@tracktest kirjoitti: toinen ikävä asia on kylmien olosuhteiden tuoma rasite joka hävittää toimintamatkasta 10% noin kahden vuoden aikana.
Valetta.
Sitä paitsi kuumuus on kylmyyttä suurempi ongelma akkujen elinkaaren kannalta.
@Ruuhkamies kirjoitti: @tracktest kirjoitti: toinen ikävä asia on kylmien olosuhteiden tuoma rasite joka hävittää toimintamatkasta 10% noin kahden vuoden aikana. Valetta. Sitä paitsi kuumuus on kylmyyttä suurempi ongelma akkujen elinkaaren kannalta.
@Ruuhkamies kirjoitti:
Sekin vielä. Tämä olikin uutta.
Niinpä, ruotsissa on jo tunteet kuumina latausasemilla, voi tulla turpaan.
Valetta.
Sitä paitsi kuumuus on kylmyyttä suurempi ongelma akkujen elinkaaren kannalta.
Sekin vielä. Tämä olikin uutta.
Niinpä, ruotsissa on jo tunteet kuumina latausasemilla, voi tulla turpaan.