AutoZeitungissa vertailu, jossa mukaa Audi SQ5, Volvo XC60 T6, MB GLC 43 AMG ja Porsche Macan.
Audi voitti, Volvo kakkonen, MB kolmonen ja Porsche viimeinen. Kun huomioi, että Suomessa T8 on halvempi kuin T6, ollen myös huomattavasti näitä kilpailijoitaan halvempi, niin eipä ihme, että kauppa on käynyt todella hyvin. T8 olisi pärjännyt paremmin suorituskyvyssä, jossa T6 Volvo jäi nyt selvästi jälkeen, vaikka eipä se T6:n 5,8 s sataseen kiihdytyskään huono suoritus ole.
Saksan taitoni on todella heikko, enkä lehteä ehtinyt kuin silmäilemään, mutta ainakin Volvo oli porukan hiljaisin.
Ford Edgestä voin sanoa että on selkeästi tilavampi kuin Volvo, Mersu ja Bemari näissä on olkapää ovessa kiinni kun Fordissa on kuskin ympärillä reilusti tilaa. Samoin hiljaisuus on Fordissa omaa luokkaansa ja siinä on myös aktiivinen melunvaimennus. Erityisesti vanha XC60 oli meluinen peltiheikki kun ajoin peräkkäin Edgen kans, uusi Volvo on varmaan parempi. Edgessä sai kuitenkin vähemmällä rahalla huomattavasti enemmän todellista vastinetta, tosin nyt kun myyvät vain Vignalea ja ST:tä tuo on heikentynyt, Titaniumissa ja Sportissa sai hyvän auton vähemmällä rahalla kuin noissa muissa merkeissä.
Q3 vanhatava ja pieni tiloiltaan. Skodan Karoq laadullisesti korkeammalla tasolla kuin Audi Q3.
http://www.autoexpress.co.uk/volvo/xc40/102429/volvo-xc40-vs-audi-q3-vs-bmw-x1
Skoda Karoq ei tällä kertaa ollut testattavana tuossa linkin jutussa.
Nämä kolme olivat ja tässä podiumilla järjestyksessä:
1. Volvo XC40
2. BMW X1
3. Audi Q3
Näyttäisi Volvojen "voittokulku" jatkuvan. XC40:stä: The fact it’s a fresher, smarter, higher-tech SUV cements the victory.
AutoZeitungissa vertailu, jossa mukaa Audi SQ5, Volvo XC60 T6, MB GLC 43 AMG ja Porsche Macan.
Audi voitti, Volvo kakkonen, MB kolmonen ja Porsche viimeinen. Kun huomioi, että Suomessa T8 on halvempi kuin T6, ollen myös huomattavasti näitä kilpailijoitaan halvempi, niin eipä ihme, että kauppa on käynyt todella hyvin. T8 olisi pärjännyt paremmin suorituskyvyssä, jossa T6 Volvo jäi nyt selvästi jälkeen, vaikka eipä se T6:n 5,8 s sataseen kiihdytyskään huono suoritus ole.
Saksan taitoni on todella heikko, enkä lehteä ehtinyt kuin silmäilemään, mutta ainakin Volvo oli porukan hiljaisin.
Volvo pysähtyi 100 km/h nopeudesta 32,6 m matkalla.
Ford Edgestä voin sanoa että on selkeästi tilavampi kuin Volvo, Mersu ja Bemari näissä on olkapää ovessa kiinni kun Fordissa on kuskin ympärillä reilusti tilaa. Samoin hiljaisuus on Fordissa omaa luokkaansa ja siinä on myös aktiivinen melunvaimennus. Erityisesti vanha XC60 oli meluinen peltiheikki kun ajoin peräkkäin Edgen kans, uusi Volvo on varmaan parempi. Edgessä sai kuitenkin vähemmällä rahalla huomattavasti enemmän todellista vastinetta, tosin nyt kun myyvät vain Vignalea ja ST:tä tuo on heikentynyt, Titaniumissa ja Sportissa sai hyvän auton vähemmällä rahalla kuin noissa muissa merkeissä.