Vaihtaisiko Androidin iPhoneen

131 kommenttia
1235»
  • muokattu 07.08.2023 22:08

    @HybridRules kirjoitti:

    Minä en kyllä omasta mielestäni mitenkään nostattanut, että iPhonessa on puute kuvien lataamismahdollisuuksissa. Minun mielestäni sinä koit tuskalliseksi em. asian.

    Aloitit aiheesta keskustelun 25.07. kun ilmoitit hankkineesi iPhonen. Aina 26.07. asti keskustelimme yleisellä tasolla. Silloin sinä nostit kysymyksen esille. Enhän minä aiheesta yksin kirjoitellut, vaan kommentoimme toisillemme. Siksi että asia oli sinusta jotenkin hankalampaa iPhonella. Ja nimenomaan koit aiheen tuskalliseksi.

    Minulle tässä koko ajan selviää erilaisia juttuja, jotka on toteutettu eri tavalla SamsungS-puhelimissa ja iPhonessa.

    Edelleenkään en ole vakuuttunut siitä, että sinä kirjottelet juuri Samsungin jostakin S-sarjalaisesta, vaan Androideista yleisesti. Oletko selvittänyt, ettei noita samoja juttuja olisi OnePlussassa, Nokiassa, Sonyssa jne?

    Näytön pyyhkiminen ei minulta vielä suju kunnolla. Tai sitten iPhonen näyttö ei toimi pyyhkäisyissä yhtä juohevasti kuin vanhassa S21ultrassa.

    Rätilläkö pyyhit, vai mistä tuossa olisi kyse? Vähän samaa kuin väittäisi ruoan olevan "liian suolaista", kenen mielestä ja miten se mitataan.

    Lataaminen, varsinkin langaton sellainen, on iPhonessa heikompi, mutta akun kesto tuntuu olevan parempi.

    Mitä tuokin tarkoittaa? iPhonessa on MagSafe-lataus, mikä on Samsungissa, mitä se ero on?

    Toisaalta S21u on jo ollut käytössä aika pitkään, enkä muista sen akun kokoa, että onko sama vai pienempi kuin iPhone 14 Pro Maxissa, joka minulla on nyt.

    Eikö noihin löytyisi uuden laitteen speksit, jotta voisi konkreettisemmin vertailla edes paperilla, koska tuollainen toteaminenkin voi tarkoittaa taas kaikkea äärestä toiseen.

    Kuulemma (tai oikeastaan luin jostain esitteestä) iPhoneen on tullut vasta tähän malliin AlwaysOnDisplay, joka on Samsungilla ollut jo kauan.

    Vielä kun keksisi, mitä sillä on tarkoitus tehdä?

    iPhone tuntuu kädessä jotenkin paremmalta kuin S21u, joka on hiukan isompi, mutta silti hiukan kevyempi. Mutta siis otetuntuma on iPhonessa minun mielestäni parempi. Se on kantikkaampi ja runko on rosteri terästä.

    Taas jotakin kummaa "hiukan" keveämmästä? No paljonko? Etkö käytä suojakuorta taakse, tai ns. lompakkosuojakoteloa, vaan ihan paljaaltaan?

    En tiedä, minun oli vain pakko ostaa iPhone, jotta saan selville millainen se on.

    Jep, ihan hyvä homma.

    Samsung Watch (vielä Tizen) on jo vanha malli ja uudemmat Samsung-kellot eivät enää toimi iPhonen kanssa, koska Googlen käyttis on niissä korvannut Tizenin.

    Applen vika sekin varmaan.

    Minusta kellon pitää olla pyöreä, eikä sellainen nelikulmainen klöntti kuin Applen kellot.

    Sinulla on siis Samsungin pyöreä klöntti, eli? Nyt et muistanut kertoa mitään painoeroista adjektiiveina. Grammatkin kelpaa.

    Arvaa missä hei Apple Watch on parempi kello: se voi näyttää hei pyöreän kellotaulun neliössä ruudussa, mutta Samsung-kello ei voi näyttää neliötä kellotaulua pyöreässä taulussa. Kova juttu hei!

    Ja tabletti. Ei ole mitään syytä vaihtaa pois nykyisestä Tab S9 ultrasta, mutta olisi kivempi, jos tabletti ja puhelin toimisivat yhteen.

    Taaskin tuo kuulostaa siltä, että mitään yhteistä ei olisi, mutta kun oikeasti siellä on niin vaikka mitä. Samat pilvet näkyy, samat yleisimmin käytetyt softat pyörii yms.

    Mikä ei toimi siis yhteen?

    Androidissa on se paremmin, että heräysajastus näyttää suoraan, kuinka pitkä aika herätykseen on. Ei tarvitse itse laskeskella tunteja. iPhonessa pitää.

    Joo joo, kyllä. Hyvin oleellinen puute, hmmmmmmmmm.... Oliko tuo nyt sitten Android -piirre, vai taas "vain Samsungissa"`muuten?

      
  • @Kumppani kirjoitti:
    @HybridRules kirjoitti:

    Minä en kyllä omasta mielestäni mitenkään nostattanut, että iPhonessa on puute kuvien lataamismahdollisuuksissa. Minun mielestäni sinä koit tuskalliseksi em. asian.

    Aloitit aiheesta keskustelun 25.07. kun ilmoitit hankkineesi iPhonen. Aina 26.07. asti keskustelimme yleisellä tasolla. Silloin sinä nostit kysymyksen esille. Enhän minä aiheesta yksin kirjoitellut, vaan kommentoimme toisillemme. Siksi että asia oli sinusta jotenkin hankalampaa iPhonella. Ja nimenomaan koit aiheen tuskalliseksi.

    Minulle tässä koko ajan selviää erilaisia juttuja, jotka on toteutettu eri tavalla SamsungS-puhelimissa ja iPhonessa.

    Edelleenkään en ole vakuuttunut siitä, että sinä kirjottelet juuri Samsungin jostakin S-sarjalaisesta, vaan Androideista yleisesti. Oletko selvittänyt, ettei noita samoja juttuja olisi OnePlussassa, Nokiassa, Sonyssa jne?

    Näytön pyyhkiminen ei minulta vielä suju kunnolla. Tai sitten iPhonen näyttö ei toimi pyyhkäisyissä yhtä juohevasti kuin vanhassa S21ultrassa.

    Rätilläkö pyyhit, vai mistä tuossa olisi kyse? Vähän samaa kuin väittäisi ruoan olevan "liian suolaista", kenen mielestä ja miten se mitataan.

    Lataaminen, varsinkin langaton sellainen, on iPhonessa heikompi, mutta akun kesto tuntuu olevan parempi.

    Mitä tuokin tarkoittaa? iPhonessa on MagSafe-lataus, mikä on Samsungissa, mitä se ero on?

    Toisaalta S21u on jo ollut käytössä aika pitkään, enkä muista sen akun kokoa, että onko sama vai pienempi kuin iPhone 14 Pro Maxissa, joka minulla on nyt.

    Eikö noihin löytyisi uuden laitteen speksit, jotta voisi konkreettisemmin vertailla edes paperilla, koska tuollainen toteaminenkin voi tarkoittaa taas kaikkea äärestä toiseen.

    Kuulemma (tai oikeastaan luin jostain esitteestä) iPhoneen on tullut vasta tähän malliin AlwaysOnDisplay, joka on Samsungilla ollut jo kauan.

    Vielä kun keksisi, mitä sillä on tarkoitus tehdä?

    iPhone tuntuu kädessä jotenkin paremmalta kuin S21u, joka on hiukan isompi, mutta silti hiukan kevyempi. Mutta siis otetuntuma on iPhonessa minun mielestäni parempi. Se on kantikkaampi ja runko on rosteri terästä.

    Taas jotakin kummaa "hiukan" keveämmästä? No paljonko? Etkö käytä suojakuorta taakse, tai ns. lompakkosuojakoteloa, vaan ihan paljaaltaan?

    En tiedä, minun oli vain pakko ostaa iPhone, jotta saan selville millainen se on.

    Jep, ihan hyvä homma.

    Samsung Watch (vielä Tizen) on jo vanha malli ja uudemmat Samsung-kellot eivät enää toimi iPhonen kanssa, koska Googlen käyttis on niissä korvannut Tizenin.

    Applen vika sekin varmaan.

    Minusta kellon pitää olla pyöreä, eikä sellainen nelikulmainen klöntti kuin Applen kellot.

    Sinulla on siis Samsungin pyöreä klöntti, eli? Nyt et muistanut kertoa mitään painoeroista adjektiiveina. Grammatkin kelpaa.

    Arvaa missä hei Apple Watch on parempi kello: se voi näyttää hei pyöreän kellotaulun neliössä ruudussa, mutta Samsung-kello ei voi näyttää neliötä kellotaulua pyöreässä taulussa. Kova juttu hei!

    Ja tabletti. Ei ole mitään syytä vaihtaa pois nykyisestä Tab S9 ultrasta, mutta olisi kivempi, jos tabletti ja puhelin toimisivat yhteen.

    Taaskin tuo kuulostaa siltä, että mitään yhteistä ei olisi, mutta kun oikeasti siellä on niin vaikka mitä. Samat pilvet näkyy, samat softat pyörii yms. Mikä ei toimi siis yhteen?

    Androidissa on se paremmin, että heräysajastus näyttää suoraan, kuinka pitkä aika herätykseen on. Ei tarvitse itse laskeskella tunteja. iPhonessa pitää.

    Joo joo, kyllä. Hyvin oleellinen puute, hmmmmmmmmm.... Oliko tuo nyt sitten Android -piirre, vai taas "vain Samsungissa"`muuten?

    Muistiinpanot eivät synkronoidu keskenään Android-tabletti <-> iPhone. Tai niin oletan. Pilvipalvelun kauttahan se tapahtuu eikä Samsung-tablettia varmaankaan saa käyttämään iCloudia eikä iPhonea Samsung-pilveä? Samsung Notes synkro puhelimen ja tabletin välillä on käyttökelpoinen juttu, mutta tiesin (oletin) tietysti jo etukäteen, että sen menetän.

    Minä puhun Android-maailmasta vain sen, mitä tiedän varmasti, eli Samsung S-sarjan ominaisuudet. Voit olettaa, että ne löytyvät kaikista androideista, mutta tietääkseni androidia ei ole vain yksi vaan eri valmistajat ovat räätälöineet sitä. Nokia-nimellä myytävissä taitaa olla vanilla android ja tietysti Googlen omissa puhelimissa.

    Lue joku puhelinvertailu, niin saat vahvistuksen, että iPhone jää kauas monien Android-puhelimien latausnopeuksista, mutta se ei ole minulle mikään ongelma. Omassa käytössä iPhonen akku näyttää kestävän hyvin, menee varmaan pari päivää yhdellä latauksella.

    Samsungilla (androidilla) muuten iPhonen ilmoituspaneelia ja ohjauskeskusta vastaavat ominaisuudet on yhdistetty. Kun pyyhkäisee yläreunasta alas, aukeaa sekä ilmoitukset että pikavalinnat. Pikavalintoja iPhone kutsuu ohjauskeskukseksi.

    Älä ota erilaisuuksia niin tosissasi. Pieniä juttuja kuten herätysajastus android on tehnyt fiksummin. iPhonellakin pärjää. Olen tottunut AlwaysOnDisplayhin ja olisi vähän harmittanut, jos iPhonessa ei olisi sitä ollut ollenkaan. Tuurilla mentiin taas, koska se oli tullut vasta näihin 14-sarjan luureihin.

      
  • muokattu 09.08.2023 09:12

    @HybridRules kirjoitti:

    ...eikä Samsung-tablettia varmaankaan saa käyttämään iCloudia eikä iPhonea Samsung-pilveä?

    En tiedä mitä sinä tarkoitat "käyttämisellä", kun oli taas n-i-i-n epämääräistä, mutta mitäs itse luulet: jos kerran Windows-läppärillä voit käyttää sekä Android- että iCloud-pilveä (tai Dropboxia tai...) niin miksei tabletillasi?

    ....tietääkseni androidia ei ole vain yksi vaan eri valmistajat ovat räätälöineet sitä. Nokia-nimellä myytävissä taitaa olla vanilla android ja tietysti Googlen omissa puhelimissa.

    Puhutaan ns. puhtaista Androideista (mm. Nokia) ja sitten räätälöidyistä (mm. Samsung)

    Lue joku puhelinvertailu, niin saat vahvistuksen, että iPhone jää kauas monien Android-puhelimien latausnopeuksista, mutta se ei ole minulle mikään ongelma.

    Niin, ensiksi heität ilmoille "epäilyjäsi" latauksista ja kun kysyy tarkennusta sinulta, niin kerrot ettei se olekaan ongelma ja ota itse selvää. Tuollaista kirjoitteluasi sanotaan populistiseksi. Tai tarkoitushakuiseksi jne.

    Samsungilla muuten iPhonen ilmoituspaneelia ja ohjauskeskusta vastaavat ominaisuudet on yhdistetty.

    Entäs sitten? iPhonella tulee ylhäältä parikin vaihtoehtoa ja vasemmalta oikealle (aloitusruudusta) heilauttamalla yksi vaihtoehto. Viimeisenä oikealta löytyy "appikirjasto". Hyvin ja helpolla toimivat ko. tarkoituksessaan ja osa on räätälöitävissä omaan tarpeeseen. Ja niitä voi olla käyttämättäkin.

    Olen tottunut AlwaysOnDisplayhin ja olisi vähän harmittanut, jos iPhonessa ei olisi sitä ollut ollenkaan.

    En ole keksinyt vielä mitään tarvetta tuollaiselle ominaisuudelle puhelimessa. Voin viitata vain iPadeihin, jossa tuolla ominaisuudella muusikot ovat voineet "aina" pitää nuotteja esillä keikalla. Olet varmaan huomannut iPadin korvanneen perinteisen nuottitelineen papereineen, kansioineen aika monessa tapauksessa?

    Älä ota erilaisuuksia niin tosissasi.

    Sinä olet katsonut 25.7. alkaen tehtäväksesi selvittää palstalla asiaa urakalla, heittämällä puolivillaisia "havaintoja" ja "urbaaneja legendojasi". Ja sitten väität minun ottavan erilaisuudet tosissani! Eikö sinun kirjoituksiasi tarvitse sitten ottaa vakavasti?

      
  • muokattu 09.08.2023 18:29

    @Kumppani kirjoitti:
    @HybridRules kirjoitti:

    ...eikä Samsung-tablettia varmaankaan saa käyttämään iCloudia eikä iPhonea Samsung-pilveä?

    En tiedä mitä sinä tarkoitat "käyttämisellä", kun oli taas n-i-i-n epämääräistä, mutta mitäs itse luulet: jos kerran Windows-läppärillä voit käyttää sekä Android- että iCloud-pilveä (tai Dropboxia tai...) niin miksei tabletillasi?

    ....tietääkseni androidia ei ole vain yksi vaan eri valmistajat ovat räätälöineet sitä. Nokia-nimellä myytävissä taitaa olla vanilla android ja tietysti Googlen omissa puhelimissa.

    Puhutaan ns. puhtaista Androideista (mm. Nokia) ja sitten räätälöidyistä (mm. Samsung)

    Lue joku puhelinvertailu, niin saat vahvistuksen, että iPhone jää kauas monien Android-puhelimien latausnopeuksista, mutta se ei ole minulle mikään ongelma.

    Niin, ensiksi heität ilmoille "epäilyjäsi" latauksista ja kun kysyy tarkennusta sinulta, niin kerrot ettei se olekaan ongelma ja ota itse selvää. Tuollaista kirjoitteluasi sanotaan populistiseksi. Tai tarkoitushakuiseksi jne.

    Samsungilla muuten iPhonen ilmoituspaneelia ja ohjauskeskusta vastaavat ominaisuudet on yhdistetty.

    Entäs sitten? iPhonella tulee ylhäältä parikin vaihtoehtoa ja vasemmalta oikealle (aloitusruudusta) heilauttamalla yksi vaihtoehto. Viimeisenä oikealta löytyy "appikirjasto". Hyvin ja helpolla toimivat ko. tarkoituksessaan ja osa on räätälöitävissä omaan tarpeeseen. Ja niitä voi olla käyttämättäkin.

    Olen tottunut AlwaysOnDisplayhin ja olisi vähän harmittanut, jos iPhonessa ei olisi sitä ollut ollenkaan.

    En ole keksinyt vielä mitään tarvetta tuollaiselle ominaisuudelle puhelimessa. Voin viitata vain iPadeihin, jossa tuolla ominaisuudella muusikot ovat voineet "aina" pitää nuotteja esillä keikalla. Olet varmaan huomannut iPadin korvanneen perinteisen nuottitelineen papereineen, kansioineen aika monessa tapauksessa?

    Älä ota erilaisuuksia niin tosissasi.

    Sinä olet katsonut 25.7. alkaen tehtäväksesi selvittää palstalla asiaa urakalla, heittämällä puolivillaisia "havaintoja" ja "urbaaneja legendojasi". Ja sitten väität minun ottavan erilaisuudet tosissani! Eikö sinun kirjoituksiasi tarvitse sitten ottaa vakavasti?

    iPhonen latausteho kaapelilla on 25W ja langattomana 15W. Samsungilla on langattomana sama 15W ja kaapelilla 45W. Android-maailmassa Samungin latausteho on heikommasta päästä ja iPhone siis vielä heikompi, paitsi langattomana sama. Ehdotin, että olisit katsonut puhelinvertailuista, jotta olisit saanut laajemman otannan.

    Minua on kiinnostanut iPhonen ominaisuudet käyttäjän kannalta. Vertailuista ei oikein saa kuin erilaisia hardware-ominaisuuksia selville.

    Latausteho muuten ei ole käyttäjäriippuvainen eli iPhonen latausteho on heikompi kuin Android-maailmassa on tavallista riippumatta siitä haittaako se minua vai ei. Kun sanoit, että ensin valitan latausnopeudesta ja sitten totean, ettei se minua haittaa. Asia on tosiaan niin. iPhonen latausteho on heikko suhteessa androideihin, mutta ei se minua haittaa.

    Notes-muistiinpanot synkronoituvat laitteiden kesken automaattisesti, mutta kai se pilvipalvelun kautta tapahtuu. Tällä synkronoitumisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että voin tallentaa/ladata tiedostoja pilvipalvelun kanssa.

      
  • muokattu 25.08.2023 23:13

    Aika kuluu ja iPhone on käytössäni edelleen. Paras asia iPhonessa on FaceID. Se löytyy vain kalleimmista malleista, muissa on TouchID eli sormenjälkitunnistus. Onhan Samsungillakin kasvojen tunnistus, mutta sen turvaluokitus ei ilmeisesti riitä siihen, että sillä voisi kirjautua pankkiin. Jos joku tietää tästä enemmän, niin mielelläni lukisin kommentteja.

    Minulla FaceID toimii 100% varmasti ja biometristä tunnistusta on nyt todella mukava käyttää. Tai eihän sitä nyt enää tarvitse käyttää kuten sormenjäljen lukijaa. FaceID on salaman nopea eikä sen toimintaa huomaisi ellei puhelimessa olisi pientä animaatiojutskaa ilmentämässä tunnistustapahtumaa. Nyt minulla on jopa Samsung Health -sovelluksen avaaminen biometrisen tunnistuksen takana. Voi olla, että FaceID pitää minut jatkossakin iPhone-käyttäjänä. Sormenjäljen tunnistus ei ainakaan Samsungissa toiminut aina, esim. heti suihkun tai saunan jälkeen tai jos sormi oli likainen.

    Päivittäisessä käytössä Samsungia huonommin toimii esim. ilmoituspaneeli, joka taitaa iPhone-kielellä olla ilmoituskeskus. Ilmoitukset ilmaantuvat lukitusnäytölle harmaina läpinäkyvinä kenttinä. Ilmoituslistaa ei pysty avaamaan muuten kuin pyyhkäisemällä lukitusnäytön päälle. Tai sitten en vain ole keksinyt, mistä sen saa auki.

    iPhonen näyttö ei ota napautuksia vastaan yhtä hyvin kuin minun S21ultra.

    Lukitusnäytöllä on kamera- ja taskulamppukuvake näkyvissä. Kun vedän puhelimen taskusta käynnistän tämän tästä kameran tarkoittamatta. Enkä ole löytänyt, mistä ne kuvakkeet saa pois päältä. Samsung tyrkytti vastaavia painikkeita, mutta ne sai helposti pois.

    Puhelimen käyttö avaimena toimii Teslan kanssa hyvin. Niin kuin Samsungillakin. Sellainen ero on, että Samsungissa ei voi sallia Tesla sovelluksen tietää auton sijaintia aina, vaan joutuu valitsemaan "salli käytettäessä". Toisaalta Samsung pitää Tesla-sovelluksen käynnissä taustalla, joten käytännössä sovellus tietää auton sijainnin aina. iPhonessa Tesla-sovellukselle pystyy antamaan luvan tietää sijainti aina. Asia liittyy puhelinavaimen ns. käyttökokemuksen laatuun. Tesla-sovelluksen täytyy tietää auton sijainti, jotta puhelin voi toimia avaimena.Jos sovellus pitäisi aina käynnistää, kun haluaa avata auton lukituksen, olisi puhelinavaimen käyttö aika hankalaa. Kun auton sijainti on puhelimen tiedossa, puhelin toimii kuin taskussa oleva avainlähetin. Mielenkiintoista, että puhelinta ei tarvitse parittaa auton bluutuutin kanssa puhelinavaimen käyttöön vaan se hoituu jotenkin automaattisesti. Paritus pitää tehdä puhelimen hands free käyttöä varten. Puhelinavain kuitenkin toimii bluutuutin kautta.

      
  • muokattu 26.08.2023 11:22

    @HybridRules kirjoitti:

    Aika kuluu ja iPhone on käytössäni edelleen.

    Ihan mahtavaa hei!

    Paras asia iPhonessa on FaceID. Se löytyy vain kalleimmista malleista, muissa on TouchID eli sormenjälkitunnistus.

    Tuo on mielenkiintoisesti muotoiltu. Jos tarkastellaan uusinta mallistoa (https://www.apple.com/iphone/), niin FaceID toimii kaikissa 14-malleissa, mutta ei SE 3G:ssä. On siis "se edullisin" ja sitten "loput". Ja sen voi todeta aiempiin mallisarjoihin 12 ja 13 myös. Siitä taaksepäin voi asiaa tarkistaa täältä: https://en.wikipedia.org/wiki/Face_ID

    Mutta muuten samaa mieltä FaceID:stä: on se hyvä ja nopea, sekä otettavissa käyttöön kaikilla appeilla, joita minä olen tarvinnut.

      
  • @Kumppani kirjoitti:
    @HybridRules kirjoitti:

    Aika kuluu ja iPhone on käytössäni edelleen.

    Ihan mahtavaa hei!

    Paras asia iPhonessa on FaceID. Se löytyy vain kalleimmista malleista, muissa on TouchID eli sormenjälkitunnistus.

    Tuo on mielenkiintoisesti muotoiltu. Jos tarkastellaan uusinta mallistoa (https://www.apple.com/iphone/), niin FaceID toimii kaikissa 14-malleissa, mutta ei SE 3G:ssä. On siis "se edullisin" ja sitten "loput". Ja sen voi todeta aiempiin mallisarjoihin 12 ja 13 myös. Siitä taaksepäin voi asiaa tarkistaa täältä: https://en.wikipedia.org/wiki/Face_ID

    Mutta muuten samaa mieltä FaceID:stä: on se hyvä ja nopea, sekä otettavissa käyttöön kaikilla appeilla, joita minä olen tarvinnut.

    Toden totta. Se onkin niin, että vain halvimmasta mallista puuttuu FaceID. Minulle oli jäänyt jostain syystä väärä mielikuva siitä, kun aikoinaan pähkäilin, minkä mallin otan.

      1
  • Joko Kumppani on hommannut iPhone 15 Pro Maxin?

      
  • En. Firman rotaatiossa ei vaihdeta niin nopeasti älypuhelimia kuitenkaan. Enkä ole huolinnut aiempiakaan Pro Maxeja. En halua "isointa mahdollista näyttöä" tms. Ei niin mitään tarvetta siis.

      
  • @Kumppani kirjoitti:
    En. Firman rotaatiossa ei vaihdeta niin nopeasti älypuhelimia kuitenkaan. Enkä ole huolinnut aiempiakaan Pro Maxeja. En halua "isointa mahdollista näyttöä" tms. Ei niin mitään tarvetta siis.

    Onko sinulla siis Pro, mutta ei Max? Nythän olisi syytä vaihtaa, kun uusiin malleihin tuli USB-C portti.

    Yhden puutteen taas muuten huomasin iPhonessa. Siinä ei ole virranjakoa. Olin reissussa, enkä muistanut ottaa kellon (Samsung) laturia mukaan. Onneksi oli Samsung S21 mukana varapuhelimena. Sain kellon ladattua S21:n langattoman virranjaon avulla. Siis S21 laturiin, langaton virranjako päälle ja kello siihen puhelimen päälle latautumaan.

    iPhone ei ole niin helppokäyttöinen kuin S21, mutta aion jatkaa iPhonen käyttäjänä ainakin vuoden pari, koska FaceID on minusta tosi hyvä ominaisuus. Ja löysin appin, joka tekee fiksua ajopäiväkirjaa Tesla-tiilin kautta eli hakee tiedot Teslan pilvestä. Teslan puhelinsovelluksessa on paljon hyviä ominaisuuksia, mutta ajopäiväkirjaa se ei tee (niin kuin Volvon puhelinsovellus teki).

      
  • @HybridRules kirjoitti:

    Onko sinulla siis Pro, mutta ei Max?

    Ei kumpikaan.

    Nythän olisi syytä vaihtaa, kun uusiin malleihin tuli USB-C portti

    Miten niin? Unohdit heti, että minulla on Lightning -liitäntäisten "ekosysteemi" latureissa ja piuhoissa. Sitten aikanaan, joo.

    Yhden puutteen taas muuten huomasin iPhonessa. Siinä ei ole virranjakoa.

    No voi!

    iPhone ei ole niin helppokäyttöinen kuin S21

    No arvasihan sen.

    Ja löysin appin, joka tekee fiksua ajopäiväkirjaa Tesla-tiilin kautta eli hakee tiedot Teslan pilvestä

    Jokaisessa.....jossakin....on hopeareunansa kuitenkin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit