heh, alkaa olemaan aika koomista tämä touhu, asiakaspalvelusta tuli viesti että digilehden tilaus ei toimi koska email osoite puuttui tiedoista? ja on kuulemma nyt lisätty... jostain kumman syystä se tilaus ei toimi vieläkään.. todella hyvä systeemi
Ei toimi toi digilehden tilaus millään koodilla, asiakaspalvelu ei vastaa emailiin. HYvä uudistus, lisäksi tämä uusi foorumi on paljon huonompi kuin vanha.,
Heinz-Guido:
Onko tämä mikään ihme jos oletetaan että autoilijat ajavat koko ajan esimerkiksi 40 km/h hiljentämättä vauhtia tiellä jossa suojatie sijaitsee.
heh oletko tosissasi? tuolla taktiikalla joutuisi ajamaan kokoajan alhaista nopeutta…
LMJ:
Sitten kysymys: Mikä on paniikkijarrutus? Itse en sellaista ole tehnyt koko autoiluhistoriani aikana.
tarkoittaa varmaan ns lukkojarrutusta, joka tosin ei absi aikana enää oikein onnistu. Mikäs toi sun tekemä täyden tehon jarrutus…
eiköhän se vastuu ole aika helppo todeta, ko risteyksessä on erittäin hyvä näkyvyys joka suuntaan google mapsista katsottuna, toisella kuskilla oli lehtitietojen mukaan alkoholia veressä. Normaalissa kunnossa ja sääntöjä noudattamalla olisi pitänyt …
zoso:
Eivät "alinopeutta" ajavat eivätkä myöskään rampeista hitaasti tulijat ole mielestäni suuri ongelma.
Etenkin tietöiden 50-60 km/h:n rajoitusten kohdilla ylinopeudet ovat suuria, todella moni ajaa sitä kahdeksaa-yhdeksääkymppiä.
…
joo aika tylsäksi menee autoilu siinä vaiheessa kun alkaa tuntumaan siltä että istuu kotisohvalla tv kiinni. Tuollaisia autoja täytyy yrittää välttää viimeiseen asti.
pitäisi varmaan nostaa niiden alinopeutta ajavien nopeuksia jotta saadaa ne nopeudet tasattua. Eikai kaikkien tarvitse siitä kärsiä? Ramppeihin voitaisiin asentaa myäs kamerat jotta saadaan sakotettua nämä autoilijat jotka eivät osaa kiihdyttää ramp…
zoso:
GTamv: ei niillä ainakaan onnetomuudet vähene. Onnettomuudet johtuvat aivan muista syistä kuin pienestä ylinopeudesta
Toivottavasti onnettomuudet vähenevät. Kehä III:lla päivittäin ajavana tiedän, että siellä ajetaan pienten ylinopeuks…
Tuota:
Tai mikä pakottaa ajamaan ylinopeutta? Kehä kolmosella ei saa ainakaan ajallista etua. Miksi on niin vaikeaa ajaa rajoitusten mukaan?
mikä pakottaa asentamaan niitä tolppia? ei niillä ainakaan onnetomuudet vähene. Onnettomuudet joht…
FARwd:
Ei lainkaan hullumpi, mutta tuota TCT-tuplakytkinvaihteistoa ei vaan taida saada vieläkään Giuliettaan. (Osien toimitusvaikeudet Japanista.)
mitäs osia sieltä Japanista tuohon tulee?
eikös ne tehdä molemmat Subarun tehtaalla Japanissa....lopuksi lätkäistään eri merkki perseeseen, mistä toi hyvä maine ja loppuun asti mietittyjen tekemisestä ajatus sitten tuleekin, näistä nyt on jokaisella oma mielipide.
Bugracer:
Tämä ei kuitenkaan selitä sitä miksei Saab, Alfa Romeo tms ole keikkunut keulapaikalla marginaalisuutensa vuoksi. Jokatapauksessa kelpo suoritus Volvolta.
missäs noita vanhempia äänestyksiä on nähtävillä? noita harvinaisempia…
Ajattelija2013:
GTamv:ongelmana on myös se että tilastot ovat aina melkein saksasta
Meinaatko ihan tosissasi, että Saksassa vääristellään katsastustilastoja? Miksi niin tehtäisiin? No tämä tilasto oli nyt Ruotsista. Ja Suomen tilasto on sama…
katsastustilastoissa on myös se vika että se huomio vain katsastuksessa tarkistettavat asiat, muut viat jäävät huomiotta. Lisäksi esim joka autossa ilmenevä vaikka 20e vika laittaa auton viimeiseksi vaikka muuten auto olisi loistava.
Ajattelija2013:
Katsastustilasto ei tietenkään kerro kaikkea autojen luotettavuudesta, mutta paljon se kertoo esimerkiksi tiettyjen osien mekaanisesta kestävyydestä.
eipä se kerro sitäkään välttämättä, esim maahantuoja/myyjä voi korjaut…
ritsa:
Fiat uno maksoi suhteessa uutena aivan yhtä paljon kuin mikä tahansa saman kokoluokan auto, mistä sinä edes keksit tällaista potaskaa.
ei tasan maksanut, Fiatit on aina olleet edullisempia kuin muut
ritsa:
Tuosta Fiiatista vielä, ruoste ei ollut ongelma, jatkuvat pikkuviat, uudesta autosta puuttui ryypynvaijeri, jatkuvat sähköviat, alustan niveliä sai olla joka vuosi vaihtelemassa ynnä muuta vastaavaa mikä ei kannusta panostamaan jatkoss…
ritsa:
Siihen aikaan mikä tahansa japsi. Hinnaltaan auto edusti keskivertoa alemman keskiluokan autoa, tänä päivänä uuden hinta alkaen selvästi alle 20 000.
hehe, mikä tahansa japsi olisi maksanut tuplat joten se siitä