pikkuautoja jonotetaan, pitää tuon jossain vaiheessa näkyä hinnoittelussakin. Tarpeeksi kun bensan hinta nousee ja valtion ohjaus taloudellisemman kaluston valintaan kasvaa, saattaa tilanne muuttua, markkinataloudessa kun eletään. Jos käytetty auto ei mene kaupaksi, hinta putoaa kunnes kaupat syntyy. Todennäköiseti tilanne löytää tasapainon ostohinnan ja käyttökulujen suhteen.
Mielestäni autokauppa on nykyään aika kaksijakoista - toisaalta valtasuuntaus on 'pihistäjiin' ja tekniikka kehittyy tältä osin ja autot kuluttavat entistä vähemmän - ja toisaalta ihmisillä on enemmän rahaa ostaa kalliita autoja ja esim. uusi Range Rover ei ole mikään harvinainen näky enää Suomen teillä. Ja nämä autot eivät ole tosiaan mitään 'pihistäjiä'...
Tämän keskustelun perusteella voisi ajatella, että SAAB (GM) on menettänyt vähäisetkin mahdollisuutensa pärjätä näillä pihistyksen markkinoilla - vai mitä sanotte:
ahaa, hiustenhalkomista. Legacyn 3.0/245hv kone ei ole mitään uusinta tekniikkaa, ja siinä on veto reilusti myös takana kokoajan, toisin kuin käsittääkseni sabassa, joten mikäli tämä on saabin jotain uusinta tekniikkaa, niin eipä ole subarun kulutuksessa moittimista.
Tuo Legacyn 3.0R ja nykyinen Aeron kone ovat molemmat jo aika mennyttä tekniikkaa se on myönnettävä.
ja btw, XWD'ssä on aina vetoa myös takana.
Saabilla tilanne on sikäli parempi,että muita kunnon bensakoneita sentään löytyy toisin kuin Subarulla. Lisäksi TTid on ominaisuuksiltaan eritason tehomylly subarun boxeriin verrattuna.
Saabilla tilanne on sikäli parempi,että muita kunnon bensakoneita sentään löytyy toisin kuin Subarulla. Lisäksi TTid on ominaisuuksiltaan eritason tehomylly subarun boxeriin verrattuna.
-oliko tämä nyt joku tarkoitushakuinen ärsytys tai jotain?
kolmelitraisen lisäksi Subarulla on myös 2.5 ja 2.5turbo jotka ovat kunnon koneita, kunhan ovat varustettu manuaalilla. Automaattimallit ovat kehnoja, mutta sehän ei moottorista johdu, vaan vaihteistosta.
Myös kaksilitrainen on peruskoneena hyvä ja kestävä, sekä taloudellinen ( kulutuseroa ei paljoakaan useisiin saman iskutilavuuden etuveto kilpailijoihin ).
1.5 kone on huono, siihen ei selvästikkään ole panostettu, vaan se on mallistossa lähinnä hilatakseen alkaen-hintaa houkuttelevaksi kalliimpia impreza-malleja varten.
Diesel ei todella häpeä juuri kenellekkään, ja tehokkaammat dieselit ovat tulossa.
2.5 turbo on palkittu jo pariin kertaan parhaimpana moottorina, ja Tribecasta löytyvä 3.6 litrainen 6-sylinterinen on myös hienostunut kone josta voi vain saabilla ajava haaveilla.
2.5 turboa on monena eri tehoversiona eri maissa, eli tuon mainion koneen saa lähes kaikkiin malleihin: Legacy, outback, impreza, forester.
Eli jos haluaa, joka Subaruun saa loistavan koneen keulalle. Tällainen tilanne ei ole mikään itsestäänselvyys.
joten mitä ihmettä selität roskaa ettei subarulla olisi moottoripuolella asiat oikein hyvin
mikä lie tämäkin kyräily, mutta sanompa vaan että engine awards on arvostettu kansainvälinen systeemi, eikä minkään yksittäisen maan tai tahon mielipide/palkinto.
Moottoripalkinnon voitto on sentään poikaa, ja vaikka kuinka subaru tai japani kalvaisi mieltä, moottori on loistava ja saanut siitä yleisen tunnustuksen.
Ja kun nälvin tuota että niistä oli ketju laitettu, tarkoitin että jos minäkin avaisin aina uuden ketjun kun löydän jotain hyvää suosikkimerkistäni, koko palsta hukkuisi tähän paskaan (niinkuin se tekee jo nyt ). Uskokaa tai älkää, kaikenmaailman kunniamainintoja ja palkintoja kissanristiäisistä eri puolilta maailmaa on jopa subarullakin vaikka millä mitalla.
Jos tällä palstalla puhuttaisiin ilman tunteita subarusta,volvosta ja bemarista ei ketjuissa olisi paljoakaan kirjoituksia koska ainakin yleissilmäyksenä kaikki ketjut täytyy siitä kuinka hyvä subaru on muihin autoihin verrattuna ja kuinka volvo ei ole preeemium ja kuinka bemari on paras auto(bemarikeskustelu on tosin hieman rauhoittunut kun putput kirjoittelee hieman harvemmin).Tälläisien palstojen luonteeseen kai kuuluu tälläinen meidän isi on vahvempi kuin teidän isi tyylinen kinaaminen enkä väitä etten itsekin siihen joissain tapauksissa voisi sortua.
Miten olisi vaikkapa joku vähän käytetty GTI-luokan menopeli, kuten Mazda 3 MPS, Focus ST tai Golf GTI? Tai jos enemmän tilaa tarvitsee, niin Octavia RS. Otetaan vaikkapa esimerkiksi tuo Golf. Vie huomattavasti vähemmän Bensaa kuin esim. 3.0 Legacy mutta kulkee ihan yhtä hyvin ja uskoisin, että säilyttää arvonsakin vähintään yhtä hyvin. Tilaa on hyvin pienelle perheelle, toki kontti ei koossaan pärjää farmareille. Myöskin ajon hauskuus pitäisi olla vähintäänkin kunnossa vaikka etuvetoinen onkin. Kaikki artikkelit ja koeajot mitä olen lukenut tai katsonut kyseisestä autosta ovat olleet melko ylistäviä. Valittiinpa aikoinaan monessa mediassa vuoden autoksikin. Mielestäni nämä GTI-luokan menopelit tekevät kaiken mitä perusautolta haluaa tarjoten samalla paljon ajamisen iloa melko kohtuulliseen hintaan ja ilman mitään suurempia puutteita. Voit viedä ensin lapset harrastuksiin turvallisesti ja paluumatkalla poiketa radalla ajamassa pari kierrosta suu virneessä. Itsekin ajelin ennen takavetoisilla kuutoskoneisilla raasereilla, mutta nykyään alla on tälläinen "hot hatch" ja olen erittäin tyytyväinen.
Fakta 1: rekisteröintitilastoista näkee premium-autojen määrän. Siitä voi suoraan päätellä keskustelupalstan uusien premium-autojen omistustason. Eli suurin osa keskustelusta on tällaista turhanpäiväistä wannabe-premium-hehkutusta.
Fakta 2: yleensä keskusteluketjut avataan muiden merkkien haukkumiseksi.
Tästä voidaan päätellä se, että pullamössö-sukupolveen on pesiytynyt myös alentunut moraalin taso.
Fakta 3: yleensä keskusteluketjujen avaajilla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä ao. listassa on tutkittu. Tämä viittaa joko vähä-älyisyyteen taikka muuhun tyhmyyteen.
Fakta 4: Suomen autoilun ja autokulttuurin taso on heikolla tolalla. Käsittääkseni autotehtaiden tuotteissa ei ole mitään vikaa. Kysymys on vain siitä että autojen ominaisuudet poikkeavat, koska kukin automerkki myy tietyillä ominaisuuksilla. TM:n keskustelupalstalle nyt vaan sattuu kerääntymään henkilöitä, jotka eivät esimerkiksi tarvitse Grand Voyageria taikka Renault Grand Espacea. Minkä takia nämä muut eivät räyhää nettipalstoilla, vaan ilmeisesti ovat tyytyväisiä autoonsa.
Fakta 5: yksi mielenkiintoinen asia on myös "rauha" Subaru-kuskien ja BMW-kuskien välillä, yleensähän ne nahistelevat kuin hullut tuolla muilla palstoilla, tavallisimmin aiheena on tuo nelivedon toteutus.
Kaupankäyntiä mahdollisesti ? Tuossahan olisi herkullinen riita-asetelma, mutta riitaa ei jostakin kumman syystä synny, vaikka automerkit muodostavat toisilleen ihan selkeän "uhan". Elikkäs miksi Subaru on toisilla palstoilla kuin joku punainen vaate saksalaisille, mutta tällä TM:n palstalla vallitsee rauha.
Toisaalta voi olla että ehkä nuo kaksi automerkkiä sittenkin vetoavat tietyntyyppisiin autoilijoihin, voi olla että jopa markkinoinnin kohderyhmä voi olla ainakin osittain päällekkäinen.
Fakta 2: yleensä keskusteluketjut avataan muiden merkkien haukkumiseksi.
Tästä voidaan päätellä se, että pullamössö-sukupolveen on pesiytynyt myös alentunut moraalin taso.
Fakta 3: yleensä keskusteluketjujen avaajilla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä ao. listassa on tutkittu. Tämä viittaa joko vähä-älyisyyteen taikka muuhun tyhmyyteen.
Fakta 3: yleensä keskusteluketjujen avaajilla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä ao. listassa on tutkittu. Tämä viittaa joko vähä-älyisyyteen taikka muuhun tyhmyyteen.
Jos avaa keskustelun niin mistäköhän listasta pitäisi olla muka selvillä.
'Keskusteluketjujen avaukset, kirjoittajien mieltymykset ja varsinkin ymmärrystaso'
FAKTOJEN FAKTA: Ennemmin tai myöhemmin mikä tahansa nettikeskustelu menee siihen, että aletaan arvostella muita keskustelijoita ja heidän älyään ja muita ominaisuuksia.
FAKTOJEN FAKTA: Ennemmin tai myöhemmin mikä tahansa nettikeskustelu menee siihen, että aletaan arvostella muita keskustelijoita ja heidän älyään ja muita ominaisuuksia.
Sitäkin varmasti, mutta myös tämä on fakta, uskomatonta mutta n-i-i-n totta: AUTO ON SUOMALAISTEN PYHÄ LEHMÄ, JOSTA EI -TANA-TTU-KELE RYPPYILLÄ!!
Ainakaan omasta autosta, ei tällä eikä muillakaan palstoilla.
' Sitäkin varmasti, mutta myös tämä on fakta, uskomatonta mutta n-i-i-n totta: AUTO ON SUOMALAISTEN PYHÄ LEHMÄ, JOSTA EI -TANA-TTU-KELE RYPPYILLÄ!! Ainakaan omasta autosta, ei tällä eikä muillakaan palstoilla. '
Tämä taas mielestäni kuuluu asiaan ja on OK niin kauan kuin pysytään autojen tms. kehumisessa/haukkumisessa (sitä vartenhan tämäkin palsta lienee kasattu).
No jos joku raaseri pitäisi hankkia perhekäyttöön, niin kyllä se varmaan olis tuo Octavia RS. Siinä kun yhdistyy hyvät tilat, suorituskyky ja vielä taloudellisuus kaupan päälle. Hintaa on saman verran kuin 2,5-litraisessa Legacyssa, mutta voimaa onkin sitten aika paljon enemmän. Vielä kun tuon saisi nelivedolla. Se tosin lienee vain Audikuskien etuoikeus
Tämä taas mielestäni kuuluu asiaan ja on OK niin kauan kuin pysytään autojen tms. kehumisessa/haukkumisessa (sitä vartenhan tämäkin palsta lienee kasattu).
Parasta penkkiin on nahka/alcantara yhdistelmä, valitettavasti ei saa moneenkaan autoon, edes "premiumiin"
Mutta alkuperäiseen aiheeseen, hanki raaseri jos ajoa ei kovin paljoa. Niin minäkin tein. Omat vähäiset ajot 3.0 litraisella ja työajot firman pihistäjällä.
Nahkapenkeissä on mielestäni hyvät ja huonot puolensa. Petos tarkastelee mielestäni asiaa liian yksisilmäisesti. Paras mielestäni onkin joku nahka/alcantara yhdistelmä
Herbert:
Siinä täytyy tietysti ottaa huomioon se, että uudet bensarosvot ovat verotuksen ansiosta kalliita ostettaessa. Vaikka niiden hinta putoaisi paljon, ei ne välttämättä edullisiksi muutu taloudelliseen malliin nähden?
Nahkapenkkejäkin on monenlaisia ja monenlaatuisia, kuten on kankaitakin. Osa on liukkaita, osa ei. Osa on pehmeitä, osa ei. Vaikea yleistää. Rei'itetty nahka istuinosissa on jo huomattavasti pitävämpi ja vähemmän hiostava kuin kiiltävä. Hyvät ovat myös nahka/kangasyhdistelmät, tosin minusta eivät niin hyvän näköiset yleensä. Oman tarpeen mukaan asiaa kannattaa harkita.
simppa:
miten niin yksisilmäisesti? annoin vaan oman (pääosin positiivisen ) käyttökokemuksen nahkapenkeistä, kun nelivetoisen mielestä urpoilla on nahkapenkit, ja varsinkin ovat aaseja kun vielä maksavat niistä kalliisti.
En kai ole missään kohtaa niitä hehkuttanut jokaiselle oikeaksi valinnaksi, ja ymmärrän kyllä ettei kaikki niistä tykkää.
AkiK:
Siltä vaikuttaa ainakin tällä hetkellä. Ja sama juttu, vaikka kyse olisi niistä, jotka on hankittu vanhan verotuksen aikana.
Tarkkaa tietoa amerikan tilanteesta ei minulla ole, mutta jos totuus on se, mikä lehdessä lukee, eli että bensarosvoja ei osta enää kukaan ja pikkuautoja jonotetaan, pitää tuon jossain vaiheessa näkyä hinnoittelussakin. Tarpeeksi kun bensan hinta nousee ja valtion ohjaus taloudellisemman kaluston valintaan kasvaa, saattaa tilanne muuttua, markkinataloudessa kun eletään. Jos käytetty auto ei mene kaupaksi, hinta putoaa kunnes kaupat syntyy. Todennäköiseti tilanne löytää tasapainon ostohinnan ja käyttökulujen suhteen.
Mielestäni autokauppa on nykyään aika kaksijakoista - toisaalta valtasuuntaus on 'pihistäjiin' ja tekniikka kehittyy tältä osin ja autot kuluttavat entistä vähemmän - ja toisaalta ihmisillä on enemmän rahaa ostaa kalliita autoja ja esim. uusi Range Rover ei ole mikään harvinainen näky enää Suomen teillä. Ja nämä autot eivät ole tosiaan mitään 'pihistäjiä'...
Tämän keskustelun perusteella voisi ajatella, että SAAB (GM) on menettänyt vähäisetkin mahdollisuutensa pärjätä näillä pihistyksen markkinoilla - vai mitä sanotte:
Saab 9-3 Aero XWD
Sylinteritilavuus cm3: 2792
Vääntö Nm/rpm: 400/2150
Teho kW/hv/rpm: 206/250/5300
Kiiht. 0-100 km/h/s: 7,0
Huippunopeus km/h: 245
EU-kulutus l: 18/7,0/11
CO2 g/km: 269
Hinta euroa: 58 900
Legacy Spec B vie soppaa 12l/100km pienempitehoisella koneella, joten pahempiakin löytyy.
ahaa, hiustenhalkomista. Legacyn 3.0/245hv kone ei ole mitään uusinta tekniikkaa, ja siinä on veto reilusti myös takana kokoajan, toisin kuin käsittääkseni sabassa, joten mikäli tämä on saabin jotain uusinta tekniikkaa, niin eipä ole subarun kulutuksessa moittimista.
Tuo Legacyn 3.0R ja nykyinen Aeron kone ovat molemmat jo aika mennyttä tekniikkaa se on myönnettävä.
ja btw, XWD'ssä on aina vetoa myös takana.
Saabilla tilanne on sikäli parempi,että muita kunnon bensakoneita sentään löytyy toisin kuin Subarulla. Lisäksi TTid on ominaisuuksiltaan eritason tehomylly subarun boxeriin verrattuna.
Bugracer:
petos:
Kuinka tuleekaan eräs Volvo-ketju mieleeni...
http://www.tekniikanmaailma.fi/keskustelu/t5201
Herbert:
mikä lie tämäkin kyräily, mutta sanompa vaan että engine awards on arvostettu kansainvälinen systeemi, eikä minkään yksittäisen maan tai tahon mielipide/palkinto.
Moottoripalkinnon voitto on sentään poikaa, ja vaikka kuinka subaru tai japani kalvaisi mieltä, moottori on loistava ja saanut siitä yleisen tunnustuksen.
Ja kun nälvin tuota että niistä oli ketju laitettu, tarkoitin että jos minäkin avaisin aina uuden ketjun kun löydän jotain hyvää suosikkimerkistäni, koko palsta hukkuisi tähän paskaan (niinkuin se tekee jo nyt ). Uskokaa tai älkää, kaikenmaailman kunniamainintoja ja palkintoja kissanristiäisistä eri puolilta maailmaa on jopa subarullakin vaikka millä mitalla.
Jos tällä palstalla puhuttaisiin ilman tunteita subarusta,volvosta ja bemarista ei ketjuissa olisi paljoakaan kirjoituksia koska ainakin yleissilmäyksenä kaikki ketjut täytyy siitä kuinka hyvä subaru on muihin autoihin verrattuna ja kuinka volvo ei ole preeemium ja kuinka bemari on paras auto(bemarikeskustelu on tosin hieman rauhoittunut kun putput kirjoittelee hieman harvemmin).Tälläisien palstojen luonteeseen kai kuuluu tälläinen meidän isi on vahvempi kuin teidän isi tyylinen kinaaminen enkä väitä etten itsekin siihen joissain tapauksissa voisi sortua.
Miten olisi vaikkapa joku vähän käytetty GTI-luokan menopeli, kuten Mazda 3 MPS, Focus ST tai Golf GTI? Tai jos enemmän tilaa tarvitsee, niin Octavia RS. Otetaan vaikkapa esimerkiksi tuo Golf. Vie huomattavasti vähemmän Bensaa kuin esim. 3.0 Legacy mutta kulkee ihan yhtä hyvin ja uskoisin, että säilyttää arvonsakin vähintään yhtä hyvin. Tilaa on hyvin pienelle perheelle, toki kontti ei koossaan pärjää farmareille. Myöskin ajon hauskuus pitäisi olla vähintäänkin kunnossa vaikka etuvetoinen onkin. Kaikki artikkelit ja koeajot mitä olen lukenut tai katsonut kyseisestä autosta ovat olleet melko ylistäviä. Valittiinpa aikoinaan monessa mediassa vuoden autoksikin. Mielestäni nämä GTI-luokan menopelit tekevät kaiken mitä perusautolta haluaa tarjoten samalla paljon ajamisen iloa melko kohtuulliseen hintaan ja ilman mitään suurempia puutteita. Voit viedä ensin lapset harrastuksiin turvallisesti ja paluumatkalla poiketa radalla ajamassa pari kierrosta suu virneessä. Itsekin ajelin ennen takavetoisilla kuutoskoneisilla raasereilla, mutta nykyään alla on tälläinen "hot hatch" ja olen erittäin tyytyväinen.
Fakta 1: rekisteröintitilastoista näkee premium-autojen määrän. Siitä voi suoraan päätellä keskustelupalstan uusien premium-autojen omistustason. Eli suurin osa keskustelusta on tällaista turhanpäiväistä wannabe-premium-hehkutusta.
Fakta 2: yleensä keskusteluketjut avataan muiden merkkien haukkumiseksi.
Tästä voidaan päätellä se, että pullamössö-sukupolveen on pesiytynyt myös alentunut moraalin taso.
Fakta 3: yleensä keskusteluketjujen avaajilla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä ao. listassa on tutkittu. Tämä viittaa joko vähä-älyisyyteen taikka muuhun tyhmyyteen.
Fakta 4: Suomen autoilun ja autokulttuurin taso on heikolla tolalla. Käsittääkseni autotehtaiden tuotteissa ei ole mitään vikaa. Kysymys on vain siitä että autojen ominaisuudet poikkeavat, koska kukin automerkki myy tietyillä ominaisuuksilla. TM:n keskustelupalstalle nyt vaan sattuu kerääntymään henkilöitä, jotka eivät esimerkiksi tarvitse Grand Voyageria taikka Renault Grand Espacea. Minkä takia nämä muut eivät räyhää nettipalstoilla, vaan ilmeisesti ovat tyytyväisiä autoonsa.
Fakta 5: yksi mielenkiintoinen asia on myös "rauha" Subaru-kuskien ja BMW-kuskien välillä, yleensähän ne nahistelevat kuin hullut tuolla muilla palstoilla, tavallisimmin aiheena on tuo nelivedon toteutus.
Kaupankäyntiä mahdollisesti ? Tuossahan olisi herkullinen riita-asetelma, mutta riitaa ei jostakin kumman syystä synny, vaikka automerkit muodostavat toisilleen ihan selkeän "uhan". Elikkäs miksi Subaru on toisilla palstoilla kuin joku punainen vaate saksalaisille, mutta tällä TM:n palstalla vallitsee rauha.
Toisaalta voi olla että ehkä nuo kaksi automerkkiä sittenkin vetoavat tietyntyyppisiin autoilijoihin, voi olla että jopa markkinoinnin kohderyhmä voi olla ainakin osittain päällekkäinen.
andertz:
Jep.
http://www.tekniikanmaailma.fi/keskustelu/t5200
Fakta 3: yleensä keskusteluketjujen avaajilla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä ao. listassa on tutkittu. Tämä viittaa joko vähä-älyisyyteen taikka muuhun tyhmyyteen.
Jos avaa keskustelun niin mistäköhän listasta pitäisi olla muka selvillä.
1065:
Beats me!
'Keskusteluketjujen avaukset, kirjoittajien mieltymykset ja varsinkin ymmärrystaso'
FAKTOJEN FAKTA: Ennemmin tai myöhemmin mikä tahansa nettikeskustelu menee siihen, että aletaan arvostella muita keskustelijoita ja heidän älyään ja muita ominaisuuksia.
Flat Out ?:
Sitäkin varmasti, mutta myös tämä on fakta, uskomatonta mutta n-i-i-n totta: AUTO ON SUOMALAISTEN PYHÄ LEHMÄ, JOSTA EI -TANA-TTU-KELE RYPPYILLÄ!!
Ainakaan omasta autosta, ei tällä eikä muillakaan palstoilla.
' Sitäkin varmasti, mutta myös tämä on fakta, uskomatonta mutta n-i-i-n totta: AUTO ON SUOMALAISTEN PYHÄ LEHMÄ, JOSTA EI -TANA-TTU-KELE RYPPYILLÄ!! Ainakaan omasta autosta, ei tällä eikä muillakaan palstoilla. '
Tämä taas mielestäni kuuluu asiaan ja on OK niin kauan kuin pysytään autojen tms. kehumisessa/haukkumisessa (sitä vartenhan tämäkin palsta lienee kasattu).
No jos joku raaseri pitäisi hankkia perhekäyttöön, niin kyllä se varmaan olis tuo Octavia RS. Siinä kun yhdistyy hyvät tilat, suorituskyky ja vielä taloudellisuus kaupan päälle. Hintaa on saman verran kuin 2,5-litraisessa Legacyssa, mutta voimaa onkin sitten aika paljon enemmän. Vielä kun tuon saisi nelivedolla. Se tosin lienee vain Audikuskien etuoikeus
Tämä taas mielestäni kuuluu asiaan ja on OK niin kauan kuin pysytään autojen tms. kehumisessa/haukkumisessa (sitä vartenhan tämäkin palsta lienee kasattu).
Tuo "tms." on erityisen vaikea pala.
andertz:
heh, tää oli hyvä